fallback

DS показа най-технологичния си модел

Хибридът на французите е получил адаптивно окачване и система за нощно виждане

Тагове: psa ds7 ds7 crossback
fallback
  • #14
    ThomasKak ( преди 6 години )
    заказать продвижение сайта статьями логин в скайпе SEO PRO1
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    Добре де обяснете ми как адапривното окачване разчитащо на купчина сензори проозведени от производителят предложил най-ниската оферта ще замени хидравликата?Та нали хидравликата се ориентира по височината на купето и подържа винаги една височина независимо от натоварването освен това динамично повдига или сваля колата при наклон в завой.Отделно,че вози като облак.Адаптивното окачване просто променя ходът на амортисьора.Само този който е пробвал и двете знае фундаменталната разлика.
  • #12
    Никола ( преди 7 години )
    Защо да не му сложат цена като на ауди , та екстрите изброени в този модел са 2-3 пъти повече отколкото в ауди . Във варианта хибрид става вече 4х4 , минуса е само в липсата на хидроактивното окачване , което сигурно щеше да е доста по-евтино от това супер сложно адаптивно окачване .
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Разликата в качеството и материалите между малките модели (C4 и надолу) и големите (C5, C6) е драстична. Съгласен съм, че в малките има твърде много компромиси с качеството. А клиренсът е 19 см при вдигнато окачване - повече от на последните RAV4 и CR-V. И кой е казал, че ще ходя на тежък офроуд с него? 4х4 си трябва, особено в БГ през зимата.
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    Големи мъдреци тука много ми е интересно как се лющи това тъбло при положене че пежата са със същия материал и съществува още от 307. Един дебел слой гума е това и не съм наясно какво нещо може да отслющи.
  • #9
    Bmw435i ( преди 7 години )
    SUV bez 4
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами Ситроен, Алфа и Фиат си винаги набутан. Това е талаша на автомобилната индустрия.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Смятайте колко са качествени материалите, щом на Пикасо 2008 год. таблото ми се лющеше на първата година. Не ми признаха гаранцията въпреки писмата които им писах. В сервиза неофициално ми казаха да не се надявам. Така и стана. Почерпих като се отървах от нея, с ужасяваща загуба на стойност.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    За какво ти е 4х4, бе момко! Тя е с 14 см. клиренс и дълго междуосие- ужасна комбинация. Това е лимузина, по принцип, защото за Ситроен са изключително слаба фирма. Казвам го като бивш собственик на С4. Никога повече!
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Имах C5 - една от най-ергономичните и удобни коли създавани някога, при това доста здрава и качествена. Големият и недостатък беше, че не предлагаше 4х4. Ситроен така и не пожелаха да направят такъв модел и накрая минах на Ауди. Така се губят клиенти.
fallback
Последни