fallback

Ето го и Kona, най-силния коз на Hyundai за Европа

Дългоочакваният градски SUV на корейците залага на дързък дизайн и богато оборудване

fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    друже, CHR първо е в друга ценова категория с Captur, и второ, сравни го не с него, а с останалите модели на тойота, насочени за такава публика, като ърбан крузър, който се продаваше в десетки екземпляри :D CHR си е доста успешен
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дизайна е доста добър! Моторите не толкова...
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Вие си философствайте за две коли, заварени една върху друга, обаче тойота разцепиха пазара със CHR и съм сигурен, че и това ще се харесва много. Клиентите невинаги се отличават с изтънчен вкус :)
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    И трябва да си купиш две с 3 цилиндровите моторчета за да станат един импровизиран 6 цилиндров мотор и ще хартисат резервни части за подмяна за 65000 лв.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    яяя някой копира дизайнерските решения на Citroen в предницата
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Закъсняхме и трябваше да сме смели, рекъл началникът. Не е лишено от смисъл, но не е безалтернативно. И.. заварили една над друга части от две коли с повторение на отсека със светлините. Вярно го е казал колегата! Подозрителен резултат?!
  • #4
    ЕlPatron ( преди 6 години )
    i20, който е братовчедчето на тая Кона, си е точно с торсионна греда. Работи по-съвестно в сервиза :)
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като я погледна и веднага се сещам за Pontiac Aztec и Fiat Multipla - както някой се беше изглежда като две коли небрежно струпани една върху друга.Накратко напоследък дизайна на корейците беше доста добър, но това е извращение в стил Toyota :(
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    От 120 кс. на 180 кс. Нещо по средата няма ли? i30 има 1.4 140 кс.
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    Торсионна греда...!!! Нямам думи! Как може такова невежество! Работя в сервиз и се заклевам, че Хюндай никога не са ползвали торсионна греда. Дори Пони беше с многоточково задно окачване. Дане говорим за Акцент, Соната и i-серията.
fallback
Последни