fallback

Новият календар на Pirelli

Еротиката падна в жертва на пуританския далекоизточен пазар.

Докато календарът радваше сетивата предимно на европейските клиенти, манекенките спокойно можеха да оставят дрешките си на закачалката. Сега, обаче, целта на културното мероприятие е да се вдигне нивото на продажбите в родината на Мао и това естествено наложи дори освободените италианци да изневерят на традиционния си стил. Календарът за 2008 г., който беше представен в Шанхай,  се появи само няколко дни след като Pirelli отвори новия си завод  в китайската провинция Шандонг и се вписа прекрасно в маркетинговата концепция на фирмата. Нито един от предишните 34 календара не е бил изработен в Азия. В официалното съобщение за пресата се казва, че този път замисълът е бил календарът да се превърне във "визитната картичка на компанията, за да бъде представен светът на Pirelli на широката азиатска общественост". Така и не става ясно, защо заради това трябва да страдаме ние.Календарът е дело на френския фотограф Патрик Демаршелие, а във фотосесиите са участвали 11 фотомодела и актриси. Въпреки положеното старание, милиони европейски мъже се надяват Pirelli да не строи повече заводи в Далечния изток.
Тагове:
fallback
  • #3
    Анонимен ( преди 16 години )
    е кое му е хубавото? Я го сравнете с календарите от др. години.
  • #2
    Анонимен ( преди 16 години )
    Глупости, снимките са много хубави.
  • #1
    Анонимен ( преди 16 години )
    Леле тая китайка *** крокодила
fallback
Последни