fallback

Следващият VW Golf или колата на бъдещето?

Германският производител показа експериментален електромобил

Компанията Volkswagen показа експериментален електромобил, който носи името Gen.E. Прототипът дава представа за бъдещите модели на германската марка, в това число и следващото поколение на бестселъра Golf. Премиерата на машината ще се състои на 12 септември във Франкфурт.Автомобилът представлява хечбек с 3 врати и 4 места. Вратите са в стил „крила на чайка”, като се отварят нагоре. Машината разполага със светодиодни дневни светлини, които са изцяло в стила на електрическия Golf.В основата на Volkswagen Gen.E е поставена „иновационна лека архитектура”, която осигурява максимална безопасност на автомобила при сблъсък. В предната част са поставени сензори и радари, а под челното стъкло има камера. Машината е оборудвана със система за автономно придвижване.Батериите на електрообила ще могат да се зареждат както от специални зарядни станции, така и от стандартната електропреносна мрежа. Подробности за силовия агрегат и за капацитета на акумулаторите не се съобщават, но е известно, че с едно зареждане колата ще може да измине около 400 км.Снимки: Volkswagen

Тагове: vw golf volkswagen gen.e.
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Без да се опитвам да те обиждам най-вероятно и ти не можеш да си позволиш чисто нов Голф с ДВГ. "Не ме обиждаш, сегашната ми кола беше по скъпа от ел Голф. Просто ел. кола не ми върши работа на този етап. Изредих една от тях. Има още доста..
  • #17
    пена ( преди 6 години )
    Тука е пълно с балъци, които искат децата им да дишат изгорели газове от нафта и да си дават половината от минималната заплата на руската мафия.
  • #16
    Заповядай! ( преди 6 години )
    https://youtu.be/GWRvM2T_QHkЩом ти е любопитно Изгледай този клип. Става въпрос за 3000 километра пробег, изминат за 60 часа, с 16 спирания за зареждане. Реално са можели да спрат на два пъти по-малко зарядни, но със спирали на два часа да починат. Все пак е било семейно пътуване за 6 човека, а не опит да поставят рекорди за най-бързо изминаване на дадено разстояние:3100KM's driven, 60 hours traveling, 16 superchargers visited, 5 family meals, $3.40 in electricity costs for the drive, 2 Motel Stays, 1 Mass attended and my family of six arrives at Disneyland to continue the adventure.
  • #15
    Jimo ( преди 6 години )
    90% от пишещите ще имат свой електромобил не по-рано от 8-10г,за сега нека си чешем езиците в сайтовете и да си мечтаем...
  • #14
    Кисело грозде ( преди 6 години )
    "Само че този Голф е 20к лв по скъп от един обикновен. Демек ще ми дреме за тези 10-тина лв. За сметка на това с ограничен пробег..."Ами да беше написал просто "гроздето ми е кисело". Самият аз не мога да си позволя чисто нов електрически автомобил на този етап. Без да се опитвам да те обиждам най-вероятно и ти не можеш да си позволиш чисто нов Голф с ДВГ. Въпреки това не е нужно да разубеждаваме хората, които могат да си го позволят. От тях зависи кога и ние ще можем да караме избраното
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е? Разход с климатроник на място около 1л/ч. Зависи от външната или зададена вътрешна, възможно е да падне и до 0,5 л/ч Това прави около 8-16 лв. Само че този Голф е 20к лв по скъп от един обикновен. Демек ще ми дреме за тези 10-тина лв. За сметка на това с ограничен пробег...
  • #12
    До Електрокар майта ( преди 6 години )
    Отоплението и охлаждането при електромобилите се извършва с климатик. Не знам каква му е мощността, но в къщи се отоплявам и охлаждам с климатик който консумира 1kW електроенергия, а отдава 4-5kW. За автомобилно купе е голяма мощност. Ако приемем, че отопляваме/охлаждаме 8 часа автомобила без климатика да изключи, ще се изразходят 8 от 80-те kWh - електроенергия за около левче. Хайде запали се сега автомобила Пусни му климатика за 8ч. на място и си засечи разхода, все едно си в задръстване!
  • #11
    До Електрокар майта ( преди 6 години )
    Такива безсмислици може да ги разказва само някой без грам технически познания. Фаровете на един нормален автомобил акумулатор 80 ампера часа, могат да светят само на акумулатор около 8 часа. Предвид пробега, Предполагам че батериите на Голфа ще са 80квч. Това е равно на капацитета на 80 автомобилни акумулатори, следователно фаровете могат да светят 640 часа непрекъснато.Това са сметки за нормални крушки по 60 вата. На Голфа светлините са лед и изразходват много по-малко енергия.
  • #10
    aвтори много ( преди 6 години )
    Айде сега пък ше падат през зимата.Те във VW не пасат трева.Това не са батерий на фенерче.Нека да има електромобили.400км е супер с едно зареждане.
  • #9
    Да ама не ( преди 6 години )
    Dizela v Burgas 1.68,kato napalnq Golfo do gore izminavam 1100km,za kakvo mi e tozi eGolf,ima si troleibusi za taq rabota Ако беше ходил на училище и можеше да пишеш и да смяташ, щеше да си направиш сметката, че ако беше заредил на нощна тарифа, ще изминеш със същите пари 3500км. Ако аргументите са свързани с цената на пробега, винаги си от губещата страна. Поне да беше споменал за времето на зареждане, за да има смисъл от поста ти!
fallback
Последни