fallback
Коментари ( 13 )
Напиши коментар
-
#13
Че на хората може да им е кеф и влак да карат бе. А, че писва писва. То всичко писва
-
#12
имахте в предвид аеродинамика на билборд ли?
-
#11
Анонимен, припомни си какво значи "коефициент"
-
#10
И кое му е кефа бе тираджио? Кажи, че нещо не мога да се сетя. Комфортно е, удобно е, таблото е като на космически кораб, управлението е страхотно, но точно кефа го няма. Кеф е да караш нещо, което ще ти направи наистина кеф. Да за теб, ако от камиона слезеш и се качиш на това може и да е кеф, но не и за други, които не слизат от камион. 8 г. карах автобус и мога да ти кажа, че колкото и да е луксозен и удобен не е кеф. Писва ти в един момент...
-
#9
страшен кеф е да караш такава голяма машина.
-
#8
До съмняващите се в аеродинамиката - няма какво да се съмнявате, това, че коефициентът е колкото на Focus не значи, че съпротивлението (драгът) е същия, тъй като то зависи от коефициента на челно съпротивление, но и от челната площ на превозното средство. Иначе при автобуса са редуцирали завихрянията с някои елементи и са го постигнали.Само като пример, болидите във F1 например имат коефициент на челно съпротивление около и над Cd=1.0 - значително по-висок от този на "тухлата" от статията
-
#7
едно метанче и е муцка
-
#6
Това за аеродинамиката беше най-смешното нещо. От тухла четворка са е подобрили, като на батал. Абе тея защо така нагло лъжат? Ок, хипер, мега, гига е автобуса, но можеше и без лъжи.
-
#5
А режим дрифт има ли като Фокус РС, като давате форда за сравнение по някой показател, щото автобуса няма ли дрифт режим ич не ми го фалете, няма да го взема! Това за аеродинамиката хич, ама хич не го вярвам, просто няма начин да е реално, може би при определени условия да е възможно, но не и реално!
-
#4
Съмнявам се в аеродинамиката
1 - 10 от 13
първа < 1 2 > последна