fallback

Volkswagen изтегля в сервизите близо 300 0000 коли

Проблемът с Passat и Passat CC e в бензиновата помпа

Концернът Volkswagen обяви поредната си сервизна акция, която този път не е свързана със скандала с манипулираните дизелови двигатели на производителя. При 280 915 автомобили от марките Passat и Passat CC са открити проблеми, които могат да доведат до инцидент.Повредата е в бензиновата помпа на автомобилите, по-точно в нея модул за управление, който има проблем със захранването. Възможно е помпата просто да откаже да работи и това съответно изгаси двигателя. Другата възможност е помпата да работи непрекъснато и това да доведе до изтощаване на акумулатора.Засега сервизната акция ще засегне само автомобили в Северна Америка. Това са VW Passat – седан и комби, произведени през периода 2006-2010 г., както и VW Passat CC, слезли от конвейра от 2009 до 2016 г. Засега от компанията са категорични, че не е имало каквито и да е инциденти, свързани с повредата.Кампанията стартира на 13 октомври, когато американският филиал на Volkswagen ще започне да уведомява собствениците на проблемните машини. Дотогава компанията трябва да осигури резервните части, нужни за отстраняване на дефектите.Снимка: Volkswagen

Тагове: vw passat
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 6 години )
    проблем? ко? НЕ!аз СЪМ ЧУВАЛ че фолксваген са най-здравите коли на света
  • #22
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами ВАГ! ;))
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    Леко си кух. Става въпрос за дизел!
  • #20
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какви 2 свещи бе?Свещите се сменят комплект! Това не го ли знаеш или поне не си ли го чувал? И пак взе да лъжеш колко били здрави ВАГените. Да бе, като се набутате са здрави нали. Ама и ние сме се набутвали и сме се отървали от тези кочини и ги знаем какво представляват. И тези на тестовете ги знаят и пишат хората. Специалисти са, а не като вас .
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    хаха, понеже на Меган не слиза цялата предница, барабар с бронята за смяна на една проста крушка!Направо съм се разорил: За 150к 390лв + 30 лв реглажТова много ли е?Ааа, забравих и 2 свещи - 60 лв и 4 крушки 60 лвОстаналото са обичайните консумативиПък ти ми се смей...направо ми дреме
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    От тогава само се смея на големите VAG фенове, когато се вайкат на маса колко пари са дали в сервиза, но ... кеф цена нямал. А като им погледнеш кочините са голи като пушки с гадни пластмаси вътре и материали, ама ауди било премиум... А4ка е премиум колкото москвича на времето. Но изгнилите ви тикви се радват на изказванията на подобните на вас "майстори" на село. А за да смениш долната верига на 3.0 tdi сваляш целия двигател... Доста хитро и пригодено, а???К'во ли се занимавам с *** :)
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Незнам кой е дошо, но определено не съм аз. Писаниците ми са базирани на личен опит- аз карах гоуф 4ка, като си го взех , защото много бил здрав и нз си какво. Писал съм вече колко много неща съм сменил по него и за МАП-а не веднъж пиша. От тогава не съм си и помислял вече 10 год. да карам нещо от VAG. Повече опит от 1во лице здраве му кажи. А тогава не беше стар дарак, а автомобил на няколко години със сервизна история от официалния сервиз в БГ. Ама ти си някъв изветрял *** явно...
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    дошети си чети класиациите, както и собствените си коментари и на тях вервайаз вярвам на живия живот и той доказва точно обратното на твоите измишльотини !
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    Проблема с мап-а се оправя или със смяна на мап-а - трайно или с изключване на колата в движение и палене отново... Ваг-енски изпълнения, какво да говорим.Почти няма двигател на VAG, който да не е съпътстван с множество дефекти и проблеми. Това го доказа и класацията за надеждността на двигателите, която в този сайт беше пусната и ауди беше на последните места редом до ролвър, а Vw няколко места по-нагоре далеч под Фиат, Форд, крайслер и т.н. Доказано най-големите *** са колите на VAG.
  • #14
    до: Jey leno ( преди 6 години )
    Когато караш кола на точно определени обороти ли е караш и те не се менят в продължение на минути? Няма как да стане това при никакви условия на пътя. Когато обаче се мерят изгорелите газове се мерят при определени обороти. Компа на колата разпознава тези обороти и липсата на движение на автомобила и включва специалния режим на работа. Сега стана ли ти ясно или по-просто , като за теб да обясня?
fallback
Последни