fallback

Mercedes пуска електрифицирани AMG 53 модели

Такива версии ще получат CLS, E-Class Coupe и E-Class Convertible

Един от акцентите в новия Mercedes-Benz CLS-Class безспорно е “меката” хибридна задвижваща система на автомобила. Тя се състои от 3.0-литров 6-цилиндров редови турбо двигател, разполагащ с възможност за режим на работа, наречен “ЕQ Boost”. Това е възможно с използването на малък електромотор, който осигурява допълнителна тяга, а освен това и захранва 48-волтовата електрическа система на колата. Технологията се предлага в комбинация с много от двигателите с вътрешно горене, а за тези, които искат само най-доброто, новината е, че този тип електромотор ще бъде комбиниран и с двигателите на AMG.По-късно през годината на пазара ще се появи версията AMG 53, която ще се предлага в моделите CLS-Class, E-Class Coupe и E-Class Convertible. При нея електромоторът ще е комбиниран със същия 3.0-литров двигател, но с по-високо налягане на турбината, което ще увеличава максималната мощност. Стандартният CLS450 разполага с 362 к.с. и 500 Нм максимален въртящ момент плюс допълнителните 21 к.с. и 250 Нм от електрическия двигател. При CLS53 мощността скача до 429 к.с. и 520 к.с., а добавената електрическа мощност остава непроменена. От Mercedes съобщават, че CLS53 ще ускорява до 100 км/ч за едва 4.4 секунди.Всички модели с обозначение AMG 53 ще използват 9-степенна автоматична трансмисия с два съединителя, която ще задвижва и четирите колела с помощта на системата 4Matic. Хубавото в случая е, че 4Matic позволява и изпращането на 100% от въртящия момент към задния мост. CLS 53 AMG ще се предлага с голяма част от електронните асистенти, с които е оборудван флагманът S-Class, като в това число влизат системите за автоматично спиране, автоматично управление, активен ограничител на скоростта, адаптивен круз контрол и много други. Всички AMG 53 коли ще имат въздушно окачване и три режима на работа: Comfort, Sport и Sport+.Моделите ще се различават от стандартните версии по по-агресивния си външен вид, както и по задължителните емблеми AMG на задния капак. Останалото е ясно - големи въздухозаборници, сплитъри, дифузьори големи спирачни апарати и задължителните четири крайни изпускателни тръби.Снимки: Mercedes 

fallback
  • #6
    ... ( преди 6 години )
    Много красива кола.А на драскачите няма как да им хареса, нали всичките карат коли коли на ток.Най-вече на г-н Факт,който не слиза от тролея и коли само на снимка
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    това е мек хибрид. не съм впечатлен, но все пак ще върши нещо полезно. мерцедес просто са ъпгрейдвали електрическата система към 48волта и са видели че тя вече може да върши и малко повече неща. нищо особено - това трябва да е минимумма за всички коли с ДВГ.
  • #4
    Брандо ( преди 6 години )
    Защо седанът на Е клас остава със старите двигатели не става ясно !
  • #3
    До по-долния ( преди 6 години )
    стига с тиа рена ве! я глей колко сте се увредили ...
  • #2
    112 ( преди 6 години )
    Няма ход с нулеви емисии но пък и тежките батерии отсъстват. Бъдещето ще покаже кое е по-доброто.
  • #1
    ахахаха Факт! ( преди 6 години )
    Малии немцете пускат елетрифицирани коли сиреч мое си свалиш стъклата с копче а не с характерната ръчка!Малии напредък по немски!
fallback
Последни