fallback

Mazda 3 / Мазда 3

+ висока надеждност, удобни седалки и възможност за поставяне на седалки за деца, икономичност- недостатъчно пространство в задната част на автомобила, слаби бензинови двигатели, малък багажник

История на модела:09 /2003 – поява на модела, ABS и шест еърбега са част от серийното оборудване, ESP в зависимост от различните варианти за обзавеждане на автомобила. Бензинови двигатели: 1,4 с 62 kW/84 к.с., 1,6 с 77 kW/105 к.с. и 2,0-литров с 110 kW / 150 к.с.03 / 2004 – появява се 1,6-литровия комън-рейл дизелов двигател с 80 kW /109 к.с.06 /2005 - филтърът за твърди частици става част от серийното оборудване за дизела06/2006 - промяна в дизайна, двигателите остават непроменени10/2006 - представяне на новия спортен модел MPS 2.3 с 191 kW/ 260 к.с.Mazda 3: отвън голяма, а отвътре малка....пожелаваме си обратнотоСъс своите 4,42 м. дължина Mazda 3 е от по-големите представители на компактния клас автомобили, но отвътре това не се усеща много. Отзад колената непрекъснато опират някъде, пък и багажника с неговите 300 л. обем също е по-скоро скромен за един хечбек. Въпреки това, отпред човек си се вози прекрасно, дори да е висок над 1,90 м. Седалките също си ги бива. По елегантно от 5-вратия хечбек изглежда, обаче, седанът с четири врати. Това, което понякога пречи на комфорта са на моменти дразнещите амортисьори и шумът, който се появява при движение с по-висока скорост. Воланът и лесно превключващата скоростна кутия са достатъчно добри и прецизни, което си е голямо удобство, с оглед на слабичкия 1,4-литров бензинов двигател. При Mazda 3 дизелът си остава за предпочитане, особено ако държите на мощността. Въпреки специфичния дизайн, Mazda 3 не блести с нещо особено. Или може би това не отговаря съвсем на истината. Забравихме да споменем за нейната легендарна надеждност на пътя, която засега надминава всички конкуренти в компактния клас.Най-често срещани повреди:Електричество : често пада акумулаторът. При коли, произведени през 2004 г. акумулаторът понякога е дефектен. Повиквания в сервизите на компанията: дефектен сензор на предните въздушни възглавници( 12 / 2004 г.)Ако имате опит с Mazda3 коментирайте публикацията
Тагове:
fallback
  • #18
    2.0 16v. ( преди 9 години )
    Уникален автомобил....имам го!
  • #17
    аз ( преди 9 години )
    Моля Ви кажете ми дали волана върти леко или по тежко и може ли да ми помогнете какво да избера Мазда6 бензин или Мазда 3 бензин
  • #16
    FS2000 ( преди 12 години )
    Миро..полудя ли, Мазда била на Форд...ай чекни си инфото и пак заповядай на изпит!
  • #15
    miro_dr ( преди 12 години )
    Мазда е собственост на форд това не трябва да се забравя.Двигателя 1.6 дизел е съвместна разработка на форд и пежо.Пежо го слагат на 307.Голям *** е пише го по автомобилните сайтове.Иначе бензиновите са на мазда и са хубави затова форд ги слагат и на тяхните мотори.1.4 дизела е японски и е хубав но него го слагат на мазда 2 и фиестата.От 2012 японците се отървават от форд ама неразбрах кой ги е купил.
  • #14
    Mazda 626 ( преди 14 години )
    Мазда се прави само в Япония! Къв пса те гони кви европи, стига глупости, това е най- изпипаната марка автомобили, дизайна е нещо субектовно, но безпроблемност и здравина е най- важния фактор винаги, а густото от управлението и яките мотори не е нещо ново за марката. Знам го от личен опит
  • #13
    Anonimen ( преди 15 години )
    Hubava kola e,no na 15 000km vazdu6niq filtar be6e celiq v maslo!Kolata e diesel 1.6 2004g!
  • #12
    neni60 ( преди 15 години )
    mazda e perfekten avtomobil. za motorite ne sa slabi stiga da mogech da gi karach
  • #11
    anonimen ( преди 15 години )
    Na 1 godina e moqta mazda3 1.6 105hp i dosega nikakvi problemi sym nqmal.Pri nqkoi nekachestweni benzini useshtam che malko e tromava ... kato cqlo mislq ot sega natatuk samo mazda:)
  • #10
    trap ( преди 16 години )
    Изключителен автомобил за града и разстояния до 500-600км. Удобство и комфорт дори и за голям човек 1.95м и 130кг. Управлението е леко и ненатоварващо. Със скорости до 150км/ч. се държи стабилно на пътя и шфьора има пълен контрол над автомобила. При по-високи скорости обаче се налага влагането на голямо внимание на към работата с волана. За мен е една от най-добрите в ниския клас (а аз определено не си падам по такива). Ако ще си избирам кола за града това ще бъде избора ми.
  • #9
    FINI ( преди 16 години )
    вече 52000 км.97г,1.6dc.дизел.Сега с този акъл не бих я купил.Много шумен автомобил за тези пари.БГ. диларите я карат по"най-добрата Mazda е продадената"НО!!! Мадам кара Focus 15000km.и е по-разтракан макар, че много го пази!Моторчето на Mazdata е слабичко 245Hm-110ph.и аз го карм,като чужда булка/няма кокали/.Иначе е рафинирано и тихо за сега... де!Скоро се разделяме.
fallback
Последни