fallback

Допълнителна шлифовка: тестваме обновения Nissan Qashqai

Най-популярният модел в сегмента настоява да си остане такъв - и има достатъчно козове за целта

Познавачите от години вече водят люти спорове кой е бил първият кросоувър в историята. Според някои е Тoyota RAV4, според други - AMC Eagle. Има даже такива, които настояват за Лада Нива - и то не съвсем без основания.

fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    "А за Кашкая мога да кажа само, че го правят по-хубав, по-удобен с повече екстри, но отстъпват много назад спрямо старото поколение"Аха, как иначе ще удря 22/100 в града, сигур е от рафинираните двигатели.
  • #10
    До "до: огалб&q ( преди 6 години )
    батка, ако тоя пост е опит да демонстрираш знания, по-добре да си беше премълчал :)
  • #9
    do: drianov ( преди 6 години )
    Не те нападам, а ти казвам истината. Да си бъдем четни ти изобщо не си влизал в тези коли и няма как да направиш разлика явно и си тук, за да манипулираш. Това е дразнещото, че ти откровено лъжеш, че нямало разлика, а разликите са очебийни и се виждат дори и на снимки, а какво остава, ако си на живо. Дразнещо е някой да казва на бялото черно и да твърди, че това е негово мнение. Твое мнение може да е дали ти харесва или нещо индивидуално, а не нещо, което се вижда от всеки.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това да ходиш след една година в автоморга и да търсиш предница на фейслифтов Кашкай ме хвърли в потрес. И видиш ли така си ставал "фейслифтов" направо. Това е грубо селско изказване в стил БМВ Е36. Мислиш ли че разглабяйки предницата и слагайки части, които не са за твоята кола ще го направиш фейс и че само това са пипнали??
  • #7
    drianov ( преди 6 години )
    До Анонимен:Коментирах по темата какво съм видял на живо - може би ще бъде полезно на други хора като Петър например. Разбира се това е мое мнение, друг може да има друго. Не можах само да разбера защо ме напдаш лично и ми говориш за някакви очила и проблеми с мозъка ми!?! На база на какво? Всички разбрахме че си харесваш J10 - атмосфернo 2.0 с 4х4, но сме 2017 а не 2007. Имаш ли да споделиш изобщо нещо по темата за фейслифта на Кашкай или не?
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    всичко което се кара без ръчна смяна на скорости се нарича автоматик
  • #5
    до: огалб ( преди 6 години )
    CVT е автоматична безстепенна трансмисия!Вид автоматик е!И е много приятна за каране. Според мен е най-доброто. Голям кеф прави линейното ускорение. Който не е карал, само той може да говори глупости, че е неприятна.Най-приятната според мен е тази на хибридите на Тойота. Тя се води CVTе и е много, много добра и е изключително здрава и безпроблемна, но там принципа на работата и е съвсем друг. Единствено на 100 000 км и се сменя маслото, което струва 50 лв и това е.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    drianov,а като е оглежда, да не би случайно да си си забравил очилата? Или ти по принцип така недовиждаш? Той и слепец ще види промените, но не и такъв, като теб, който не само не вижда, но и с мозъка има сериозни проблеми.А за Кашкая мога да кажа само, че го правят по-хубав, по-удобен с повече екстри, но отстъпват много назад спрямо старото поколение, което например имаше атмосферни двигатели, които бяха доста рафинирани, икономични и здрави, както имаше версии 4х4 бензин, а не както сега.
  • #3
    огалб ( преди 6 години )
    CVT не е автоматик? И е неприятна? На какво отгоре? Много несериозно...
  • #2
    drianov ( преди 6 години )
    имах възможност да го огледам на живо:- С изключение на волана вътре няма промяна. - От вън са поработили най вече по предницата. Задните светлини са същите но изпъкнали (или 3 измерни както е модерно да се казва е момента). Реално трябва да се провери какви са възможностите за подмяна на предна броня и фарове с фейслифтови. След 1 година спокойно може да се вземат от морга и да се сложат с което колата става на практика фейслифтова. Така че карай и не съжелявай ;-)
fallback
Последни