fallback

В Германия обсъждат сериозен удар срещу Tesla

Американският производител е разследван за раздуване на цените

Властите в Германия обмисля отменянето на субсидиите за покупка на електромобил Tesla, съобщава агенция Reuters, като се позовава на информация от Федералното управление по икономиката и контрола върху експорта в Германия.Причината за това решение е политиката на американския производител на електромобили, който отказва да продава на клиентите си Model S, ако той не е оборудван с опции, покачващи цената му до 60 000 евро. Най-достъпната версия на модела в Германия – 75D, стартира от 48 300 евро.При прехвърлянето на границата от 60 000 евро, електромобилът отпада от ценовата категория за транспортни средства, за които държавата отпуска по 4000 евро на всеки клиент при покупка.От Tesla обявиха, че твърденията на властите не отговарят на истината и веки клиент може да си поръча Model S без допълнително оборудване. Все пак от компанията на Илон Мъск обещаха разследване на случая, което да установи дали германските дилъри на марката имат подобна практика.Снимка: Tesla 

Тагове: tesla model s
fallback
  • #13
    TSLA ( преди 6 години )
    Швабата и БГ капацитетът се пеняви, докато Теслата рие асфалт и пясък и ги мята на тавана :)https://youtu.be/5Ju7-5VDO84https://youtu.be/S34uHNA8wUoКое ви е по-икономичното на Хюндая бе, капацитети? http://automedia.investor.bg/images/assets/1512467030-graph1.jpgКолко е разликата м/у 0.18 и 0.20, питам аз и отговор от вас не чакам. По-мощният електромотор не харчи повече при номинална употреба, за разлика от по-мощния ДВГ.
  • #12
    Русия ( преди 6 години )
    Лошите немци, добрите американоси.И си оправете коментарите(сайта)
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    (А къде забравихте модел 3 при сравнението?)Хюндай Иония 28КВТ 200км ЕРА пробег(7.1км на КВТ) 0-100 за 9.9сек 1420кг Дъл/Шир/Междуосие-447см/182см/270смМодел 3 50КВТ 350км ЕРА пробег(7км на КВТ) 0-100 за 5.8сек 1610кг, Дъл/Шир/Междуосие-469см/193см/288см
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хахаа, какви американски автомобили бре. Тесла не може да произведе толкова. Немците няма да чакат по 3г за кола. Тва да не е соца със записване за кола за 6-7г напредМухаха
  • #9
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Айде тесляците на ***!Кво ми се пеняви Илончо, свърши му благодата да цуца кинти. Идва време да се изправи пред инвеститорите и да обяснява де му е печалбата ;)
  • #8
    Хайде стига ( преди 6 години )
    Ами ето,че сами доказахте,че е правилно да няма субсидии за Тесла:-) :-) :-) Защо да субсидираш хора които си купуват нещо като Мерцедес,БМВ,Кадилак - т.с. изхвърляне,лукс,ненужна мощност!Пак питам - защо да се дава субсидия за това?!?!Било война срещу Тесла!Не просто зрял разум - субсидия заслужават тези които наистина са екологично насочени!!!
  • #7
    хахахаха ( преди 6 години )
    Кисело ли е гроздето? Качвайте се в бангиите и не говорете за неща които сте виждали само в интернет.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    писна ми от тия скапани теслички абсолютна неефиктивност не е ли срамота 5 метров 2 тона седан да харчи повече от 4.5 метров 1 тон и 400кила?Модел С 75D тегло 2090кг 0-100 за 4.4сек широчина 1м и 96см,височина 1 и 44 разход-21КВТ на 100Хюндай Иония тегло 1420кг 0-100 за 9.9сек ширина 1м и 82см,височина 1 и 45Разход-15.7КВТ на 100Бива неефективност но това минава всякви граници
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    (доказано разхищение на енергия)Спрямо кой модел с подобни размери или може би сравняваш разхода на Хюндай Иония модел 2016 с размери и динамика на базовата БМВ 1ва серия и Ауди А3 седан и разхода на Модел С модел 2012 с размери и динамика на БМВ М5 и Ауди RS7?Разликата в разхода им е само 20% а Теслата взима клиенти от мощни и големи Аудита,БМВта и Кадилаци а освен това вече имат Модел 3 който е 2ри най-икономичен след Иония
  • #4
    Хайде стига ( преди 6 години )
    Хайде стига с тези Тесли!Един Хюндай с 28кВтч батерия изминава 280км тесла S с 100кВтч батерия 550км.Първата струва 70 000лв,втората 200 000лв.Нали в крайна сметка основната идея на елктроавтомобилите е екология!Какви субсидии за нещо което очевидно е глезотия и изгъзица!Като за всяка Телса ще трябва един ТЕЦ по добре да си оставят дизела!!!
fallback
Последни