fallback

Новата ера за Mazda започва със салона в Токио

Компанията обещава да покаже две напълно нови концепции за бъдещето си

Японският производител Mazda обяви началото на „нова ера”, която ще започне на откриващия се на 25 октомври международен автомобилен салон в Токио. Там компанията ще представи два концептуални модела, както и напълно нов бензинов двигател от семейството Skyactiv-X.Първият от двата модела ще бъде компактен хечбек, който трябва да демонстрира най-новите технологии на Mazda. В неговата основа ще бъде архитектурата Skyactive-Vehicle, а под капака – мотор от новото семейство Skyactive-X, който използва иновационна разработка – запалване от бензиново-въздушна смес под налягане.От компанията са категорични, че използването на тази технологи ще направи двигателите от Skyactiv-X с 30% по-ефективни и по-икономични от сегашните агрегати Skyactiv-G. Освен това, средно със същите 30% ще се увеличи и въртящият момент при новите мотори.Самите японци признават, че няма да се откажат от използването на свещи за запалване при своите двигатели и моторите от семейството Skyactiv-X представляват само „преходен етап”. Сместта в тях ще може да се възпламенява само при работа на ниски обороти. При по-високо натоварване, както и по-рано, ще се изпозват свещи.Очакванията са първият модел с двигатели от семейството Skyactiv-X да бъде следващото поколение на Mazda3, което ще се появи през 2019 г. Най-вероятно в Токио компанията ще покаже именно предвестника на този модел.Втората премиера на марката ще бъде концептуален модел с 4 врати, като в съобщението на компанията се казва единствето, че той ще покаже новия дизайн. Той на свой ред предсталява още по-дълбоко изразяване на философията Kodo, на която Mazda залага през последните години. Друга информация за автомобила няма.Снимки: Mazda

Тагове: mazda skyactiv-x
fallback
  • #14
    пропов ( преди 6 години )
    от мазда напоследък само добри новини. Отричат тази перверзия Даунсайзинг, правят супер секси дизайн, качеството им си е номер едно за автомобили до 7 год. от доста време. Колите им не са бездушни като на останалите джапанци. Много много ме радват.
  • #13
    Хе хе хе ( преди 6 години )
    Тук е сборище на мазните ширпотреби, за които 200к.с. явно е неква невъобразима мощност! ))))
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Skyactive-X + Hybrid Synergy Driveе правилната формула според мен!ТТД показват, че при такова съчетание на нещата ще се получи автомобил с прилични хариктеристики за средния клас с обща мощност над 200 к.с. и реален разход под 3/100.В момента от Тойота го правят този разход, но мощността на хибридите и динамиката им е слаба. Говоря за масовите от рода на Аурис/Ярис/Приус. Иначе спортните им хибриди нямат аналог и са с марката Лексус, но там цените са други. Говорим си за премиум все пак.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много бързаш за нова Мазда 6 ми се струва!Тя миналата година излезе последната версия, а ти след 1 г. искаш нова. Еми не става. А и модела се продава много добре и едва ли скоро ще видим нова. Първо фейслифт, после може някой друг двигател да сложат и чак тогава. Сегашната на мен много ми харесва. Перфектна е просто. Ако можеха да и сложат една хиридна система от Тойота с новите им мотори Skyactive-X ще бъде нещо страхотно. Много се надявам да го направят.
  • #10
    off_line ( преди 6 години )
    Кога се очаква новото поколение на Мазда 6?
  • #9
    до: Нев ( преди 6 години )
    За дизелите съм до някъде съгласен по простата причина, че не са нужни нови двигатели, за да ги обезмисльт. Те и в момента са безсмислени. Дизела е за трактористи и комбайнери, а не за шофьори!За хибридите обаче си в тотална грешка.Какво по-добро от един високоефективен двигател участващ в хибридна система? Просто няма по-добро на този етап. Единствено електричките, но там имаме проблеми със зареждане и автономност. В момента хибридите са най-доброто нещо за придвижване по пътищата.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Гоше,що ще крадеш ток бе?Нали и без това в р0мската махала ток не плащате. Само гледай някой твой батчед да не ти гепи кабела, че много бакър има в него. Ама то и в електричките с тея електромотори има много бакър. Да не се окаже някоя сутрин, че са е обезкостили събратята ти и да е станала, като Флинстунмобила...
  • #7
    до: гоше ( преди 6 години )
    Абе цър-вул ВАГ-енски,кога успя да слезеш от терасата на 8-мия етаж и слезе в мазето? Нали до скоро опъваше кабел от там. Сега много надолу си паднал нещо панелни плъх такъв. Ама то вьрно на панелните плъхове им е най-добре да си живуркат в мазите. И внимавай с кабелите, че може да стане късо и да изгориш за едното чудо. Не, че на някой ще липсваш, но все пак да ти кажа, че форумът може да осиротее без ***, като теб, който всекидневно ни развеселява и идио-тщините си.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Омръзнаха ми техните "нови ери". Пълна трагедия са! Докато бяха с Форд бяха сто пъти по-добре.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    е то тия обяваяват "нова ера" през две години, да изчакат поне един фейслифт на модел да направят, пък тогава
fallback
Последни