fallback

Проблем за Mazda - произвежда повече, но продава по-малко

Японският производител обяви резултатите си за първата 1/4 от годината

В доста любопитна ситуация изпадана Mazda Motor Corporation, след като станаха известни резултатите за производството и продажбите на нови автомобили през първите 4 месеца на 2017.Само през април компанията е произвела 121 207 автомобила в цял свят, а резултатът за четиримесечието е 514 810 машини. Това е съответно с 1,4 и 1,1% повече от същия период на миналата година.Интересното е, че производството на Mazda през април в Япония е намалено с 6% до 74 296 бройки, а това в чужбина се е увеличило с 15,8% - до 46 911. В японските заводи на марката се произвежат най-вече моделите CX-5, Mazda3 и CX-3, а зад граница - Mazda3, Mazda6 и CX-4.През април на вътрешния пазар компанията е продала 8975 нови автомобила, което е с 4,9% по-малко от резултата за същия месец на 2016 г. Що се касае до чужбина, и там продажбите падат - 57 554, което е с 4,2% по-малко. Това се случва на всички основни пазари на марката - Северна Америка, Европа и Океания.Най-популярните модели на Mazda в Япония си остават CX-5, Mazda2 и Mazda3, а зад граница - CX-5, Mazda3 и CX-3.Снимки: Mazda

Тагове: mazda
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 6 години )
    Бях постнал 4 поста с проблеми, но някой ги изтри. Радвай се за Маздата си, защото моята беше всеки месец в сервиза. А това, че колата е изключително неприятна, не може да се оправдае с никаква цена. Мразех я на 2-рия месец. Това не ми се е случвало с никоя кола преди това. А премиумът - на таква съм. Проблемите вече почнаха, но поне всеки божи ден ме радва. Просто е удоволствие - возията, контролът, ергономията, мощността, интелигентната работа на трансмисията, тишинта.
  • #25
    zoom in ( преди 6 години )
    Айде и още един собственик на 2 мазди да се включи:CX-5 на 4 години (моята е една от първите): един изкривен спирачен диск - смениха ми всичките по гаранция (с по-скъпите) и едно леко досадно проскърцване след втората година на пластмасата в средната част около скоростния лост; също така и дразнещата инфотеймънт система (която подобриха в следващите моделни години).МX-5 на 1 година - НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ. (включително никакви пластмасови скърцания).Ревюто ми на MX-5цата мисля още седи в този сайт
  • #24
    man ( преди 6 години )
    Ти сериозно ли го цитираш това като проблем? Че се износвали ускорено задните накладки!?! Кажи, честно! Не съм написал, че CX-5 е перфектна във всяко отношение, а че е една от най-добрите алтернативи. Да, на мен кората на багажника потропва и до тук с проблемите за 3 години екплоатация. Тва сериозно! При фейслифта има хора, които се оплакват от ниско светене на фаровете, което се поема ганрационно и до тук. Не си мисли, че кат кихнеш 100 бона за премиум марка и те чакат НИКАКВИ проблеми.
  • #23
    Анонимен ( преди 6 години )
    premature rear brake failure cx 5
  • #22
    Анонимен ( преди 6 години )
    Точно CX-5 имах, и то след фейслифта. И спокойно мога да кажа - не си прав, некачествена е. Не може на чисто нова кола всяка пластмаса да и скърца. Мога да изпиша и цял роман с проблеми, много по-сериозни, но мястото тук е ограничено. Ето какво търсят хората в Google:
  • #21
    До Никола ( преди 6 години )
    За съжаление Киа и Хюндай навсякъде поскъпнаха яко.Вероятно са решили,че вече са премиум...
  • #20
    man ( преди 6 години )
    Много компетентни анонимници се изказват наизуст. Имам ЦХ-5-ца оттук купувана 2014-та, и е всичко друго но не и с лошо качество или пък ненадеждна. Точно обратното. И понеже се зачекна и цената, я погледнете за премиум качеството на Ауди/БШВ/Мерц, какви пари искат. Там където ЦХ-5цата приключва като цена до горе с екстри с топ мотор (ок. 70 хилки), получаваш гола кат пушка Х3-ка/Ку5-ца, а ГЛС даже почва по-нагоре, пак гола с базови мотори. Слагаш нави/кожа и някой асистент и отиваш над 90 бона!
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Оли, за какво говориш? Никога не съм притежавал Тойота, нито съм коментирал нещо за тази марка, защото не я познавам.
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    ВАГи,почти същите неща ги написа и за новата си Тойота преди няколко месеца.Малко повече разнообразие де! Измисли нещо ново, това се изтърка вече.А между другото АБ правят едни прдължителни тестове до 100 000 км. Що не вземеш да им се обадиш и да им кажеш, че нещо са се объркали за Маздите. И на ТЮФа се обади и им кажи,че много се чупят и тяхното инфо не е истина.п.с. Много си елементарен момченце.Лъжите ти могат да минат само в детската градина.Толкова са плоски и елементарни като теб.
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз съм от излъгалите се да си купят нова Мазда. Това е автомобилът с най-лошо съотношене цена/качество на пазара. Колата трябва да се покара известно време, за да разбере човек, че всичко вътре е имитация на качество. На 6-тия месец тропаше нещо от кормилната рейка. Системите за подпомагане на водача са не само плачевни, но и опасни - нищо общо с монтираните на Мерцедес, Ауди и БМВ. Инфотейнмънт системата е пълна с бъгове. Тънко, хлабаво, тракащо. По-лоша настройка на окачването трудно се намира
fallback
Последни