fallback

Volkswagen склони да преговаря с Fiat

Маркионе трябваше първо да се обърне към нас, а не към медиите, коментира шефът на германския концерн

По време на автомобилния салон в Женева босът на FCA Automobiles Серджо Маркионе в рамките на два дни получи категоричен отказ от GM и Volkswagen относно преговори за сливане. Сега обаче германците може и да променят мнението си. Главният изпълнителен директор на Volkswagen - Матиас Мюлер, призна пред агенция Reuters, че „не изключва разговори с Маркионе”, но не спести критиките си към италианеца. „Щеше да е много по-добре, ако господин Маркионе беше се обърнал първо и само към мен, за да се уговорим за разговор, вместо да го обявява само пред вас”, уточни Мюлер. Миналата седмица той заяви, че в момента VW „има други проблеми”, както и че „не е готов да преговаря за каквото и да е” с Маркионе. Италианският бос на FIAT Chrysler от няколко години се опитва да убеди GM, че едно сливане на двата гиганта ще е полезно и за двете страни. А след като GM се договори с PSA Group за продажбата на Opel, Маркионе стана още по-настъпателен, но разшири кръга на потенциалните си партньори. В Женева той обясни, че новият съюз между PSA и Opel „най-много застрашава VW, тъй като се създава „много силен №2 в Европа, който ще е по петите на VW”. Мюлер обаче направи уточнението, че дори и да има разговори с Маркионе, това все още не означава, че двамата ще преговарят за евентуално сливане. Преобладаващото мнение в индустрията е, че подобни сделки стават все по-възможни, тъй като развитието на новите технологии като електрическо и хибридно задвижване и особено автономното придвижване, изискват огромни инвестиции и не всеки от големите играчи на световния и континенталните пазари може да си ги позволи.

Тагове: VW fca
fallback
  • #11
    re ( преди 7 години )
    Nissan, Mitsubishi и Renault, Dacia - високото качество вече се кооперира.
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    VAG и FIAT - Ниското качество се кооперира.
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Излиза, че от Топ-5 само корейците не се съюзяват с никой. Ако не се лъжа вадят второ поколение водороден автомбил. Нито FIAT нито VAG имат такъв.
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    VAG добре си правят сметката, че чрез сливане ще имат достъп до най-върховните автомобилни технологии, именно на ФИАТ.
  • #7
    Д ( преди 7 години )
    Алфа на базата на Ауди/Пасат - лек волан, недозавиване,TDI и външен вид като на детско роботче...КАК ВИ ЗВУЧИ? :D
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе това е чисто мениджърска гадна идея, която ще обезличи пазара.В момента фиат, като група имат по-добри и здрави двигатели и т.н. ,но този лукс е скъп. А този е алчен и гледа парата, което от чисто мемиджърска гледна точка е ок, но при положение, че се направи с ГМ защото на тях им липсва европейската мрежа и сегмента на малките дв., които фиат прави най-добре.Vw само би навредил на марките във фиат, както прави с всичките си марки под своята шапка, не залага на индивидуалността на всяка..
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нито единия нито другия има на какво да се научат взаимно, еднакво зле са с качеството.
  • #4
    112 ( преди 7 години )
    И без това надеждността им е сходна, да се вземат направо.
  • #3
    жалки фЕатаджии ( преди 7 години )
    Ще подгъвате колене пред великата ФВ-Груп!
  • #2
    Bmw435i ( преди 7 години )
    VW triabva da kupi Ferrari i Alfa i da gi napravi otnovo koli
fallback
Последни