fallback

Subaru показа новата Impreza за Европа

Петото поколение на модела идва на Стария континент 18 месеца по-късно

Компанията Subaru показа снимки и разкри подробности за европейската версия на петото поколение на модела си Impreza. Официалната премиера на автомобила за Стария континент ще се състои на 12 септември по време на салона във Франкфурт. Световният дебют на новата Imprezа бе през март 2016 г. на изложението в Ню Йорк. Автомобилът е изграден на първата глобална платформа на японския производител  Subaru Global Platform (SGP). Новото олекотено шаси позволява увеличение на твърдостта със 70%, като подобрява взаимодействието между двигателя и системата за задвижване на четирите колела.Новото Subaru Impreza ще се предлага с фирмения комплекс от системи за безопасност и асистенти на водача EyeSight, който включва адаптивен круиз-контрол, функция за предотвратяване на фронтални сблъсъци, както и система за следене на лентата на движение.Засега японците запазват мълчание относно двигателите, с които ще бъде оборудван автомобила в Европа. В САЩ новата Impreza се предлага с 2,0-литров бензинов "боксер", развиващ 166 к.с. Очаква се той да бъде наличен и за европейската версия, за която се предвижда и 1,6-литров мотор.Снимки: Subaru 

Тагове: subaru impreza
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 6 години )
    Кои кифли,каква чалга.Човек,не демонстрирайки слабата си умствена значимост тук.Ти наистина си анти реклама на германските автомобили.Наистина си много елементарен но за сметка на това нахален.Защо си мислиш,че каквото ти си мислиш и казваш е така.Представи си,че не винаги си прав и има различни хора за разлика от твоята среда,в това число и различни жени.
  • #22
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да де, *** кuфлите се захласват по Мерц, не по Тойота! А и не ги вълнува дали са в бокса за ремонт. А и още никой не е написал - бяла Тойота ме преследва в живота
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    един колега си продава мерцедеса....и сега иска да си купи Тойота(Авенсис)....каза ,че не му харесвали на външен вид....на въпроса защо продава????....мерцедеса е много трошлив....изкара 3 години и почнаха авариите една след друга :)
  • #20
    страничен любознател ( преди 6 години )
    Да де, ама всеки се захласва по Субару по пътищата, а не по Опел, ФВ, Рено/Пежо/Ситроен, Фиат и тем подобни. Явно има защо.И не карам Субару, м.ж.д.
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    За да ги сравниш ти трябва да можеш да гледаш просто, отпред. Отзад са наистина несравними, но вие 3-мата фенове на марката вероятно си я харесвате тая задница. :)
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да сравняваш Астра с Импреза трябва да си много болен. Това ново Суби е страхотно, за жалост в Европа още го няма, а и да дойде тук наще *** от СБМ ще го пуснат на непродаваема цена.
  • #17
    До Кико ( преди 6 години )
    Тарикат, модела е представен Март 2016, точно когато Астрата стана кола на годината в Европа, та викаш тя взела наградата без да е показвана, та ИмпреЦата да е била първа? Абсолютен дизайнерски запек е това горе, ако не беше хубавата прекопирана предница спокойно можеше заедно с новия Цвик заедно да атакуват трона на Фиат Мултипла за най-грозна кола на всички времена.
  • #16
    до стоян ( преди 6 години )
    ваги ти май се взе много на сериозно - всички знаем че ти написа 99% от долните коментари и че субару е супер здрава и безпроблемна кола.въпрова е че може да е още по-добра, а твоите простотии всеки ги знае така че не се напъвай да си оригинален!
  • #15
    Стоян ( преди 6 години )
    Карам Субару и много ме е яд на тая фирма - автомобила като идея е отлична , изпълнението - лошо - има куп недомислици - да се чудиш как японски инженери са оставили такива недоносчета... колата си е трошлива , постоянно кисне в сервиз, скъпа за поддръжка и много харчи - това си е ... В последните години наистина главоломно върви надолу и по технически решения , и дизайн.... това е горчивата истина... неясно защо така...много жалко
  • #14
    фолк с ваген ( преди 6 години )
    еми аз съм фен на субару, но в случая ваг фенчето е право - отпред опел, отзад нищо.И къде е 2.0 турбо мотора - нищо спортно няма в тая голяма кола със 166 коня. Вярно че има WRX и STI ама там отиваме на *** цифрите - все едно единственото бмв с над 160 коня да е M3 и M5..
fallback
Последни