fallback

Volkswagen удвоява производството на e-Golf

Причината е увеличеното търсене на модела най-вече в Германия

Гермнският автомобилен концерн Volkswagen обяви, че ще удвои производството на електрическия си модел e-Golf в завода си в Дрезден.Причината за подобно решение е увеличеното търсене на модела, въпреки предстоящото излизане новите електрически автомобили на компанията, изградени на специално подготвена за тях платформа. Плановете предвиждат на ден от завода да излизат 70 автомобила вместо сегашните 35. Промяната ще влезе в сила през март 2018 г., като за целта фабриката ще бъде частично преоборудвана, за да може да се справи с увеличеното натоварване. Смята се, че повишеното търсене на e-Golf се дължи на наскоро въведените държавни стимули за покупка на електромобил, съобщава изданието Electrek. Програмата е част от мерките за ограничаване на дизеловите автомобили, като шофьорите, отказали се от своите стари коли, получават отстъпка за покупката на нов електрически модел.Сегашната версия на e-Golf се захранва от батерия с мощност 35,8 кВт/ч, което осигурява пробег от близо 300 км с едно зареждане. Цената на модела започва от 30 400 долара.Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen e-golf
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Къе е кр-е-те-н-чето ТинтириМинтири с Пасатора 1,9 ТДИ помпа д1за да каже нещо за електричките? Защо се скри този ВАГ-и-нал и защо толкова безпринципно подхожда по въпроса за електричките? когато става въпрос за други е против, но когато е за любимите му ВАГ-и-ни мълчи, като ***!
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какъв софтуер ще му сложат, за да трака и пуши?Няма начин това да бъде Фолк с Ваген без тези качества, които са от първостепенно значение за индификация на марката. А и много върли фенове на ВАГените ще се откажат, ако не им трака и не им пуши. Те така са свикнали и си го искат това.
  • #10
    Е-Golf ( преди 6 години )
    Тествах колата като пристигна в БГ преди 2 години. 0-60 км/ч за 4.2 сек - определено 3-*** вътре ни залепяше при потегляне, а дърпаше здраво и по-нагоре - моторът се развърта до 12 хил. оборота. По-стабилна возия от стандартния Голф заради по-високото тегло, но с нисък център на тежестта. Не съм VW фен, но по онова време измежду всички електрички на пазара, това ми се видя най-кола.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    до: Оли, който вижда във всеки ДошоГоуф е моето момче! ГОУФ!Ако не усещаш иронията и подигравателното отношение към марката и модела, значи си много зле с главата. Важното е обаче, че виждаш Дошо във всеки, който не е фен на селската марка. Май само това изпълва животът ти, колкото да е жалък и нещастен той.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    и Е-голфа струва 35900евро в Германия но със сигурност наследника ID на платформата МЕВ ще е революционен с голямо намаление на цената
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да всъщност минава 201км по ЕРА тест а 300 са по напълно неадекватния NEDC
  • #6
    none ( преди 6 години )
    Силно се съмнявам да измине 300 км с въпросната батерия. Истинският пробег ще е някъде към 150 км. Иначе цената изглежда доста конглокентна на останалите модели на пазара, но пробега ще е по-малък от този на повечето от тях най-вероятно.
  • #5
    до Анонимен /Дошо/ ( преди 6 години )
    Първо - моделът се казва Golf /Голф/!Гоуф може да е у ваше село, ама селските ви диалекти не са интересни на никого!Второ - в Голфа почти всичко е произведено в Германия, за разлика от една турска Тойота Корола от Адапазаръ или турска Хонда Сивик от Гебзе!Трето - кучето скача според тоягата, предпочитам Ахмед да ми произведе Голфа във Волфсбург, отколкото Королата в Адапазаръ!Отделен е въпроса колко турци работят в завода във Волфсбург, при положение, че цял Волфсбург работи там десетилетия!
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Айдеее Доше давай!Сипвам си един Джак и идвам след секунди...
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    В тоя гоуф освен ламарината има ли друго немско? То и ламарината може да не е немска, защото главен доставчик на такава за автоиндустрията им е Русия. Закриха си стоманодобивните мини в областа Рур и внасят от "лошите" руснаци с които уж има ембарго, наречено санкции. Ама то е само за такива *** като нас. Та да попитам батериите и електромоторите кой ще им ги издялка на германчетата? Пак ли китайчетата и после ще се сглобят от анадолци и арабески и ще сложат табелаMade in GermanyLoL :)
fallback
Последни