fallback

Chevrolet Camaro ZL1 1LE няма да стигне до Европа

Агресивната аеродинамика на суперколата се оказа сериозен проблем

Специалната версия на Chevrolet Camaro – ZL1 1LE, се представи отлично на Северната дъга на „Нюрбургринг” – 7.16,04 минути за обиколка, но автомобилът няма да стигне до европейския пазар. Според списание Motor Trend, проблемът се крие в аеродинамичния пакет на версията 1LE, заради който колата не може да покрие изискванията за защита на пешеходците при инцидент. За разлика от ZL1, версията 1LE получава по-агресивни аеродинамични елементи, преден сплитър и масивно задно крило от фиброкарбон. Основният проблем обаче е в новите аеродинамични елементи пред предните въздухозаборници пред предните гуми и разположените под тях краища на предното крило, интегрирано в маската на колата. Точно те създават най-сериозна опасност за пешеходците, според правилата на ЕС. В Щатите пакетът 1LE струва допълнителни 7500 долара към цената на ZL1. Могъщата версия на Camaro се задвижва от 6,2-литров V8 мотор с компресор с мощност 650 к.с. и 880 Нм максимален въртящ момент. Освен това 1LE е и с 7 килограма по-лек от ZL1 заради по-тънкото задно стъкло и използването на олекотена фиксирана задна седалка. В допълнение на това създателите на 1LE са добавили регулируеми амортисьори, както и стабилизираща щанга на задния мост, която също може да се регулира в три положения, което обяснява по-доброто представяне на автомобила на „Нюрбургринг”. В Щатите цената на ZL1 1LE стартира от 69 995 долара.Снимки: Chevrolet

fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е,как може така? Нали има "свободна пазарна икономика" , конглокенция и тн.т.Или тия неща не важат вече.
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Какви удари под кръста бе ! Да не би тези изисквания да са сложени заради този модел на камаро точно ? Като не могат да направят такава кола, няма да я продават тук, да си продават обикновениете версии, които и без това никой не купува.
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ето по какъв начин ни лишават от страхотни автомобили за сметка на немските прескъпи талиги. Ето как немците се оправят с конКуренцията - удари под кръста, лобистки закони и правила. Да не говорим, че тук ни дерат кажата за всичко. Товарят ни с огромни данъци, за да могат политиците да богатеят и да има пари за разни малцинства, които живеят и се множат за наша сметка.
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това са глупости. В САЩ, където мерките и тестовете за сигурност и екологичност са по-добри от тези в Европа,камарото върви, пък тука не... Сигурно европейската конглокенция не може да понесе американците да им бръкнат в раната. Факт е, че този тип коли предлагат същите характеристики и респективно изживявания за значително по-малко пари от европейските си еквиваленти
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Moje da trovim horata s nafta i da mamim za emisiite i nqma problemi. A konkurentite 6te im slojim mito i 6te gi zabranqvame za edna plastmaska. Dobre do6li v geiropa
fallback
Последни