fallback

Работници на Mercedes стачкуваха, за да произвеждат батерии

19-те хиляди служители в Унтертюркхайм били притеснени за бъдещето си, когато електромобилите дойдат

Mercedes-Benz ще започне да произвежда батерии и други компоненти за електромобили в своя завод в Унтертюркхайм, недалеч от Щутгарт, в опит да успокои работниците си за бъдещето им. В момента заводът произвежда двигатели и трансмисии и работи на пълен капацитет. 19-те хиляди работещи в него обаче поискаха от компанията гаранции за бъдещето си, притеснени да не би електрическата революция да ги остави без работа. Синдикатите дори организираха стачка, засегнала третата смяна в завода и ограничила производството на новата Е-класа. Мениджмънтът бързо отстъпи и се съгласи да превърне Унтертюркхайм в основен център за интегриране на електромоторите в производството, както и да построи там нов цех за батерии. В момента компанията произвежда батерии в Каменц и в Пекин.Заводът в Унтюртюркхайм от птичи погледMercedes подготвя цяла нова гама от 10 различни електрически модела, и очаква до 2025 между 15 и 25 на сто от продажбите да се падат на тях.  

Тагове: daimler mercedes mercedes eq
fallback
  • #25
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дайте им да произвеждат батерии на хората ве! хахаха тея германци ептен ми паднаха в очите. Некадърни, мързеливи, см0тани и искат неща, които още по-глупавите им шефове не са осигурили. Един работник да им бяха назначили за шеф щеше да се справи по-добре. Нямаше да стачкуват, а щяха да произвеждат това, което хората го правят от много години, защото са видели накъде отива света. А те дизел та дизел. На ви сега дизел! Стачкувайте си. Ама в сервизите пък за дизели ще стачкуват. Няма да имат работа
  • #24
    До русия ( преди 6 години )
    Това е балон. Нали това пишеш?
  • #23
    Русия ( преди 6 години )
    Има за какво да се притесняват,но искат ли да припадат като в заводите на Тислата.
  • #22
    Да ама не ( преди 6 години )
    Когато човек иска да направи нещо, намира решения, когато не иска да го направи, търси оправдания. От Фолксваген, тази седмица ни обясниха, че 2025 година, няма да има откъде да купуват батерии за електромобилите, които ще почнат да произвеждат след няколко години. 2025г щели да им трябват 200 гигават часа батерии. Гигафабриката в момента има капацитет 35 гигаватчаса на година, при завършен вид 2020-а ще има 150.Правиш ли разликата? Гигафабриката струва 5 милиарда, а загубите са само 1!До 2025 година, Тесла сигурно пак ще е "на загуба", защото ще е построила още 4 гигафабрики. Плановете бяха, да започне следващата гигафабрика в Европа, в момента в който започне производството на модел 3. Значи ще е всеки момент.Единственото което се иска, за да излезе на печалба, е да спре да се разраства. Това обаче би била най-голямата грешка.
  • #21
    maho ( преди 6 години )
    Колеги, електрическите автомобили ще са преход. Няма да са дългосрочно решение. Водородната клетка ще е много по-рационално, но повечето от нас няма да можем да го доживеем.
  • #20
    Анонимен ( преди 6 години )
    Когато Мерцедес и Фолксваген започнат масово производство и продажба на електрически автомобили, Тесла ще си купуват само роднините на Мъск...Каквото са продали Тесла до 2019-2020 година, толкова...
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    ама края е близо. И няма да е необходимо да чакаме още 14 години за да го разберем.....
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ама те губят пари от създаването си, или тези милиардни ивестиции ги правят 14 години вече!? Смях! Скоро ще разбереш истината, като и след Модел 3 са на още по-големи загуби, тогава какво ще разбравяш, а да знам, че инвестирали в соларни керемидки и затова били на загуба и като почнели и тях да продават видиш ли ще правят милиарди. Това може да го каже само пълен лаик, които няма представа от фотоволтаици. Гледай шоуто Тесла, защото развръзката предстои много скоро. 14 години надуваха балона
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тази статия от преди 4 година доказвала нещо си... Да явно целият останал свят, анализаторите от Годман Сакс, Морган Стенлей и т.н. и т.н. нищо не разбират от corporate finance. Тя теслата била вече 5 години на печалба, хахахаВ Библията пише: блажени са вярващите и тяхно е царството небесно!
  • #16
    Дойче фен ( преди 6 години )
    Ние дойче феновете и нашия велик канцлер Меркел, никога няма да допуснем, нашата свещенна технология - Синия Дизел да бъде изместена от подлите китайци с тяхните замърсяващи електрички. Ще се борим с всички сили и ако трябва ще сложим 200% мито на вноса на чужди коли в ЕС
fallback
Последни