fallback

Toyota сменя поколението на конкурента на BMW 5-Series

Новият седан Avalon трябва да компенсира спада на продажбите

Големият седан Toyota Avalon не се предлага в Европа, но в САЩ именно той е флагман на японската марка. Сега компанията подготвя излизането на новата генерация на модела, чиито продажби напоследък стремително падат. Премиерата на атомобила е насрочена за автосалона в Детройт след месец.Производителят показа първо изображение на бизнес-седана, който се позиционира като конкурент на Mercedes-Benz E-Class и BMW 5-Series. На снимката се вижда единствено част от светодиодната оптика, както и увеличен въздухозаборник на предната броня. Като цяло Avalaon ще следва дизайна на показаната по-рано тази година Toyota Camry.В основата на модела е новата платформа Toyota New Global Architecture, която се използва от повечето нови модели на японския производител, включително и вече споменатата Camry. Очаква се гамата двигатели да остане същата като при сегашното поколение на модела (на втората снимка). Това са бензинов V6 с обем 3,6 литра, чиято мощност ще бъде увеличена до над 270 к.с., както и хибрид с 4-цилиндров 2,5-литров също бензинов мотор.Сегашната генерация на Toyota Avalon се произвежда от 2012 г., а през 2015 г. беше сериозно обновена. Само през последната година продажбите на модела спаднаха с повече от 30% и новото поколение трябва поне частично да компенсира това.Снимки: Toyota

Тагове: toyota avalon camry
fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тия оризари като я създадоха тая кола погледнаха ли я на какво прилича?Какви БМВ-та,какви Мерцедеси ще конКурира тоя леген?Това недоразумение даже в Китай няма да го купуват.
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Интересно е светодиодната опитка - не ви ли прилича ... ама много на 3тия от немската тройка ;)
  • #12
    До тойотата ( преди 6 години )
    Виж сега точно този Авалон който караш е най- гризната кола която съм виждал. Новият Авалон си е много добре. Не се продава защото в УСА в момента се продават сам СУВове. Цената на този Авалон е ~30000-32000$ с всички екстри така че не толкова зле. БМВ 5 серия почва от 52000 и нагоре както Е класата. За тези пари има много други добри марки. Така че не виждам защо сравнявате авалона с бмв или мерцедес. За цената на този авалон можеш да вземеш 3 та серия.
  • #11
    Мхм ( преди 6 години )
    Подозирам журналистическа волност. Авалон е бил винаги кола за американския пенсионер. Голяма, удобна, безпроблемна.Никога Тойота не са имали претенции и за един грам спортно поведение.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ква премиум марка, уа? На Тойота като сложиш климатик премиум ли става, уа ?
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нито Мазда, нито Тойота някога са твърдели, че са конКуренти на немските премиуми!Ако някъде намериш официално инфо, че някой от тези две компании са казали такова нещо те водя на мои разноски където пожелаеш. Това тук са журналистически измислици и съчинения. Тойота си имат луксозна марка, която е конКурент на другите премиум компании. Научете се най-после да ползвате главите си, а не така първосигнално да се вързвате на журналистическите простотии!
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те и Мазда 6 твърдят, че е конглокент на BMW 5, но освен дължината, друго общо няма.
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това грозилище трудно ще бъде кoнkypeнт на БМВ 5-та серия.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Американците обичат големи коли с огромни лами за двигатели и всичко това да е евтино.Затова за там някои производители правят специални версии, които са по-евтини в сравнение с другите пазари, а други производители просто си правят евтини коли.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    женски органи, определят ги като 4 1 Tойота, непретенциозна, но върши работа, 2 Хюндай, по-добре от Хонда, но не е Мерцедес, 3 Кадилак, много е добре вози добре, но не е най-доброто. 4-ти тип Мерцедес, вози страхотно, мирише страхотно, изглежда страхотно, но иска поддръжка, иска да я пастираш, да я лъскаш и постоянно да я следиш, за да не ти е отмъкне някой друг. Като стана въпрос за това какво обичали американците.
fallback
Последни