fallback

Renault-Nissan вече е най-големият производител в света (ОБНОВЕНА)

За първите 6 месеца от годината алиансът е продал над 5,2 млн. нови коли

Алиансът Renault-Nissan стана най-големият автомобилен производител на света, след като за първите 6 месеца от годината е продал  точно 5 268 079 нови автомобила, което е със 7% повече от същия период на миналата година. Това съобщиха от прес-службата на концерна, който изпреварва основните си си съперници Volkswagen Group и Toyota Motors. Увеличението на показателите на Renault-Nissan се дължи частично на добавянето на продажбите на Mitsubishi Motors, който стана собственост на алианса в края на миналата година. Като цяло позитивна динамика за първото 6-месечие записват моделите Renault Clio, Renault/Dacia Sandero, Renault Captur, Renault/Dacia Duster, Nissan X-Trail, Nissan Sentra, Nissan Qashqai и Nissan Teana. Отлично се представят също Mitsubishi Outlander и Pajero Sport, които са лидери в своите сегменти.Ръст на продажбите записват и електромобилите на групата, като за полугодието от тях са продадени 481 151 бройки. Този резултат се дължи най-вече на Renault Zoe и Nissan Leaf, на Mitsubishi I-Miev, както и на хибридния Mitsubishi Outlander.На второ място се нарежда групата Volkswagen, чийто резултат за полугодието е 5 155 900 автомобила. Резултатът на германците е по-нисък с 0,8% от миналата година. Най-силните брандове на концерна са Bentley и Seat, при които има ръст от 30,6 и 15,7% съответно.Третата позиция е за компанията Toyota с 5 129 000 продажби, като японците записват ръст от 2,7%. Близо до тях се движи и четвъртият в класирането - General Motors, който има резултат от 4 744 000 продажби. Другите два американски производителя - Ford и Fiat-Chrysler, все още не са обявили официално резултатите си.Далеч назад се нареждат корейският концерн Hyundai-Kia i 2 202 220 реализирани нови автомобили за първите 6 месеца на 2017 г. Спадът тук е със 7,9%. На свой ред групата PSA, в която влизат марките Peugeot, Citroen и DS, записва увеличение с 2,4%, като е продала 1 361 964 нови автомобила.Снимки: RenaultСнимки: Renault-Nissan 

Тагове: volkswagen group
fallback
  • #53
    none ( преди 6 години )
    Ако говорим за Германия, за да е запазена колата на 3-5 години трябва да е от частно лице. От частни лица там такива коли не стигат до България изобщо, препродават се на място. А и частни лица в Германия рядко си карат колите по 3 години. По-скоро ги карат по 5+ години. "Запазените" коли които стигат до България на 3 години са 100% служебни, а тях не искате да знаете как ги карат там. Единствено от Швейцария до България стигат коли на 3-5 години в прилично състояние, но не са много на пазара ...
  • #52
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Пасата е 90к лева талисмана е 60к след 5-7 г волксвагена ще е 15-20к ,а реното ще е 10-12к лева"Бати, къв е тоя Пасат за 90к, възможно най скъпия ли. "Талисман от 41690 лв с ддсПасат от 42810 лв"Това което бях дал е от сайта на Рено, тези които ги даваш не знам кви са. Двата са със средно ниво на оборудване. Рено предлага цели 7 варианта, може да ги видиш, ръчка няма при бензиновия с това ниво на оборудванеОтносно екстрите, то те са почти еднакви в базата. Няма как да се различават дра
  • #51
    Анонимен ( преди 6 години )
    Естествено че запазена кола на 3-5год КАКВАТО И ДА Е е по-добре от чисто нова или 10+ годишнаВ първия случай губиш половината стойност като обезценка, във втория се разоряваш от ремонти по "премиума"
  • #50
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тук некви (вероятно от групата на безработните дилърчита) взели та си купили ново рено и го карали цели 2 месеца без проблеми!? Остава още 2 месеца да нямат проблеми и почти удрят големия джакпот!ахахаха
  • #49
    Анонимен ( преди 6 години )
    Карал съм доста чисто нови коли, защото е свързано с работата и мога да кажа, че такива изхвърляния как е по-добре чисто нова (каква да е) от премиум на 4-5 години са пълни глупости. Да, чисто нов премиум е по-добре от 2-а ръка, но да го кажеш за по-нисък клас коли е глупаво. Само като седнеш в седалката на 2-те и вече усещаш каква е разликата. Да не говорим за возия, ускорение, екстри. Колегата много правилно каза за обезценяването на новите коли. 3-4 годишна е най добре
  • #48
    Анонимен ( преди 6 години )
    Исках да имам чисто нова кола. Имах фабия. След година-две като ти мине мерака и осъзнаеш колко пари си загубил за обезценяването си даваш сметка..някои неДори Германците вече не купуват толкова нови коли..търсят 3-4 годишни защото са почти нови но вече някой е платил голямата загуба на стойност. Сега карам ситроен Ц5 взех го на 6 години за 15.000 а нов и сега същите екстри е 72К.2 пъти сненям масло и няма ядове,екстрите са лато на Е класа,че и повечеДори да го продам за 10К съм на плюс
  • #47
    Анонимен ( преди 6 години )
    Талисман нямал ръчка-лъжапасат е по-евтин - лъжаТалисман от 41690 лв с ддсПасат от 42810 лвДругия момент е какво означава БАЗОВ за двете марки. Влезте и вижте оборудването. Ако се добавят екстрите с които започва реното това означава още 3-4000 лв отгоре за пасат
  • #46
    Хаха ( преди 6 години )
    Пасата е 90к лева талисмана е 60к след 5-7 г волксвагена ще е 15-20к ,а реното ще е 10-12к лева.така че тази разлика от 30к лева няма нужда.А до хората ,които се чудят за качеството ,е ми от това се правят пари от част не От продажби на коли.
  • #45
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Талисман бих взел на 4 години тогава гаранция ще е по евтин от пасат. "Това със сигурност ще е така
  • #44
    Анонимен ( преди 6 години )
    Energy Tce 150 к.с. бензин Stop&Start EDC7 49 090 лв.1.4 TSI Comfo BMT ACT Бензин 6МТ 150кс 48 675 лвТалисмана е автоматик, но липсва ръчкаДизайна е въпрос на вкус, но Талисмана така и така е заимства идеи от Пасат и Ауди. За комфорта не мога да говоря, може би след като пробвам тест драйв. Но след Б6, комфорта при Пасат е на ниво.Което пак е въпрос на вкус, аз обичам леко по твърдо возене.Талисман Комби все още не се предлага у нас! Направо не мога да повярвам!
fallback
Последни