fallback

Mazda потвърди завръщането на роторния мотор

Японците са готови с концептуален прототип, който бързо да стане сериен модел

По време на автосалона в Токио, който се открива на 25 октомври, компанията Mazda ще покаже нов концептуален модел. Той ще представлява еволюция на прототипа RX Vision и ще бъде оборудван с роторен двигател, съобщава Motor1.Изданието припомня, че през 2011 г. компанията показа концептуалния модел RX-8 Spirit R, но само в Япония. Тогава от Mazda обявиха, че спират експериментите с роторен двигател. Явно марката е променила това свое решение и няма намерение да се откаже от екзотичичния за съвременното автомобилостроене агрегат.Според информация от компанията, новият концепт ще получи именно роторен мотор, който използва технологията SkyActive. Прототипът ще бъде почти готов за серийно производство, като това бе потвърдено и от Мацухиро Танаки, вицепрезидент на научно-изследователското бюро на Mazda в Европа.„Новият ни концептуален модел демонстрира намерения на инженерния и дизайнерския и отдели да покажат, че подобен автомобил може да се превърне в реалност. Ние всички полагаме огрочни усилия, за да направим неговото производство напълно възможно”, коментира Танаки.Топ-мениджърът допълни, че в случая Mazda няма намерение да търси помощта на други производители за намаляване на разходите както бе при разработката на MX-5, в която участва и FIAT. Компанията няма интерес от влизането в каквито и да е алианси или сдружения, и ще работи върху модела сама.Снимка: Motor1 

Тагове: mazda rx vision
fallback
  • #22
    до оня със сервизите ( преди 6 години )
    "Да бе те затова на Мазда механиците по цял ден карти играят, защото са много претрупани от работа."Не ве лек, защото са толкова надеждни, че двама жълтури се карат кой да кара отзад, че да събира резервни части.Ако ме разбираш, ахахаххаха
  • #21
    до тоя ив ( преди 6 години )
    "Не ми се вярва Мазда да се цели в пазарите на Дачия,СЕАТ и пр."Е че в на кого пазарите да се цели Мазда, ве лек ? На Ягуар ли ? Или направо на пазара на луксозни яхти. Смешен, смешен.Жълтури не ви ли писна да ви обиждам вече. Вие кога ще карате кола, за съжаление сте, станете хора и вие, оставете ги тия мазди, хонди, тойоти, простотии да пасат някъде.
  • #20
    Roadrunner ( преди 6 години )
    До оня *** , които пише, че маздите прекарват само в сервиза - аз съм купувал лично 3 чисто нови от мазда на летището. И пак ще купя, дилърът е малко ***, но колата си е екстра, перфектно съотношение цена / качество.Дай да видим ти колко мазди си има и поддържал, та говориш
  • #19
    187 ( преди 6 години )
    Брандо, Феликс Ванкел изобретява роторния двигател. Роторен и ванкелов двигател са синоними.
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тойота - качество?!Хахахахахахаха, и какво качествено има в една турска Тойота?Бърза справка с форума на Тойота въобще не говори за качество при турските Тойоти...
  • #17
    Винкел ( преди 6 години )
    Венкел-а е хубаво нещо.. еколозите му подписаха присъдата пък сега ще го възраждаме.Няма как това да харчи малко,нее кола за всеки,има куп процедури по каране и обслужване.Това не е га ***.Харчи по много от всичко.Усещането е хубаво н овече е история.
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Проверих някои от продажбите на Мазда в Канада за миналата година - около 27500 Мазда 3, 25000 Мазда CX-5. Значи може да се продават.Надеждност според T
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Да бе те затова на Мазда механиците по цял ден карти играят, защото са много претрупани от работа."Емии то нема продажби, каква работа за тяхМухаха, срещу моята работа има сервиз за коли. Доволно количество японски минават всеки ден, при положение че не са широко разпространени
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Именно - японска работа. Как да напрвим абсолютно бездушни и крайно некадърни автомобили от инженерна и потребителска гледна точка, но да са качественички.Само че Мазда дори и това си преимущество изпуснаха. Рядко може да се намери по-нискокачествен автомобил от новите Мазди.
  • #13
    до: ив ( преди 6 години )
    количествените натрупвания водят до качествени измененияне се отнасят за всички и всеки. зависи от компанията много. Например Тойота го опровергаха този диалектически постулат. На 100% го опровергаха и то от десетилетия. Все още германци и американци не могат да разберат системата им за контрол на качеството и как така произвеждат все повече и повече, а качеството същото или по-високо. Даже в техническите университети я учат системата им и пак не могат да е схванат на практика.Японска работа!
fallback
Последни