fallback

Volkswagen с рекордно производство през 2017 г.

6 млн. автомобила са били произведени в повече от 50 завода в 14 страни

Автомобилният гигант Volkswagen започва да бере плодовете на моделната си експанзия през тази година, записвайки рекордни производствени обеми. Въпреки че до края на календарната година остават няколко дни, от компанията от Волфсбург съобщиха, че ще успеят да произведат своя автомобил номер 6 000 000. От данните става ясно, че новите членове на моделното семейство (T-Roc, Tiguan Allspace и Atlas) са помогнали за постигането на впечатляващия резултат, все пак най-тежката част от работата е свършена от популярните от години модели на компанията.Едва ли е изненада за някого, че Polo, Golf, Jetta и Passat са били най-популярните модели на Volkswagen и през 2017, заедно със Santana, който се предлага в няколко различни версии на китайския пазар. Цялостно, компанията от Волфсбург предлага повече от 60 модела на световните пазари, а в близко бъдеще към тях ще се причислят и няколко нови. В идните месеци очакваме появата на T-Cross, както и на дълго очакваното второ поколение на флагмана Phaeton.В портфолиото на германската марка присъстват и множество електромобили, които със сигурност ще набират популярност през следващата година , което пък от своя страна означава, че не е изключено рекордните резултати да се повторят и тогава.Според официалната статистика от представянето на оригиналния Beetle преди 72 години, Volkswagen е произвела повече от 150 млн. автомобила. Колкото до бъдещето, в периода до 2020 цялото портфолио на фирмата ще бъде обновено и разширено, като SUV гамата ще нарасне до цели 19 модела.Едно от големите предизвикателства пред компанията ще бъде да пусне електрическите концепти I.D. в производство, като първи в тази категория ще бъдат серийните версии на хечбека I.D., кросоувъра I.D. Crozz, както и на микробуса I.D. Buzz. Електрическите задвижвания са сред най-важните сфери на развитие за Volkswagen, имайки предвид желанието на компанията да има не по-малко от 1 млн. автомобила без двигател с вътрешно горене до средата на следващото десетилетие.Снимки: Volkswagen 

fallback
  • #28
    Max power ( преди 6 години )
    Визирам "старата" Елантра 2011 сравнена с последната. Ай наздраве за новата година и повече време да сме офлайн, а не в нета при скандалите.
  • #27
    Анонимен ( преди 6 години )
    Елантра 2011-2015
  • #26
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ъъъ, Елантра? Това коя година? 98ма? Аре влезте у новия век...
  • #25
    Анонимен ( преди 6 години )
    *** аз търся хора които са на моето мнение, съмишленици. Ако не сте на същото защо се обаждате?
  • #24
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ква Корола бе пич, Елантра и Мазда 6 са по-яки външно.
  • #23
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не всеки който харесва сегашните Ц-класа,Колола,Поло или друго повече от А3 седан и миналите Рио и 308 е като теб разбра ли ва
  • #22
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нещо не си познал! Не харесван нито едното от тях. Харесвам Талисман, Пасат, Е-клас и те така. Определено има красиви коли и след 91ва ;);)
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    Затова пък харесваш клозета Поло и някакъв изпърдял Супърб ;) Заядливко си като женичка.
  • #20
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не знам кой мека китка, но не познавам нито един нормален да харесва БМВ1 или Ауди А1 А БМВ 1ка е пълен кошник, няма такава отврат на пътя.
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не си съгласен защото си мека китка като повечето четящи тук. Дъстър е само фейслифт, другите дето изброи са ***. Новата Фиеста е банална, всички най-нови Хюндай са твърде сдържани, а последния Сивик малко е твърде като тунингован.
fallback
Последни