fallback

Летящият автомобил на Toyota ще дебютира на Олимпиадата през 2020

Японската машина ще се казва SkyDrive и ще развива до 100 км/ч във въздуха

Корпорацията Toyota ще инвестира допълнителни 40 млн. йени (352 000 евро) в проекта за разработката на летящ автомобил SkyDrive, съобщава The Independent. Парите ще бъдат предани на копанията Caraviator, която играе основна роля в създаването на машината.Тестовете на първите прототипи на триколесния летящ автомобил трябва да стартират в края на 2018 г. Премиерата на машината ще се състои по време на откриването на летните Олимпийски игри в Токио през 2020 г., като не е изключено именно от нея да бъде запален и олимпийският огън.Летящата кола ще се издига във въздуха с помощта на 4 ротора, каквито и сега се използват в безпилотни самолети. Машината ще може да достигне височина от 10 метра и да развива максимална скорост до 100 км/ч. При движение по земята скоростта ще бъде до 150 км/ч.В Toyota започнаха работа по създаването на летящ автомобил още през 2011 г., а през 2014 г. бе патентован дизайнът на крилете на машината. Системата напомня на етажерка, като е използвана при самолетите от началото на XX век. Крилата са разположени на специални стойки една над друга, а когато машината е на земята, те се прибират в специален отсек на покрива.Снимка: Toyota

Тагове: skydrive caraviator
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не са тръгнали да летят, споко. Това ще е само прототип и нещо като реклама. Хората не са готови още за това. Нито държавите, който ще трябва да регулират въздушния трафик.
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    То всеки има право да е с доволно ниско IQ, но твоето е отрицателно ми се струва. Сети се за 2009-та. За кво беше рекордната сервизна акция ? За коли, които ускоряват от само себе си ли ? Или аз се бъркам нещо?
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    ясно - разбрах те - всички германски кочини катастрофират по вина на водача, а вскички японски автомобили катастрофират по вина на колата.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    За разлика от цялата гама от модели на оризарите, с е36 и голф 3, фаталния край би бил поради по вина на шофьора, поради прекалена висока скорост например или липса на умения(особено при е36). Докато при каручките от страната на изгряващото слънце по подразбиране такава вероятност се изключва, защото им трябва календар до 100км/ч.Тоест шофьорите няма да се убият, но любимия им производител на прежди, няма и да ги опази. Нали, професоре ?
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    за фатален край се обърни към създателите на е36, гоуф3 и подобни недоразумения
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ми ква файда, като на следващата година >50% от колите ги отзовават поради риск, който може да доведе до фатален край ?Ние сме малко прости хора, обяснете ни, "професори".
  • #7
    Striker ( преди 6 години )
    Мдаа, сега въпросът пред ВАГен груп е как могат да направят същото, но с Хауди А6-чка с 2.5 ТДИ. Сложноо
  • #6
    фолк с ваген ( преди 6 години )
    Още преди 5-6 години му казах на вагенското фенче, че от тия нафтови "технологии" ще се докарат до там японците да продават летящи коли а те вурстове и кетчуп. Явно съм бил много прав!
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    ваги,ти колко коли от ф1 си виждал у ваше село и колко си карал да те питам?ф1 е състезание а колите по пътищата са съвсем друго нещо. правиш ли разлика изобщо? дай вякоя друга мантра да и се посмеем.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много добре виждаме какво могат Японците с техните технологии във Формула 1
fallback
Последни