Суперлуксозният автомобил Майбах има проблеми с продажбите по света. Пазарът в Съединените щати, на който Майбах разчита най-много, донесе най-големи разочарования през миналата година.
Така Даймлер Крайслер се сдоби с още един проблем - бъдещето на Майбах. Другият голям проблем пред Даймлер Крайслер се намира точно на другия край на производствената верига - при най-малките автомобили и той е бъдещето на Смарт, марката която вече е обявена за продан. Но да се върнем към луксозния край на продукцията - Майбах.
По последни данни през миналата година 70-те дилърски пункта на Майбах в Съединените щати са продали 152 автомобила. И това става в година, в която един от главните конкуренти, Бентли, преминава през процес на обновяване и не е конкурент в пълната си сила. Единствен противник на пазара остава Ролс Ройс, който намери на американския пазар с 200 потребители повече от Майбах - 382, при това британската фирма разполага там само с 29 дилърски пункта. Резултатът определено е разочароващ за концерна-майка Даймлер Крайслер. Този модел на Майбах се продава от 3 години, но очевидно не успява да се наложи. Когато беше възобновена продажбата на легендарната марка през 2003 г.
Даймлер Крайслер планираше да продава по 1000 автомобила годишно в света. 400 от тях трябваше да бъдат реализирани на американския пазар. Резултатите обаче са различни. През 2003 бяха продадени 600 броя, през 2004 около 500, а за миналата те са още по-малко - около 300. Да се вместиш в най-луксозния сегмент на пазара е трудна работа. От това се опари и Фолксваген със своя Фаетон, който трябваше да конкурира БМВ серия 7 и S класата на Мерцедес, но продажбите на скъпия автомобил не вървят. Така става и с Майбах, който не може да се пребори с Ролс Ройс. Сега от Даймлер Крайслер се питат дали предварителните им очаквания са били реални и как да планират бъдещето на Майбах.