fallback

Шест автомобила, които биха разтърсили българския пазар

Моделите са на ниска цена, като сред тях няма нито един "китаец"

Съвсем наскоро компанията Hyundai представи най-достъпния си като цена модел - седана Reina. Цената му е около 8800 щатски долара (15 333 лева), което показва, че към него интерес на българския пазар вероятно ще има. Представяме ви още 5 подобни автомобила, които не се предлагат у нас, но със сигурност биха имали пазарен успех (стига да получат сертификат за ползване). За отбелязване е , че сред тях няма нито един "китаец". Hyundai ReinaВсъщност виновникът за тази подборка е направен именно за пазара в Китай, като в други държави няма да се предлага. Седанът ползва стара платформа на Hyundai, което обяснява цената му, а се задвижва от 1,4-литров мотор със 100 к.с. Скоростните кутии са 5-степенна механична или 4-степенен "автомат".Както вече стана дума, цената на Reina е 8800 щатски долара или малко повече от 15 000 лв. Срещу доплащане клиентът получава редица екстри, сред които е и мултимедиен комплекс, както и възможност за безкабелно зареждане на смартфони.Renault Scala"Здравейте" от пазара в Индия. Това Renault, което всъщност представлява Nissan Latio, също би предизвикало интерес. А и би причинило известни неприятности на модели като Kia Rio, с който имат почти идентични размери. При Scala цените стартират от 12 300 долара, което е 21 400 лв. Доплащат се обаче въздушните възглавници и мултимедийната система.Силната страна на този седан е наличието на 1,5-литров дизелов мотор с 200 Нм въртящ момент. Другият вариант е с 1,5-литров бензинов двигател. Минусите са задни спирачки с барабани, както и само една скоростна кутия - 5-степенен автомат. Като екстра се предлага безключов достъп.Tata TigorКато стана дума за пазара в Индия, не е лошо да се обърне внимание и на предложението на местната компания Tata - компактния модел Tigor. Той е нещо средно между седан и хечбек, но не е лифтбек. Багажникът има обем от 419 литра.Tigor е достъпен с 3-цилиндрови бензинови и дизелови мотори. Най-ниската версия стартира от 7300 долара (12 700 лв), а най-скъпата - от 11 000 долара (19 200 лв.). Последната разполага с мултимедиен комплекс с гласово управление, аудиосистема с 8 тонклони, камера за заден ход с парктроник и климатик. Fiat MobiТози мъник (дължината на Mobi е 3590 мм) можем да вземем направо от Бразилия. Хечбек с 5 врати, който не е скучен на вид, вероятно би имал успех в България.  Цената на модела стартира от 10 200 долара (17 800 лв.), а версията с най-високо ниво на оборудване струва 13 600 долара (23 700 лв.)За тези пари получавате автомобил с парктроник и мултимедийна система. Под капака му е поставен 1,0-литров бензинов двигател, комбиниран с 5-степенна механична скоростна кутия.Datsun GO+Връщаме с в Индия, където се предлага и по-голям модел - дължината на този Datsun е над 4 метра, което го определя като "миниван". При това автомобилът е оборудван с 3 реда седалки, като багажникът му има обем от 350 литра (при свален трети ред). Ако те се ползват, обемът е 300 литра.Задвижването става с 1,2-литров мотор с 3 цилиндъра и мощност 68 к.с. Цената обаче е впечатляваща - едва 6000 долара (10 450 лв.). А срещу 8000 долара (13 940 лв.) получавате GO+ с всички възможни допълнителни опции.Mahindra TharОще сме в Индия, където от 2010 г. местната компания Mahindra предлага класически Jeep, но под името Thar. Машината може да бъда както с предаване към едната ос, така и със задвижване на четирите колела, а местата в салона варират между 2 и 7. Изборът е между два 2,5-литрови дизели, единият от които е доста архаичен - 65 к.с. и 195 Нм. Вторият е по-съвременен, като предлага 110 к.с. и 247 Нм въртящ момент.За 9700 долара (16 900 лв.) клиентът получава Thar със задвижване на задната ос, но без климатик и парно. Има обаче независимо предно окачване и допълнителни елементи по каросерията. За 10 500 долара (18 300 лв.) вече е включена система 4х4, а срещу 14 000 долара (24 400 лв.) имате напълно пълноценен автомобил.Снимки: Производителите 

Тагове:
fallback
  • #12
    Achtung ( преди 6 години )
    С някаква гордост в статията се отбелязва, че няма китайска кола, а са нацвъкали разни индийски, бразилски и какви ли не сбирщайни, които никога няма да вземат типов сертификат който да им позволи да се продават в ЕС.
  • #11
    Z ( преди 6 години )
    Махиндрата е идеална за офроуд!Евтина, здрава, лесна поддръжка и висока проходимост. Става за работа, лов, риболов...А иначе другите коли са си пълни ***.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да по-добре нов внос от Италия, където 50/50 да е катастрофирал сериозно и всички ремонти след гаранция се правят от квартални майстори
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    по добре нов внос отколкото тези опасни още при създаването си талиги
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Статията е доста странна - в БГ ако имаш 15 хилки и се мислиш вече за рок-звезда, съответно с такива пари се купува нещо немско премиум пета ръка и задължително пушещо... к'ви хюндаи, к'ви тати ?!?
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    В България се продават почти само 10-15-20 годишни БМВ, С-класи и прочие. Това е защото всички са мутри!
  • #6
    bg ( преди 6 години )
    Затова взех дачията, за работа - търговска дейност. няма да се правя на състезател...Не е върха на сладоледа, но мисля че е добре за тези пари.Като видя търговци във фирмни коли без климатик и ми става жал...
  • #5
    bg ( преди 6 години )
    Тая статия е изсмукана от пърстите. Нито една от тези коли не би се продавала в БГ. За сравнение взех дачиа Сандеро, второто ниво на оборудване с климатик и BLUETOOTH (ползвам си телефона), и вградена газова за 17500 лв с ДДС, те. 14600 като си взема ДДС.Ако е без газова мисля, че беше 15900... вози прилично (между другото по добре от Фабия)
  • #4
    Скрунджо ( преди 6 години )
    Тези цени в лв предполагам, че са изсмукани от пръстите. Релната цена в Европа колко ще е? С 20% над щатската?
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    България е богата държава. Всички заведения се пълнят, всички имат iPhone и всички карат немски премиум коли. Не са ни нужни такива коли на нас!
fallback
Последни