fallback

Разкриха цените за Европа на новия Nissan Leaf

В Германия електрическият хечбек стартира от 31 950 евро

Електрическият хечбек Nissan Leaf се продава в Япония от октомври, а на пазара в САЩ ще стъпи през януари. Месец по-късно стартират и продажбите в Европа, като вече са ясни и цените на електрическия хечбек.Във Великобритания, където се произвежда Leaf (в завода в Съндърланд), моделът стартира от 21 990 паунда, като в тази сума е включена отстъпката от 4500 паунда, предоставяна от властите за покупка на автомобил с нулеви вредни емисии. За Германия цените започват от 31 950 евро.До момента европейските клиенти на Nissan са направи повече от 10 000 поръчки за електрическия хечбек. Това е най-успешният модел на ток в света, след като от излизането на първото му поколение на пазара до момента от него са продадени над 293 000 единици.Новият Nissan Leaf получи променен дизайн, както и електромотор с повишена с 40 к.с. мощност. Сега агрегатът на хечбека развива 147 к.с. и 270 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8 секунди, а пробегът с едно зареждане е 378 км по цикъла на NDEC. Капацитетът на батерията е 40 кВт/ч, като 80% от нея се пълни за 40 минути.Снимки: Nissan

Тагове: nissan leaf
fallback
  • #15
    Mono ( преди 6 години )
    А аз ще продължавам да си карам 535d с 313hp и да шофирам и да се радвам на колата,защото с това ще съществувам,а с бавареца ще Живея.Еее на който му пука за спестените левчета му пожелавам градското leaf4e
  • #14
    до: Този ( преди 6 години )
    Колко много го купуват? Норвегия изобщо фактор ли е за продажбите или един малък и незначителен пазар в бедна Европа? Я погледни продажбите на e-golf в световен мащаб да видиш каква смешка са! После ги сравни с тези на Nissan Leaf и ела пак да си говорим! А и между другото само 1 година в Норвегия e-golf е лидер по продажби при електричките с незначителна разлика пред следващите в класирането Нисан и Тесла. Та мантрата и опорната точка за норвегия ги остави и дай да си говорим по света как е!
  • #13
    Този ( преди 6 години )
    За съжаление норвежците го купуват много електрическия голф. Дано по-малко вече допускат тази грешка
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аре спрете се с тоя Гоуф бе!Когато говорим за Автомобили не го споменавайте!Автомобили с главна буква, а не талиги способни само за предвижване, ако не са за пореден ремонт в сервиза евентуално.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много добра електричка са направили Нисан.Зачетох се за батериите им,защото това най-вече вълнува собствениците на тези коли и гледам,че само 0.012% от до сега продадените електрички на марката са имали нужда заменят батерия поради някакъв дефект.Чета,че Нисан са предвидили експлоатация на батериите 15-20 г. преди да бъдат заменяни.Има коли на над 400 000 км с оригинални батерии,което си е добър показател според мен.Явно добра кола са направили и си заслужава парите.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    до: анонимния с ценитеИ какво те вълнува цената у нас, като хората по-долу ти казаха, че няма да е различна от тази в другите държави. До сега такава им беше политиката на Нисан да не го продават на по-висока цена у нас. Ако не ти се вярва погледни първото поколение на модела и ще се убедиш. Дори у нас цената е по-ниска отколкото в Германия например за което поздравления за марката, че не надуват цените в БГ, както други правят.
  • #9
    do: pena (общата) ( преди 6 години )
    Я обясни как точно са се изложили, че нещо не вдявам? Нисана има 435 л багажника срещу 300 л на Гоуфу, Нисана ускорява за 8 сек а Гоуфу за 10,4. Мерки за Нисана 4490/1790/1540 mmи за табуретката Гоуф 4270/1799/1473 mmНисана е с 215/50 R17 Гоуфу е с 205/55R16Нисана е претъпкан с екстри, а Гоуфу е гол, като пушка при почти една и съща цена въпреки, че и техн.характеристики на Leaf по всички показатели са по-добри.Гаранцията на Leaf е 5 за колата и 8 г за батерията, а на Гоуфа е 2 г за всичко.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тези ценни ги има сайтовете на Нисан Великобритания, Германия и Франция поне от един месец, нищо ново не казвате. Вълнува ме в колко ще струва тук в България - това ще е новина.
  • #7
    none ( преди 6 години )
    Не мисля че Нисан са се изложили с тази кола и тя определено не е фейслифт. И да батерията е малко по-голяма от на Е-Голф, но Pro-Pilot системата е по-иновативна и от тази която слагат ФВ в момента в А8 (за Голф не говорим изобщо). Другата основна разлика е че Лийф е правен на платформа за ел.коли, а не е Пулсар с батерия ... И ако прочетете спецификациите на колата и екстрите които предлага ще спрете да си мислите за Голф изобщо. Няма база за сравнение.
  • #6
    pena ( преди 6 години )
    "Сложете това технологично бижу до е-Гоуф и ще разберете кой на какво ниво е в развитието си! На една цената и двете, но Гоуфа е с доста по-малък пробег и показатели"Гоуфа е с 35квч батерия, това е с 40. Гоуфа има 200км пробе а това има 240км. Реално нисан се изложиха доста с тая коля. Очакваше се да е с поне 300км пробег и да е изцяло ноа автомобил. А реално е само тежък фейслифт и има само 7квч повече батерия от предишния модел.
fallback
Последни