fallback

От какво страдат колите на Tesla

Течащ покрив и замръзващи стъкла са само част от проблемите на издигнатите в култ електромобили

За краткото си съществуване компанията Tesla бе издигната буквално в култ, като мнозина вече е я сравняват дори с Apple. За щастие (или за нещастие), няма нищо необикновено в нейните коли – те се сглобяват на планетата Земя, при това от обикновени хора. Което означава, че имат производствени дефекти. Ето кои са най-сериозните от тях, събрани на едно място.Плат вместо алкантараПървите клиенти на Tesla Model 3 с допълнителен пакет (в САЩ той струва 5000 долара) се оплакаха, че вместо обещаната им алкантара в салона се използва обикновен плат. Той дори не изглежда скъпо и красиво, както е в рекламните клипове на ковпанията. Оплакванията са доста, като клиентите твърдят, че са поръчали други автомобили.Лошо закрепена задна седалкаПроблемът със седалките е често срещан при Model S, а наскоро се появи и при кросоувъра Model X, като се наложи 11 000 бройки от него да бъдат вкарани в сервизите за ремонт. Оказва се, че средната от задните седалки при катастрофа не остава на едно място. От компанията твърдят, че това се случва само, ако креслото е претоварено, но все пак помолиха колите да бъдат закарани в сервиз за проверка.Течащ покривТози дефект бе открит от журналисти от при първото им запознанство с Model 3 през миналата година. Оказва се, че каросерията на автомобила не е достатъчно твърда и пропуска вода. При началото на масовото производство проблемът беше отстранен.„Умни” задни вратиКогато Tesla обяви, че серийният Model X ще получи врати тип „криле на сокол”, с каквито беше оборудванп концептуалниятт прототип, мнозина експерти предрекоха, че това ще е сериозен проблем. Те познаха – вече има редица случаи, в които клиентите закарват колите си на ремонт заради прекалено „умните” врати. При някои от машините вратите не се затварят заради проблем с електрониката, а при други пропускат вода, която залива задните пасажери.Замръзващи стъклаСобствениците на Model X предупреждават – ако си купите този автомобил, не отваряте рязко вратите, когато навън е студено. Стъклото е баз рамка и често замръзва за уплътнението. В някои случаи то дори така залепва за хромирания кант, че директно го изтръгва.Отказващи климатик и автопилотСистемата за автономно движение на Tesla засега работи само в бета-режим и от компанията изискват да не се пуска волана, тъй като това може да доведе до аварийна ситуация. Известни са редица случаи, в които системата Autosteer се изключва, без да има причини да това. Проблем е и автоматичният климатик, който понякога се включва едва, когато в салона стана прекалено топло.Двоен образ на ветруопорното стъклоЕдна от особеностите на Model X е панорамното ветроупорно стъкло, което според Tesla е най-голямото, поставяно на сериен автомобил. Неговото създаване е струвало много време и много пари, но въпреки това има сериозен недостатък – при определени условия се получава ефект на раздвояване на образа. Проблемът не е толкова сериозен, но кара шофьорът да бъде нащрек.Откачащи се кори на вратитеДефектът беше открит още при Model S, след като вратата на возещия се отпред пасажер започна да издава странни звуци. При някои от електромобилите се появи и друг проблем – времето между дърпането на лостчето на вратата и сработването на механизма е прекалено дълго.Жълти черти на екранаЗа този проблем съобщи собственикът на Tesla Model S – Тайлър Мартин. Според него, именно 17-инчовият сензорен дисплей показва нивото на технологиите, които използва компанията на Илон Мъск. Дефект с екрана действително има, но той е лесно отстраним.Снимки: Tesla, Motor 

Тагове: tesla motors
fallback
  • #4
    haha ( преди 6 години )
    Нали казвахте ,че видите ли тесла от вчера и прави коли, смешно за балъци може да е събрала една камара чаркове но тази талига не става кола от това.Тепърва ще има да учат как се кола прави.Тракалник викаш а панелчо,айде метни се в едно А8 па викай тракалник.Хаххаа Нали големата теслъ там се цели при премиумите.Итоя коптор 200 бона..ужаст.Е ги балъците.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Глей глей, гоуфаджиите ръгат минуси ама не смеят да кажат нещо, че пак се наводни нета със статии за още манипулации в новите модели на ауди... Уж си бяха взели поука, а сега пак скачат на тесла с платени статии, за да ги очернят и да изместят фокуса.Типично немски приоми за баламурници дето си купуват тракалници от ВАГ вместо ултра модерни и технологични автомобили от тесла.
  • #2
    aвторa нa стaтиятa ( преди 6 години )
    вие сте единстсения скaпaн сaйт който хрaнят теслa
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Повечето проблеми са или вече отстранени или са някакви единични случаи. Това с дисплея уби рибата. Един човек го имал, като дефект. Ами отидете в Амстердам и вижте как карат тесла всичките им таксита почти. По цял ден ги таркалят, а не забелязах такива проблеми, когато се возих в тях.Като всеки модел и тесла си има някой неща за доизкусоряване, но пак казвам повечето описани "проблеми" са отстранени вече.
fallback
Последни