fallback

Електрически ванове за британските пощи

Пробегът им достига 160 километра с едно зареждане

Британските пощи започват тестове на електрически ванове, чийто пробег достига 160 км с едно зареждане. Компанията Arrival е предоставила девет изцяло електрически автомобила с различни размери за изпитанията. Вановете ще бъдат изпитвани в Лондон и около града, като товароносимостта им е 3,5, 6 и 7,5 тона. Производителят на електрическите пощенски ванове до скоро беше известен като Charge Auto, а това са първите возила, сглобени в новия завод на компанията в Банбъри, северозападна Англия. От британските пощи съобщиха, че планират изпитанията да продължат няколко месеца, а плановете са за сериозно обновление на флота на компанията, в които влизат около 49 000 возила. През 2015 година Royal Mail беше продадена на борсата в Лондон и вече е публична компания, а не принадлежи на държавата. Това е поредната стъпка към електрифициране на пощенските и куриерските услуги. Последният пример дойде от Deutsche Post и DHL, които наскоро обявиха партньорството си с Ford за създаването на флотилия от 2500 електрически буса.

Тагове: dhl royal mail arrival
fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    сам си го написал но понеже си *** ще ти кажа че влекач не се сравнява с малогабаритни камиони ... И когато ми кажеш как изчисли разходите като не можеш да оправиш приходите ми се обади Пъпчив чалгаджия
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Шофьорите по закон имат право да карат по 9 часа в денонощието и до 2 пъти в седмицата да удължат това време до 10 часаДори и да кара 8 до 9 часа за денонощие средно изминава от 600 до 750 километра Хайде сега кажи ми как това се връзва с тези 480 километра които в реални условия ще са не повече от 300 - 350 километра
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Шофьорите по закон нямат право да карат в денонощие повече от 9 часа, като на 4,5 часа минимум 45 мин. почивка трябва да се направи. Така, че около 500 км са напълно нормални за една работна смяна на шофьора. Остават му 15 часа почивка през което време спокойно може да се зареди батерията. Също така както колегата долу предложи може да има няколко оборотни батерии, които да се сменят при нужда.Изобщо варианти има много и онзи,който каза че било глупост да има ел.влекач нищо не разбира.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Само като си помисля че във всеки склад и логистичен център ще има по минимум 4-5 батерии ми се струва че и десет години да ги произвеждат пак няма да ги осигурят
  • #6
    До Глупавият си ти ( преди 7 години )
    Спри да пишеш глупости Ако мислиш че във всеки склад ще има батерии които да смениш си в голяма заблудаАбе ти на колко години си изобщо???
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    "И кое е глупостта за влекач 480 км.?"Абсолютна глупост е. Тези дистанции могат да бъдат покривани и с бусове, при това доста гъвкаво
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Явно драскачите отдоло изобщо си нямат идея от транспорт но пишат глупости разтояние от 480 километра са нищожни за влекач!!! и нее важно разстоянието от склад до склад а от точка за смяна или зареждане на батериите друга такава точка
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    И кое е глупостта за влекач 480 км.?По принцип логистичните центрове на големите фирми и концерни са така разпределени, че са на по-къси разтояния. Прави си смяната човека, разтоварват, товарят, през това време се зареждат батериите, свършва му почивката и потегля обратно. Проблем?!Също така складовете и логистичните центрове са около големи пристанища и гари.А и трябва да се почне от някъде. Първо 500, после 800 и над 1000 км. Нещата не стават изведнъж.
  • #2
    vieSteDebili ( преди 7 години )
    "а не глупостите на Тесла за влекач с пробег от 480 километра"Я кажи ти колко милиарда имаш в банакта щом се мислиш за по-умен от Мъск
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    браво това е хубавона електричките им е силата в града и на къси разстояния , а не глупостите на Тесла за влекач с пробег от 480 километра
fallback
Последни