През миналата година един от най-успешните модели на Ситроен за последните години - С3 премина през лека модернизация.
Може би най-съществената промяна е възможността моделът да бъде закупен с новия по-силен турбодизел 1.6 HDI. Модернизацията беше лека, защото С3 се продава много добре в цяла Европа, като включително и в България е сред най-купуваните нови автомобили. Автомобилът се харесва заради отличният си дизайн, добрата маневреност и ефективните двигатели. Сполучливият дизайн не предполага големи промени, затова фейс-лифтът засяга леко маската на радиатора и предната броня. Отзад е увеличен размерът на стоповете. Освежен е и интериорът, като таблото изглежда още по-прегледно.
Най-голямата промяна обаче е наличието на 1.6 HDI 16V сред предлаганите агрегати. Това е един от най-модерните и сполучливи дизелови двигатели през последните години, при това не само от предлаганите в Ситроен и Пежо. Той се характеризира с много добра еластичност, култивиран ход и нисък разход на гориво. Мощността е от 66 kW при 4000 об/мин и най-висок въртящ момент 215 Nm при 1750 об/мин. Това позволява компактната С3 да разполага с изразителна динамика позволяваща бързо ускоряване, особено при по-високите степени на скоростната кутия. Дори при "спортен" стил на управление потреблението не надхвърля 6 литра на 100 км, докато при "по-лек" крак лесно поддържа разход от 5 л. на 100 км.
Мястото на предните седалки е достатъчно както за лактите, така и над главата поради високия таван на колата. Отзад ситуацията не е така добра и там удобно могат да се чувстват само по-дребни хора. Багажникът с обем от 305 литра остава рекорден сред хечбек автомобилите от сегмент В. Двигателят на който се спряхме, 1.6 HDI 16V е предназначен само за варианта с най-висока степен на обзавеждане - Exclusive. Той предлага 4 въздушни възглавници, ABS + EBD + EBA, централно заключване, електрически предни прозорци и огледала за обратно виждане, климатизация, борд-компютър и др.