fallback

Легендата Ford Escort Cosworth: рали автомобил за улицата

Духовният наследник на Focus RS е бил лимитиран на едва 7145 бройки

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 седмици )
    КАКТО СЪМ ЗАПОВЯДАЛ!
  • #8
    анонимен ( преди 4 седмици )
    БОГ - КОЙ РАЗБИРА ФОРД ЕСКОРТ 1.4 ИЗБИРА!
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Като чуя за Ескорт Косуърт веднага се сещам за Царски, ВЕЛИК шампион! Много радост ни е доставил с Ескорта, Ланчата и сега и с Митсубишито!
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ех времена, като дете през 90-те беше пълно с кадети и ескорти (и вафлен стоп), сиери, фиеста 2 и 3, рено 11, пежо 309 и 205, Ситроен БХ и космическия ХМ и т.н. коли с които израстнахме. От по-новите модели само по-скъпите марки имат някакъв дизайн, а по-масовите, особено в ниските класове правят твърде дамски колички като дизайн.
  • #5
    do: До първия ( преди 7 години )
    Е как да няма нищо общо?!И моето и това се наричат Форд Ескорт!!!Аз не казвам, че Cosworth е зле, а че моят беше супер зле. За състезания Cosworth сигурно е бил добър, защото е легенда, както и цивилната ферсия на Ескорт е легенда по проблеми, корозия и каквото се сетиш.Между другото Сиера също съм имал, но беше дизел и не съм имал сериозни проблеми освен корозията.
  • #4
    Комедиянтитеее...! ( преди 7 години )
    "Духовният наследник на Focus RS е бил лимитиран на едва 7145 бройки"!!?1. Наследникът е Фокус РС, другият е предходник!2. Не е лимитиран а са продадени 7145бр ...Скоро ще стигнете до Гинес по най-много грешки в 1 изречение!
  • #3
    До първия ( преди 7 години )
    Твоят изгнил Ескорт няма нищо общо с тази рали легенда от 90-те. В западна Европа в момента хубавите екземпляри вървят от 30 хиляди евро нагоре, а пък за Sierra Cosworth още повече.
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Само веднъж съм виждал такъв на живо. Беше с много интересен жълто- зелен цвят. Красота
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Сърбал съм му попарата на Форд Ескорт 1,6 пълна инжекция 90 к.с.Харчещ масло двигател, пушещ, като локомотив, лошо управление, гниещи ламарини, ръжда навсякъде, където може да се сити човек (само Опелите бяхо по-добри, но Ескорта ги конкУрираше доста добре), проблеми с електрониката алтернатор и делко, също даваше отечка и батерията трябваше да се зарежда на няколко дни, горивото за нищо го нямаше и гореше като 2.0 мотор около 10/100. С най-голяма радост се отървах от тази ***.
fallback
Последни