+ здрави, култивирани мотори, ниско ниво на шум, висока надеждност- стеснени пространствени отношения, прекалено дълги предавки, непрецизно кормилно устройство
История на модела 6/98 Представяне на модела с 5 врати, 1.0 литров 3-цилиндров мотор с 55 к.с., 2 въздушни възглавници серийно, в топ-модификацията CXL ABS и странични въздушни възглавници9/99 4х4 версия, също и в комбинация с 4-степенна автоматик7/00 4х4 версия в комбинация с 1.3 литров 4-цилиндров мотор с 102 к.с.10/00 Мощността на 1.0 литровия мотор вече 58 к.с.5/02 Фейслифт. Леко променени фарове и решеткаЗабавно стилизираният Сирион се упражнява във въздържание по отношение на разход и повреди.
И малките автомобили стават с всяка следваща генерация все по-големи. Хубавото е, че си остават истински малки коли. Точно такава е Сирион, която предлага удобно място за двама възрастни, а в случаи на нужда може да осигури траспорт и на четирима. Багажникът е на обичайното за класа ниво - 230 литра. Техническото многообразие на Сирион е основна силна страна на колата. И двете версии на двигателя могат да се комбинират с 4х4 и с автоматик. Липсва само дизела, но от гледна точка на ниския разход на бензин, липсата не се чувства особено. Смущаващо е, че здравите мотори са леко потиснати от твърде дългите предавки, необходима е упорита работа по превключване на скоростите. Почти спортен е много пъргавия 1.3 литров мотор, който обаче е и по-шумен. Колата се пресилва ако искате да изтискате целия потенциал от 102 к.с. Непрецизното изпълнение на командите от страна на кормилната уредба е друг минус. В сравнение с малките автомобили от Италия или Франция Сирион е по-скъп, но и с по добро качество и надеждност. Най-често срещани повреди: Мотор: единични случаи на смущения в електрониката на мотораЕлектрика: чести случаи на дефектни акомулаториОбратно повикване в сервизите през 99та година поради проблем в контакта на ключа на фаровете.