fallback

Най-издръжливите коли в Америка

В тази класация са само машини с пробег над 320 000 км

Американската агенция iSeeCars, занимаваща се с анализи на автомобилния пазар, направи класация на моделите с най-голям пробег. Специалистите са събрали данни за 13 млн. автомобила, произведени след 1980 г., които са продадени на пазара втора ръка в САЩ през 2016 г. От тях са извадени моделите, чийто тираж е под 10 000 единици. А за останалите машини долната граница е пробег от 200 000 мили (320 000 км).Данните от проучването са обединени в три категории. В първата попадат модели, при които повече от 2% от общото количество са преминали 200 000 мили. Тя изглежда така:   1. Ford Expedition - 5,7%2. Toyota Sequoia - 5,6%3. Chevrolet Suburban - 4,8%4. Toyota 4Runner - 4,7%5. GMC Yukon XL - 4,2%6. Chevrolet Tahoe - 3,5%7. GMC Yukon - 3,0%8. Toyota Avalon - 2,6%9. Toyota Tacoma - 2,5%10. Honda Accord - 2,3%10. Honda Odyssey - 2,3%11. Chevrolet Silverado 1500 - 2,2%12. Ford F-150 - 2,1%13. GMC Sierra 1500 - 2,0%Любопитното е, че 6 от посочените модели технически представляват вариант на един и същ автомобил. Това са пикапите Chevrolet Silverado и GMC Sierra, както и стандартите и удължените верси на всъдеходите Chevrolet и GMC. Във втората таблица са само леки коли и миниванове, сред които донякъде изнедващо е попаднал и Subaru Forester. В тази категория прави впечатление приемуществото на японските машини.1. Toyota Avalon - 2,6%2. Honda Accord - 2,3%2. Honda Odyssey - 2,3%3. Ford Taurus - 1,9%4. Chevrolet Impala - 1,5%4. Toyota Camry - 1,5%4. Nissan Maxima - 1,5%5. Toyota Sienna - 1,4%6. Honda Civic - 1,3%6. Dodge Grand Caravan - 1,3%6. Subaru Legacy - 1,3%7. Nissan Quest - 1,1%7. Subaru Outback - 1,1%7. Toyota Prius  - 1,1%8. Mercedes-Benz S-Class - 0,9%8. Subaru Forester - 0,9%Влизането на Ford Taurus и Chevrolet Impala в тази група се обяснява с факта, че тези автомобили се използват от полицията в САЩ. В групата попадат също така хибридът Toyota Prius, както и Mercedes-S-Class. Впрочем за машините от луксозния сегмент, които отговарят на същите критерии, е създаде и отделна класация: 1. Lincoln Navigator - 1,9%2. Cadillac Escalade ESV - 1,6%3. Cadillac Escalade - 1,5%4. Acura MDX - 1,3%5. Mercedes-Benz S-Class - 0,9%6. Volvo S60 - 0,8%6. Volvo XC90 - 0,8%Представителите на iSeeCars уточняват, че на теория всеки съвременен автомобил технически е способен да премине 320 000 км, но целта на проучването е да се опроделят тези модели, които се търсят на пазара, дори и след като са направили това.Снимки: Производителите

Тагове: iseecars
fallback
  • #16
    шофер ( преди 7 години )
    Бре, пълно с италиански марки .... СМЕШНИ пицари, къде са ви талигите???!!!
  • #15
    Анонимен ( преди 7 години )
    явно простите "пистели" го знаят отговора само... що да се хабим да ти даваме примери? По-умен едва ли ще станеш
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    При лусозните машини, с изключение на една луксозна Хонда, японците никакви ги няма!Що ли е така?Умните знаят отговора!
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ако колата е гледана и двигателят голям, доближаването до милиона не е мираж.Не е баш така. Зависи.Примерно немските с големи двигатели не издържат много. Примери колкото щеш. За сметка на това японските и малки и големи държат по много и точно за тях милион км. не са проблем. По-скоро не бяха, защото вече и на тях им падна качеството, но въпреки това са над останалите.И друго има не си вземай 8 цил. мотор какъвто и да е. Доказано са с много малък ресурс. Вибрациите са големи и затова.
  • #12
    Брандо ( преди 7 години )
    Там философията е друга. При евтин бензин и големи разстояния се налагат атмосферни двигатели с голям обем. Аз съм си фен обаче на би турбо V6 с 333 к.с. Голям звяр е. Возих се един път. Невероятно! Няма такъв кеф !
  • #11
    Волвар ( преди 7 години )
    Като изключа първата си Шкода с 52 кс, която стана жертва на младежкия ми нрав и дебелите ми подметки, всички седващи /и по-големи коли/ подминаха или бяха подминали 300 000. Включвам две Рена - 21 и 25, едно БМВ 520 и две Волва. Първото продадох на над половин милион,човекът си го кара, а сегашното е на 310 000 и животът за него едва сега започва.Ако колата е гледана и двигателят голям, доближаването до милиона не е мираж.
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    Самите немци признават, че най-здравите коли са японските, но наш *** знае друго. Немските бараки се внасят за без пари, оправят се с турски и китайски части и се карат 1-2 седмици до следващия ремонт. Повечето, които разбират от коли търсят японско и то държи цена.На най-трудно достъпните места на планетата с най-сурови условия, където животът ти зависи от машината, никой не си помисля за немски кошник. Карат се само японски машини. Наш *** обаче гледа от прозореца на панелката и мечтае...
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Дачия Логан TAКСИ, ги слага в джоба си.Карани от Българи.
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    А в България колите масово са немски всичките са на реални 120-160000 км.,карани от баба или от даскалица.И изобщо не са милионници,но хората си ги карат и въобще не им дреме за празните американски класации.Я погледнете през прозореца на панелката колко немски коли се карат на по 400-500000 км. с двойно превъртани километражи и пак плямпайте глупости.Очевидно е,че немските коли издържат колкото японските,само че без сервизни акции.
  • #7
    Avto fen ( преди 7 години )
    Iskam da spomena samo che povecheto avtomobili v USA s golqma kubatura I po nisko naprejenie/nalqgane v cilindrite za da izdyrjat poveche kato probeg, qponeca izpolzva syshtata tehnologiq pri dizelite si zatova kolite im prisystvat v tazi klasaciq syshto.
fallback
Последни