fallback

Renault-Nissan вече е най-големият производител в света (ОБНОВЕНА)

За първите 6 месеца от годината алиансът е продал над 5,2 млн. нови коли

Алиансът Renault-Nissan стана най-големият автомобилен производител на света, след като за първите 6 месеца от годината е продал  точно 5 268 079 нови автомобила, което е със 7% повече от същия период на миналата година. Това съобщиха от прес-службата на концерна, който изпреварва основните си си съперници Volkswagen Group и Toyota Motors. Увеличението на показателите на Renault-Nissan се дължи частично на добавянето на продажбите на Mitsubishi Motors, който стана собственост на алианса в края на миналата година. Като цяло позитивна динамика за първото 6-месечие записват моделите Renault Clio, Renault/Dacia Sandero, Renault Captur, Renault/Dacia Duster, Nissan X-Trail, Nissan Sentra, Nissan Qashqai и Nissan Teana. Отлично се представят също Mitsubishi Outlander и Pajero Sport, които са лидери в своите сегменти.Ръст на продажбите записват и електромобилите на групата, като за полугодието от тях са продадени 481 151 бройки. Този резултат се дължи най-вече на Renault Zoe и Nissan Leaf, на Mitsubishi I-Miev, както и на хибридния Mitsubishi Outlander.На второ място се нарежда групата Volkswagen, чийто резултат за полугодието е 5 155 900 автомобила. Резултатът на германците е по-нисък с 0,8% от миналата година. Най-силните брандове на концерна са Bentley и Seat, при които има ръст от 30,6 и 15,7% съответно.Третата позиция е за компанията Toyota с 5 129 000 продажби, като японците записват ръст от 2,7%. Близо до тях се движи и четвъртият в класирането - General Motors, който има резултат от 4 744 000 продажби. Другите два американски производителя - Ford и Fiat-Chrysler, все още не са обявили официално резултатите си.Далеч назад се нареждат корейският концерн Hyundai-Kia i 2 202 220 реализирани нови автомобили за първите 6 месеца на 2017 г. Спадът тук е със 7,9%. На свой ред групата PSA, в която влизат марките Peugeot, Citroen и DS, записва увеличение с 2,4%, като е продала 1 361 964 нови автомобила.Снимки: RenaultСнимки: Renault-Nissan 

Тагове: volkswagen group
fallback
  • #43
    none ( преди 6 години )
    Талисман не е по-скъп от Пасат. По-евтин е. Отделно Рено правят много добри отстъпки (може и ФВ да правят не съм запознат). По-важното е друго. Купето на Талисман е много по-комфортно от това на Пасат. Няма база за сравнение просто. За дизайна да не говорим. Предимството на Пасат е че се предлага с по-богата гама двигатели. Относно обезценяването, с нарастването на производството на нови коли и новите технологии и задвижвания, цените на старите ще рухнат. Ще стане като с телефоните ...
  • #42
    Анонимен ( преди 6 години )
    в момента в Южна корея е пълно с талисмани по улицата. продават се под марката рено-самсунг модела е СМ6
  • #41
    ХХХ ( преди 6 години )
    Сериозно ли.не съм гледал цени за нови.Нова кола няма да си взема,нека някой друг да плати обезценяването. Талисман бих взел на 4 години тогава гаранция ще е по евтин от пасат.
  • #40
    До ХХХ ( преди 6 години )
    Да бреЯ виж цената на Талисман, че е дори и над тази на Пасат. Бях решил да си взимам, но май няма да е този път...Малко са се поуляли
  • #39
    popa ot razgrad ( преди 6 години )
    много по-добре щеше да бъде да се състезават за качество, а не за количество...
  • #38
    METAXA ( преди 6 години )
    Рено е номер 1 подражавайки на това , което GM правеше преди около 100 години . И GM беше на върха в продължение на 77 години . Да видим Рено ...Успех !
  • #37
    Русия ( преди 6 години )
    Рено израснаха доста.
  • #36
    Анонимен ( преди 6 години )
    Рено държи 43% от акциите на Нисан което няма нищо общо с това че са сдружение.
  • #35
    METAXA ( преди 6 години )
    Като национална гордост , французите парадират за три неща - секс , вино и сирене ! Останалото е посредствено .
  • #34
    ХХХ ( преди 6 години )
    Сега след вече повече от 2 години мога да кажа че не съжалявам. Опасявах се че ще имам повече проблеми, но изобщо не е така.колата си служи добре а се кара всеки ден само градско. Не казвам че вече никога няма да взема Германска машина, но понякога ако човек не робува само на емблемата може да си спести доста пари,
fallback
Последни