fallback

Шеф на BMW обясни разликите между Z4 и Toyota Supra

Роудстърът на баварците щял да бъде уникален продукт

Германският производител BMW продължава работата си върху новата генерация на роудстъра Z4, който е изграден на платформата на възродената Toyota Supra. Според шефа на австралийското подразделение на BMW – Марк Вернер, въпреки общата си архитектура двата автомобила ще се различават коренно.„Ние сме направили абсолютно „драйвърска” машина, която няма да разочарова феновете на марката. Не гледаме на BMW Z4 като на продукт, който да сравняваме с Toyota GT86 и Subaru BRZ, а на уникален модел, който ще оправдае всички очаквания”, коментира Вернер.Топ-мениджърът разкри и защо баварците са взели решение да си сътрудничат с Toyota за създаването на роудстъра. Основната причина, разбира се, е финансовата – използването на общо шаси спестява огромни суми и на двата произвозителя.„Разработката на един нов модел струва милиарди долари. За съжаление, сегментът на роудстърите през последните години запада. Това се отнася не само за нас, но и за всички останали производители. Затова и обединихме сили с Toyota. Що се касае до дизайна, той ще бъде уникален. Същото важи и за качествата и управляемостта на автомобила”, допълва Вернер.Снимка: BMW

Тагове: bmw z4 toyota cupra
fallback
  • #12
    Шеф ( преди 6 години )
    Никога не е изгодно да си купиш чисто нов автомобил. Моето разбиране в тая насока е: около 4 годишен автомобил от високия клас който е до 130 000 км. на 1/3 от началната си цена. Разбира се трябва да имаш око за да познаеш кой автомобил са му взели душицата и кой е гледан и поддържан. В България само най-големите баровци и мошеници могат да си позволят чисто нови автомобили за по 150 000+ лв.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тя може и да е уникална, въпроса е дали ще е по добра от Супрата?
  • #10
    Ъ ( преди 6 години )
    Не мога да разбера, защо коментиращите се дразнят, че автомоболните фирми имали печалба. Не било редно ... е за какво всъщно да правят автимобили, ако не да изкарват пари? За да печелят пари, явно имат клиенти, които са готови да купуват на такава цена. Сега, това, че имало "фенове" и "ценители", които още въздишат по карбураторите е друг въпрос. Ъгодия за всички няма.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Цените на новите модели на коя да е марка са нелепи също като качеството им.Да вземем една HONDA CIVIC X. 56000лв за двигател 1.0 и то базова версия.Толкова струваше Акорд 8.Да вземем БМВ 5er от 2016г.ЧЕТИ ЦИЛИНДРОВО(по дяволите) дизел,със салон,на който след няколко месеца кожата се е отпуснала и разтегнала.Ако е светла се е и оцветила като седнеш с дънките в нея.И по таблото светят постоянно някакви нелепици,че(примерно) едната крушка на номера свети по-слабо от другата?И това за 100 000лв????
  • #8
    АватарХ ( преди 6 години )
    Така са всички, който не спазва това умира...Сааб е пример, марка с много дух и фенове които не приемаха каквото и да е и какво стана умряха, ГМ им помогна много естественоТе сасипаха и Понтиак, но преди това продаваха Деу Калос като Понтиак ужас...За сега най многого харесвам корейците те поне не се мешят с др
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Роудстърът на баварците щял да бъде уникален продукт.Уникалността му ще се състои в това, че върху модел на Тойота ще лепят емблеми на БМВ.Ама какво толкова, като правят премиуми на базата на ПСА и с техни двигатели дори, а цените висооооки, като за премиум. Жалки са!
  • #6
    до: Един ( преди 6 години )
    Е как няма да е псуваш, като направо са си за псуване. И на мен ми бяха любими, но отдавна не са. Само им гледам простотиите, които вършат в името на печалбата. Тотално ми паднаха в очите. Големи изMeKяри излязоха. Вече колите не ги правят инженерите, а икономистите и това е причината да си спомням за миналото, когато се правеха истински коли, а не еднодневки, както сега.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Толкова уникален, че чак повечето неща ще са на Тойота. Да им имам уникалността на тея!А сегментите западат, защото сте алчни ****! Споделяте пладформи, двигатели, делите разходи за по-евтино, а в един момент цените по-високи. Всяка година гледам, че печалбите от продаден автомобил расте. Маржа се увеличава. Гушите се и меринджеите си раздавате всяка година милиони евра бонуси на гърба на клиентите. Немските компании са най-алчни в това отношение. при тях печалбата е най-голяма а не е редно
  • #4
    Japan Power ( преди 6 години )
    Значи Тойота ще имат основна заслуга за доброто управлeние на Z4.
  • #3
    Един ( преди 6 години )
    От 9 кладенеца вода пренесъл, за да оправдае че са сложили емблемата на БМВ върху Тойота :)Както и ДиДжея е написал - не става така бацета! Ясно е, че трябва да сте на печалба, ама само до преди 10 год феновете на бой тръгваха за любимата марка (която и да е тя) а вие опростачихте всичко правейки коли не от любов към колите, а само и единствено от любов към парите. Показателно е че вече си псувам любимата марка повече отколкото се радвам на новите и модели!
fallback
Последни