fallback

В Audi ще развиват моделите на метан

Шефът на марката вижда огромен потенциал и за дизеловите мотори

Въпреки прословутия „Дизелгейт”, шефът на Audi - Рупeрт Щадлер си остава един от най-големите привърженици на дизеловите мотори. Топ-мениджърът обаче е убеден, че компанията му трябва да съсредоточи усилия върху сегмента на автомобилите на природен газ (метан), които са силно подценени.Пред изданието Autocar, босът на Audi призова властите и автомобилните производители да отделят по-голямо внимание именно на моделите на метан, още повече, че дизеловите двигатели са подложени на жесток натиск заради все по-затягащите се екологични изисквания.„Аз не крия, че съм привърженик на автомобилите със CNG, тъй като метанът е екологично чист и може да се съхранява навсякъде. Подобни модели имат по-голям пробег, а зареждането им отнема няколко минути. Големият проблем е, че те нямат добър имидж, въпреки очевидните си предимства. Развитието им е правилна стратегия, но се нуждаем от големи партньори, които да направят тази технология по-достъпна за хората”, обясни Щадлер.Споменаването на стратегически партньори от шефа на Audi не е случайно. Ръководството на концерна Volkswagen AG вече води преговори с руския гигант „Газпром” и с американската корпорация ExxonMobil именно в насока популяризиране на подобни автомобили. Впрочем, Audi предлага от доста време такива модели, един от тях е хечбекът Audi A3 G-tron.Щадлер също така не скри, че продължава да бъде голям фен на дизеловите автомобили. Според него, техните потребителски качества – пробег с едно зареждане, икономичност и въртящ момент, са идеални за клиентите.„Въпреки тенденцията за преминаване към електромобили, през следващите 10-15 години около 80% от автомобилите в световен мащаб ще бъдат с бензинови и дизелови двигатели. Затова не бива дизелът да бъде погребван преждевременно”, каза още Щадлер.Снимка: Audi 

Тагове: Audi cng
fallback
  • #9
    YourAssBanger ( преди 7 години )
    Дааа, знам го това Caddy, онова виртуалното, с виртуалния собственик. Я го погледни пак, докато пишеше тук, да не е станало вече на 3 860 000 км ....:)
  • #8
    AssBanger ( преди 7 години )
    VW Caddy 1.9 TDI 105 коня, 386.000 км. здраво юркане, само консумативи и дреболии. Моторът мърка. Салона е дроб!
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кади с 1.6 TDI около 150 000 км. им е предела. При условие, че скоростната кутияне умре преди това.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Странно тогава защо не купуват нови Кадита и шкоди. Кади на 300 000 км. без основен ремонт,... и един мармот завиваше шоколад! Вярвай си!
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ми ше пукат глави Кадитата, 90 и малко коня на тва купе... и то метан. Едни хора решили, че софиянци трябва да се возят в баничарки със седалки :))))
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    да чакаме ли метангейт сега
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мда, дизелите са "идеални" за клиента и за сервизите ви. Печелите луди пари от ремонти на тия печки!
  • #2
    tok ( преди 7 години )
    а на ток кога?
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хахахаха,от дизели се прехвърлиха на метан. И кое точно ще им развиват. Всеки един ДВГ може да се кара на метан. Смешници!Ако искат да се обадят на бай Пешо-газаджията да ги светне! От 25 г. човека слага газови, метанови уредби и му се носи славата не само у нас. Идват хора от Гърция и Румъния той да им ги сложи. Проблеми никакви на никоя кола няма. А алди щели нещо да развиват, което го има отдавна. ами ще не развият другите технологии в които японците ги слагат в малкия си джоб?
fallback
Последни