Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Някои от тези модели наистина ще липсват

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Предлагаме на вниманието ви списък с автомобили, чието производство беше спряно през 2017 г. Някои от тях бяха „пенсионирани” заради старост, докато съдбата на други беше решена от слабия интерес от страна на клиентите.

Трябва да се отбележи, че загубата на един или друг модел в повечето от тези случаи беше очаквана и предсказуема. Автомобилната индустрия не стои на едно място, а се развива непрестанно, което решава съдбата на по-старите машини. Все пак, в тази група има и изненади.

Audi A3 (3 врати)

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Трябва да припомним, че 3-вратата версия на Audi A3 з първи път беше представена още в средата на 90-те години на миналия век. Дълго време този автомобил имаше сериозен успех, но в последните години клиентите се ориентираха към по-практични коли. Това принуди Audi да се откаже от 3-вратото A3 и да се насочи усилията си към развитието на това с 5 врати.

BMW 6-Series


Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Причината за „кончината” на познатото BMW 6-Series е замяната с нов модел. Баварците готвят излизането на BMW 8-Series, което ще замени именно „шестицата”. В същото време компанията само преди месеци пусна на пазара стилната и практична 6-Series GT.

Citroen C3 Picasso

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Този практичен компактен MVP определено стана жертва на всъдеходите и кросоувърите, които настъпват неумолимо. Това принуди французите да заменят Citroen C3 Picasso, който се появи през 2009 г., с по-популярния Citroen C3 Aircross.

Citroen C4


Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Още един модел на френската марка беше принуден да излезе в пенсия заради желанието на производителя за пусне нещо „по-така”. Хечбекът Citroen C4, миято европейски дебют се състоя още през 2005 г., слезе от конвейра, за да отстъпи мястото си на Citroen C4 Cactus.

Dodge Viper


Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Култов автомобил с V10 двигател, който ще липсва на мнозина фенове. Причината за неговата „смърт” е старостта. Той се появи още през 1992 г. и след 25 г. служба слезе от сцената, след като се оказа, че няма как да бъде пригоден към най-съвременните мерки за безопасност.

Ford B-Max

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Още един модел от сегмента MVP, който напусна пазара през 2017 г., след като жертва на всъдеходите.  Още повече, че в гамата на Ford се намира и компактният кросоувър Ecosport. Това също доведе до спад на интереса към B-Max.

Honda Civic Tourer

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Компактното комби Honda Civic Tourer и досега не се предлагаше на всички пазари. А там, където се продаваше, резултатите му бяха доста слабия. В крайна сметка японската компания реши да се откаже от този модел.

Mercedes-Benz B-Class Electric Drive

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Той си отиде, но неговото място ще бъде заето от по-големи и по-добри модели на германската премиум-марка. Защо Mercedes-Benz B-Class Electric Drive се оказа провал? Първо, защото е MVP (вече на два пъти стана дума за това). И второ – екстериорът му е стар.

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Стилното немско комби Mercedes-Benz CLS Shooting Brake излезе преди 5 години и изигра ролята на пионер в този клас. Факт е, че то изглеждаше доста по-впечатляващо от комбитата C-Class и E-Class, но това се отрази на неговата практичност. Освен това беше и доста скъпо.

Skoda Yeti

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Skoda Yeti е сред най-популярните модели в този списък. Трябва да се отбележи, че тя все още се продава на много пазари, а дори се произвежда в някои страни. Мястото на Yeti в гамата на чехите зае компактният кросоувър Karoq, на който се възлагат огромни надежди.

Toyota Auris

Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Петвратата Toyota Auris, оборудвана с дизелов двигател, през 2017 г. напусна редица пазари по света. Причината е слабото търсене, което на свой ред се дължи и на увеличаването на данъците на подобни автомобили в някои държави.

Volkswagen Scirocco


Автомобилите, които загубихме през 2017 г.

Компактният Volkswagen Scirocco окончателно слезе от конвейра само преди два месеца заради слабия интерес към него. Любопитно е, че компанията посочи като негов заместник компактният кросоувър Volkswagen T-Roc. Така Scirocco става поредният модел, „убит” от всъдеходите.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тоя T-roc го гледам го изложили в няколко мола, уникална грозотия ви казвам , като направен от дървени европалети е !
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Честно казано, на мен ми липсва разграничението. като искаш ванм, нека е ван. Като искаш купе, нека е купе. Като искаш бърза кола за много хора, хоп...бърза кола за много хора. Но защо един цял клас трябва да се затрива? В случая дори два - ванове и купета. Извинявайте, но всеки си има мръсни мисли да настъпе газта до дупка на Шипка и...защо да убиваме първичното в човека? Караме днес SUV за да разберем, че в бъдеще нямаме бъдеще?
  • #6
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    От гореизброените коли единствено Dodge Viper ще ми липсва. Останалите са пластмасови еднодневки!
  • #5
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Толерасти, евроатлантици, мeки киTки и еднополови с0р0с0иди задават новите тенденции в автомобилостроенето и не само. В момента има SUV модa. От една страна се борим за екология, а от друга давайте, купувайте тези повдигнати бараки, които не само, че харчат много, но и управлението на един SUV няма нищо общо с кефа да управляваш лека кола. И ги гледам едно 90% от каращите SUV се возят сами вътре. И защо возят въздух само не разбрах и защо хвърлят пари и тровят всички? Защо?!
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 1 година )
    Спортни *
  • #3
    22 rate up comment 0 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 1 година )
    Жалко, че пазара се пълни с все повече грозни и безлични пластмасови кошници, които според производителите и клиентите им са "спортни" и "красиви". Без значение дали е от Германия, Япония, Франция или Корея, все е гадна пластмасова еднодневка. И вместо да влагат пари в разработката на, да речем спордни двуврати купета или забавни хечбеци, те предпочитат да ги дадат тези пари за разработка, на поредния хладилник на 4 гуми, който в повечето случаи е просто повдигнат хечбек. Ама е "спортен" SUV.
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 година )
    Интересно ми е да видя тоя, дето ще си замени Scirocco-то с T-Roc. Вярно, като поодъртее, ще му се прииска да се качва на по-високо заради кръста. Ама да правя избор между двуврата кола, ниско прилепнала до земята и простотия като T-Roc...Определено човек трябва да е доста изперкал, за да се колебае между двата модела.Когато аз искам двуврато купе, никога няма да купя четириврат Голф GTI, още по-малко T-Roc!
  • #1
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Проблема не е в слабото търсене, проблема е *** цени които слагат на тези коли!!! Кой не би поискал Широко ? Или Йети ? Ама я им погледнете цените .. златни!!! Докато има лакоми, тъпи и вечно ламтящи за повече пари хора, винаги ще е така... загазване, и накрая ще останат само S-класи, щото там търсенето е голямо.. Тва като Ферари, дето проучването и разработката на ръчната скоростна кутия им струвало 10 милиона!!! ***, тая кутия я има от 100 години и работи перфектно!!!!!