fallback

Volkswagen склони да преговаря с Fiat

Маркионе трябваше първо да се обърне към нас, а не към медиите, коментира шефът на германския концерн

По време на автомобилния салон в Женева босът на FCA Automobiles Серджо Маркионе в рамките на два дни получи категоричен отказ от GM и Volkswagen относно преговори за сливане. Сега обаче германците може и да променят мнението си. Главният изпълнителен директор на Volkswagen - Матиас Мюлер, призна пред агенция Reuters, че „не изключва разговори с Маркионе”, но не спести критиките си към италианеца. „Щеше да е много по-добре, ако господин Маркионе беше се обърнал първо и само към мен, за да се уговорим за разговор, вместо да го обявява само пред вас”, уточни Мюлер. Миналата седмица той заяви, че в момента VW „има други проблеми”, както и че „не е готов да преговаря за каквото и да е” с Маркионе. Италианският бос на FIAT Chrysler от няколко години се опитва да убеди GM, че едно сливане на двата гиганта ще е полезно и за двете страни. А след като GM се договори с PSA Group за продажбата на Opel, Маркионе стана още по-настъпателен, но разшири кръга на потенциалните си партньори. В Женева той обясни, че новият съюз между PSA и Opel „най-много застрашава VW, тъй като се създава „много силен №2 в Европа, който ще е по петите на VW”. Мюлер обаче направи уточнението, че дори и да има разговори с Маркионе, това все още не означава, че двамата ще преговарят за евентуално сливане. Преобладаващото мнение в индустрията е, че подобни сделки стават все по-възможни, тъй като развитието на новите технологии като електрическо и хибридно задвижване и особено автономното придвижване, изискват огромни инвестиции и не всеки от големите играчи на световния и континенталните пазари може да си ги позволи.

Тагове: vw fca
fallback
  • #21
    Знаещ ( преди 7 години )
    До всички превъзбудени коментатори Ферари не е в сделката. Тя не е юридичесик под шапката на FCA, а се листва на фондовата борса самостоятелно. Това го направиха за да отделят житото (FERARI) от плявата (FCA)
  • #20
    Анонимен ( преди 7 години )
    Трябва да има конглокенция, иначе няма да има развитие. Ако има един мастодонт и няколко по-малки играча, малките няма как да се мерят с капиталовата мощ и развойната дейност.
  • #19
    Пецата ( преди 7 години )
    Всичко велико под закрилата Ha VW
  • #18
    F1 ( преди 7 години )
    Бентли, Ламборгини, Бугати, Порше и Ферари под една шапка. Евала на ФВ груп!
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГ могат да купят целия Фиат заедно с Маркионе с къщаъта му и домашните чехлите.
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това този същия ли е, който преди 2-3 г разправяше, че няма никога да продаде нещо на VAG. Или поредната година на червено е тотално променила му мирогледа. Жалък жабар...
  • #15
    Джиджо ( преди 7 години )
    Тва ако стане, ще го намеря тоя Серджо Макароне, и ще му мамич.ката е.ва!!! ***! Тея талиги Валкщайген, да ги закриват вече, дори Шкода се продава вече повече от тях, макар че е от тяхното семейство! Дръ.гели долнопробни!
  • #14
    до Дошо ( преди 7 години )
    ФСА не са италианска компания,тъпчо!
  • #13
    до re ( преди 7 години )
    Поздравления за най-краткия виц!
  • #12
    Дошо ( преди 7 години )
    УЖАС на УЖАСИТЕ!Скапаните шваби ще развалят хубавите италианки.
fallback
Последни