fallback

Таварес ще лекува Opel по рецептата за PSA

Германските модели ще намалеят, компанията ще прави електромобили за французите

Големият шеф на PSA Group Карлос Таварес се готви да лекува Opel и Vauxhall по рецептата, която приложи преди време, за да спаси изправените пред фалит Peugeot и Citroen, които бяха записали години наред присъствие на световния пазар без да постигнат печалба. Представянето на плана за развитие на Opel при новите собственици на компанията PSA Group ще е в четвъртък, като той ще бъде представен от главния изпълнителен директор на компанията Михаел Лошелер, а заедно с него пред медиите ще се яви и Таварес. Според германския вестник Frankfurter Allgemeine Zeitung, планът на Таварес и Лошелер обхваща мерки в 4 посоки, които трябва да направят така, че през 2019 г. Opel да излезе на нула, а през 2020 г. да запише печалба в размер на 2 процента.Първата група мерки са свързани с намаляването на моделите, които Opel произвежда и в гамата на марката ще останат само тези, които носят сериозна печалба на компанията. Естествено, вече се знае, че всички бъдещи модели на Opel ще използват шасита, двигатели и трансмисии, идващи от PSA. Втората група промени предвиждат превръщането на Opel в компанията, която ще разработва и развива електрически модели за PSA. Това ще засегне и техническият център на Opel в Рюселхайм, където специалистите ще трябва да електрифицират всички модели на PSA като начало на съвместната им работа. Предвижда се и обща работа на PSA и Opel при снабдяването на германската компания с материали и части, обща политика при преговори с доставчици и т.н. Новият собственик очаква и намаляване на разходите за труд в Opel, както и силно редуциране на продажбата на модели със сериозни отстъпки и край на регистрирането на коли от самата компания, за да постигнат по-добри резултати в статистиката за пазара. И накрая, моделите на Opel ще излязат на пазари, които бяха тема табу за марката, докато тя все още беше част от General Motors. За тази част от плана обаче се знае най-малко, но това решение е повече от очаквано. Таварес на няколко пъти заяви, че иска да използва „германската репутация” на Opel на пазари, на които PSA не стои достатъчно добре или отсъства.

Тагове: opel psa
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тавариш ще лекува Opel с отрова!
  • #11
    Roadrunner ( преди 6 години )
    До колегата по-долу, при теб наблюдавали са тея rattling engine noise, който на немалко места го споменават?
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Астра К в момента е най-доброто в този сегмент цена-качество-иновации, говоря за хечове. Който иска да плямпа заучени приказки, но който иска да се информира - да отиде да я покара. Аз карам такава 1.4Т вече втора година и съм повече от доволен!
  • #9
    Roadrunner ( преди 6 години )
    Колега, аз икономия не търся, Дизел не пипам. Карам 2.0 атмосферен мотор 150 коня, точно защото е здрав, и си върви доволно добре на 1250 кг кола. Трябват ми коли, които да вървят поне колкото мойта, да са относително здрави. 1.4 Т на опел е с множество проблеми описани навсякъде в чужидте форими. Затова се взима 1.6 200 коня. От френските коли има само една която бих карал - Меган РС, стария, че новия с тея линии отдолу е грозен та грозен
  • #8
    ss ( преди 6 години )
    Всички знаят, че моделите на Шкода, ФВ и Ауди са на общи платформи, но печелят и се продават, защото са имиджово разграничени.ПСА трябва да използват Опел, като по-висок клас автомобили, както е било навремето, не да си правят конглокенция и да продават едни и същи бракми( с различни емблеми) за едни и същи клиенти.
  • #7
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    И как ще ги лекува по френски като самите французи ги излекуваха китайците.
  • #6
    Roadrunner ( преди 6 години )
    Не знам колко общо има, но holden не праваще ли vauxhall или както там се пише , които са си реално опел. Е техния завод затвори в Австралия преди няколко седмици май
  • #5
    ss ( преди 6 години )
    Воксхол имат срив от 35% във Великобритания..За съжаление, лошият имидж на французите ще довърши Опел..Вместо да наблягат повече на модели разработени от германците, и широко да тръбят за това, *** правят точно обратното..Почти не съм чел или гледал тест, в който френски модел да е по-добър от опел, а те разправят пред медиите, че ще ги правят по-френски
  • #4
    Roadrunner ( преди 6 години )
    Колега, за разлика от теб, аз говоря за реален автомобил, който ми е бил таргет да сменя с мойта мазда, също купувана от магазина. Така че като АЗ ще дам 43к за вариант с лед фаровете, а не ТИ, няма да ми обясняваш какво да правя. Рядко си позволявам резки коментари, ама си го заслужаваш. Сигурно си някой фен на Рено 19....
  • #3
    ФАКТ! ( преди 6 години )
    Значи Опел отпадат като вариант за мен!Опел преди войната са били най-продавани в Германия как немците допуснаха да ги купи ГМ после и Пежо!
fallback
Последни