fallback
Коментари ( 20 )
Напиши коментар
-
#10
друже, CHR първо е в друга ценова категория с Captur, и второ, сравни го не с него, а с останалите модели на тойота, насочени за такава публика, като ърбан крузър, който се продаваше в десетки екземпляри :D CHR си е доста успешен
-
#9
Дизайна е доста добър! Моторите не толкова...
-
#8
Вие си философствайте за две коли, заварени една върху друга, обаче тойота разцепиха пазара със CHR и съм сигурен, че и това ще се харесва много. Клиентите невинаги се отличават с изтънчен вкус :)
-
#7
И трябва да си купиш две с 3 цилиндровите моторчета за да станат един импровизиран 6 цилиндров мотор и ще хартисат резервни части за подмяна за 65000 лв.
-
#6
яяя някой копира дизайнерските решения на Citroen в предницата
-
#5
Закъсняхме и трябваше да сме смели, рекъл началникът. Не е лишено от смисъл, но не е безалтернативно. И.. заварили една над друга части от две коли с повторение на отсека със светлините. Вярно го е казал колегата! Подозрителен резултат?!
-
#4
i20, който е братовчедчето на тая Кона, си е точно с торсионна греда. Работи по-съвестно в сервиза :)
-
#3
Като я погледна и веднага се сещам за Pontiac Aztec и Fiat Multipla - както някой се беше изглежда като две коли небрежно струпани една върху друга.Накратко напоследък дизайна на корейците беше доста добър, но това е извращение в стил Toyota :(
-
#2
От 120 кс. на 180 кс. Нещо по средата няма ли? i30 има 1.4 140 кс.
-
#1
Торсионна греда...!!! Нямам думи! Как може такова невежество! Работя в сервиз и се заклевам, че Хюндай никога не са ползвали торсионна греда. Дори Пони беше с многоточково задно окачване. Дане говорим за Акцент, Соната и i-серията.
11 - 20 от 20
първа < 1 2 > последна