fallback

Меркел отхвърли задължителните квоти за електромобили

Нуждаем се и от дизела, и от бензина, каза канцлерът на старта на предизборната кампания

Германският канцлер Ангела Меркел се обяви твърдо против въвеждането на задължителни минимални квоти за електромобили. В събота лидерът на християндемократите откри в Дортмунд предизборната си кампания преди вота на 24 септември, и не пропусна да разкритикува остро шефовете на германската автомобилна индустрия. "Големи части от автомобилния сектор пропиляха невероятни количества доверие", коментира Меркел. Според нея единственият начин доверието да се върне е шефовете на компаниите да бъдат по-честни. Канцлерът настоява също автомобилните гиганти по-усилено да инвестират в нови технологии, за да не поставят под риск бъдещето на сектора, който осигурява директно 800 000 работни места и дава над половината от търговския излишък на Германия. Меркел обаче категорично отхвърли предложението производителите да бъдат заставени определена част от продукцията им да е с електрическо задвижване. Тази идея се подхвърля от различни леви формации в Европа, а в Германия неин застъпник е Мартин Шулц, главният съперник на Меркел в предстоящите избори. "Не мисля, че идеята за тази квота е била обмислена добре", подчерта Меркел. Според нея това само би предизвикало нескончаеми спорове на европейско ниво. Меркел предупреди и за опасностите от "демонизирането" на дизеловите двигатели: "Ние се нуждаем от дизелови автомобили, нуждаем се и от бензинови автомобили, но също така трябва по-бързо да направим прехода към нови технологии", смята канцлерът. Малко повече от месец преди вота Меркел изглежда в отлична позиция да спечели четвърти мандат. Последните социологически проучвания заковават популярността й на 59%, докато одобрението за социалдемократа Шулц се понижи с още 4 пункта до 33%.  

Тагове:
fallback
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако има желаещи се хващам на бас, че фрау Изпepkeл ще си е изберат отново за канцлер. Залагам всичко. Желаещи?Смятайте колко са го унищожили немския народ, за да си избират това *** за 4-ти път. Нещо подобно, кото у нас с Тиквоний. Каквато и простотия да направи, както и да се провали все си го избираме.А дизела за германците е като водата и въздуха за всяко живо същество. Толкова се оляха с нафтата, че икономиката им е много зависима от това гориво. За съжаление всички страдаме от това.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Когато политиците започнат да се месят в бизнеса замирисва много яко на комунизъм. Във ВАГ комунизЪма са го постигнали отдавна и то в най-чист вид. Колупция, манипулации, уравниловка, държавно участие, грандомания, интригантство, пропаганда и заблуда за светлото бъдеще.Тази фирма е създадена с лъжа и трябва да бъде закрита!А колкото до бабето Изпepkeл какво да кажем. Наближават избори и обръща така палачинката, че да не разсърди повечето дойчовци и те пак ще си е изберат. 100% гаранция!
  • #1
    :) ( преди 6 години )
    Това ясно, но такива регулации няма как да доведат до по-добро.
fallback
Последни