fallback

Subaru също е нарушавал проверките за безопасност

Повече от 30 години с контрола на качеството са се занимавали неквалифицирани кадри

Само преди дни Nissan беше принуден да затвори заводите си в Япония, след като се оказа, че хора без нужната квалификация са извършвали проверки на вече готовите автомобили. Сега и друга японска компания – Subaru, призна, че е правила същото в двата си завода в префектура Гумма.Президентът на Subaru – Ясуюси Есинага, официално призна пред медиите за проблема. „Подобна практика продължава в нашата компания повече от 3 десетилетия. Ние ще понесем нашата отговрност и дълбоко се разкайваме. Първото, което ще направим, е да изтеглим 300 000 автомобила за проверка на качеството”.Есинага обяви, че започва вътрешна проверка, като резултатите още през следващата седмица ще бъдат преданени за Министерството на държавните земи, инфраструктурата, транспорта и туризма на Япония.Скандалът избухна, след като проверка на вестник Nikkey разкри как проверките за безопасност на готовите коли на Subaru са извършвани от сътрудници, които нямат сертификат за нужната квалификация. Проблемът засяга единствено автомобилите за японския пазар, тъй като тези за чужбина минават през различна процедура.Проблемът се допълва и от факта, че водещите японски производители Toyota, Nissan, Subaru, Mazda, Mitsubishi и Honda са използва стомана на компанията Kobe Steel за своите автомобили. Проверка установи, че материалът не отговаря на нужните изисквания и това налага колите, направени от него, да бъдат проверени отново.Снимка: Subaru 

Тагове: subaru
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тези пък съществуват ли още? Баси утрепаната фирмичка! Гаражна история.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Щото са мноо качествени оризарите та всепризнато най-некачествената eвропейска фирма рено ги изкупи половината! :D
  • #9
    МЕТАХА ( преди 6 години )
    В случая се засяга моралната страна на проблема . Японците са известни с усърдието с което работят ,честност и доверие. Но в един момент се оказва , че няколко десетилетия собствениците на Субару и държавата са лъгани , което едва ли ще се приеме с безразличие. Несъмнено отзивите ще бъдат строги !
  • #8
    Айдее... ( преди 6 години )
    лапайте ориза и марш да се квалифицирате! Че иначе положение на-таката и фалименто! )))))
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Интересно - японките с проверка на качеството от неквалифицирани кадри карат по 1 000 000 км, а немските, със зверската проверка на качеството се разпадат след 200 000 км. Това дали е парадокс?
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Японските коли с лош контрол на качеството са най-качествени, а представяте ли си, ако контрола беше по-добър!А немските таралясници с добрия контрол на качеството защо толкова некачествена продукция бълват. Или то при тях некачественото се води за екстра качество и само това, което не успее да запали от 3-тия път е с понижено качество, но не и некачествено. некачествено е ако изобщо не запали. Аре сега по един вурст с кетчуп за успокоение на нервите, че лоените немски мозъци са под голям стрес
  • #5
    Дърваруфен ( преди 6 години )
    Они кадрите са хфалифицирани, а не квалифицирани.Нали могат да блъскат с теслите и рендетата - ко толкова.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Японско качество...
  • #3
    Ей сън не спите ( преди 6 години )
    Ей сън не спите тъпчовците, по цял ден се чудите каква глупост да изръсите! Щом при контрол от "неквалифицирани" кадри Субаруто е толкова здраво, представяте ли си ако контролът е от квалифицирани кадри. Щото Фолцваген не лъжат с емисиите, а и както се оказа - и всички останали.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Качество по японски! Криене и мамене! Тези в Европа "тъй като тези за чужбина минават през различна процедура". Поне са малко по читави. Да се радва Дошката, че пълнолетника му е сглобяван у Европа
fallback
Последни