fallback

Honda Accord също премина на турбомотори

Японците представиха 10-ото поколение на модела

Тагове: honda accord
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Несериозно е да! Багажник от 470 литра срещу такъв с над 600 литра. Окачването заема половината багажник. Относно разхода и вървежа, Хондата е здраво назад. Само бинокъл я спасява.Нататък няма смисъл...Всяка следваща става все по зле и по зле. Прав е пишещия по долу, че Голф има подобен багажник, но в долния клас...
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Защо сраавняваш 1.8 с 2.4?Сравни 2.0 тфси 200 к.с с 2.4 да видиш , че Пасатора харчи на тестовете 1.5/100 повече от Акорда.Погледни сприт монитора да видиш реално собствениците какви разходи имат. После погледни теста на германците, кой лъже най-много в разхода на гориво и ела пак да си говорим. А да сравняваш този модерен автомобил Акорда с пенсионерския Пасатор е все едно да сравняваш космически кораб и магаре. Несериозно е просто.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пфууу, сефте!
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Голфът е със 100 л. пи-малък багажник, ама е в класа на Сивик. Схващаш ли колко е жалък Акорда? Голфчето го разплаква.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе имах некви симпатии към тия хонди, ама сега ги забравям.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    честно казано, старите им модели отпреди 12-13 години бяха по-симпатични, новите са гротеска!
  • #7
    Миро ( преди 6 години )
    Не се притеснявай смъкват цената в Европа специално за теб. Направо ще е 0 лева. Понеже са продали от старата 1500 броя предната година тази изобщо няма да се предлага в Европа. Не ме разбирай погрешно смятам, че е прекрасна кола но явно, както сам каза цената идва в повече в Европа.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Чудесен модел!Имах 7-мата генерация! Уникално здрава машина без никакви проблеми, много директно управление и приятен за каране със семейството и без него. Също така и икономична. Единственото нещо, което не ми харесва в новия модел са турбинираните мотори! Оставете някой атмосферен и за любителите на истинските автомобили. Другото, което не ме кефи са цените в Европа. Не зная причината каква е, но са много надути. Дано ги смъкнат малко! Всичко останало по колата е топ!
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е да де почти, почти и само 100 л. по-малко нали! И къде намеси Гоуфа бе ВАги? Къде пак с тази каруца? Къде е тикаш при това японско съвършенство? И забележи, че са е направили от нулата и всичко е ново, а не като претоплените немски вурстове за които нов модел е да му турят коледни светлини и нова решетка.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Така де, но е в по-долния сегмент.
fallback
Последни