fallback

Напук на Германия: ЕС въвежда глоби за автомобилните компании

При повторение на Дизелгейт виновните ще плащат по 30 000 евро на засегнат автомобил

Членките на ЕС са се договорили за нови, далеч по-строги правила срещу автомобилните производители, които нарушат лимитите за вредни емисии, съобщава добре информиран източник пред Reuters. Ще бъде приета дори предложената глоба от 30 000 евро за всеки автомобил извън нормите, въпреки острите възражения на Германия срещу тази идея. Целта на новите мерки е да се избегне повторение на скандала Дизелгейт, при който Volkswagen бе уличен в използване на софтуерно устройство за заблуждаване на тестовете. Въпреки Дизелгейт Германия бе твърдо против да се дават допълнителни правомощия на Европейската комисия да наказва нарушителите. "Не са много запалени по предложението да дадем повече власт на Комисията", обяснява дипломат от Брюксел пред Reuters. Възражения срещу част от мерките са изразили и други страни с автомобилно производство, като Италия, Франция и Испания. Въпреки тях обаче новите мерки ще бъдат обсъдени и гласувани от икономическите министри от ЕС на 29 май. След това предстои окончателното им одобрение от Европейския парламент. При всички случаи предлаганите глоби няма да действат със задна дата. В противен случай Volkswagen би трябвало да плати 330 милиарда евро за 11-те милиона засегнати от Дизелгейт автомобили на Стария континент.  

Тагове: volkswagen
fallback
  • #12
    ха-ха-ха ( преди 7 години )
    Ако наричаш РЕАЛНИТЕ тестове на американските контролни органи, медийни партенки, си е лично твой проблем. Но на базата на тези "медийни партенки" Волсваген платиха около 12 милярда долара глоби в САЩ и отделно обещетиха всеки собственик на техен дизелов автомобил. Освен това изтеглиха всички продадени вече кандилници и спряха продажбите на такива нови в САЩ.Имам 2 коли и двете са с бензинови двигатели, защото не желая да тровя себе си и околните хора.
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ако наричаш РЕАЛНИТЕ тестове на америкнските контролни органи, медийни партенки, си е лично твой проблем. Но на базата на тези "медийни партенки" Волсваген платиха около 12 милярда долара глоби в САЩ и отделно обещетиха всеки собственик на техен дизелов автомобил. Освен това изтеглиха всички продадени вече кандилници и спряха продажбите на такива нови в САЩ.Имам 2 коли и двете са с бензинови двигатели, защото не желая да тровя себе си и околните хора.
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    VAGи,какв те боли и сърби, че питаш за DPF, кой каква кола карал и т.н. Каква връзка има тов с лъжите на любимите ти мошеници от селската марка? Те си признават лъжите, но нашето *** фенчето им иска да ги оневини с изкривените си възприятия.
  • #9
    he he he ( преди 7 години )
    пич..верно,много си зле,.айде обясни как кола на с DPF точно се влияе в крайния си резултат от софта и с какво е по-лоша от друга например без DPF.Медийните партенки всички ги четем ,но дали са истина.Айде на въпроса също да ни светнеш,ти кола с DPF имаш ли ?
  • #8
    Дошо ( преди 7 години )
    Най-замърсяват нафтовите печки на полудържавните перачници СОЦваген и рено! Едните ги изловиха в САЩ, но адвокатската кантора рено и френски проКурор не я лови!А дано, ама надали, мине тая поправка!
  • #7
    ха-ха-ха ( преди 7 години )
    До сега не съм чу други коли освен на Волсваген да замърсяват от 10 до 30 ПЪТИ над допустимите норми. И забележи - те си признаха че е така. А ти ако имаш някаква друга информация, моля те сподели я, ще ми бъде интересно.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    ами щом само германците си служат със софтуер за измама явно те лъжат или поне най-нагло лъжат.и кво сега прикриваха ги дълги години макар да се знаеше за далаверите и измамите им, а сега ако някой го повтори ще има бой по пръстите. всичкото това е само за замазване на очите на хората, че нещо се прави. ВАГените са паралелна държава и се държат все едно са еднолични господари на ЕС. германците са нагли а тези са на квадрат нагли. пълен бойкот на немските стоки, за да се научта да не лъжат
  • #5
    he he he ( преди 7 години )
    само германските ли са кандилници ;) умен умен бонго.. :)
  • #4
    ха-ха-ха ( преди 7 години )
    Най-после идва края на германските кандилници.
  • #3
    112 ( преди 7 години )
    Швабите ако трябваше да плащат 330 милиарда до сега да са фалирали. Сега поне няма да си позволяват да лъжат нагло.
fallback
Последни