fallback

Защо Илон Мъск си купи Audi

Четирима шефове на автомобилни компании, които избраха модели на конкуренцията

Шефът на всеки сериозен автомобилен поизводител би трябвало да е пример за всички, като се вози или сам управлява някой от моделите на компанията му. Това обаче явнто не важи за някои ръководители, които не се притесняват да изберат машина на конкуренцията.Хорацио Пагани (Pagani) – Ferrari F12tdf и Porsche 911RЗащо му е на Хорацио Пагани да си купува каквито и да е други автомобили, след като компанията му прави едни от най-добрите суперколи в свет? Явно обаче модели като Zonda и Hyara се струват на аржентинеца не толкова добри и само преди няколко дни той се сдоби с Ferrari F12tdf. При това той не избра стандартния модел, а си поръча уникална кола, направена от подразделението Tailor-made специално за него.През януари Пагани си купи и с още една впечатляваща машина – Porshe 911R, което също като Ferrari F12tdf конструкторът сам отиде да прибере от завода. Впрочем колите на Porsche са една от големите страсти на Хорацио – в гаража си то има (или е имал) Carrera GT, 918 Spyder и Cayman GT4.Фердинанд Пиех (Volkswagen AG) – Ferrari LaFerrari и Ferrari F12berlinettaЕдна от най-големите фигури в автоиндустрията – Фердинанд Пиех, до април 2015 г. бе начело на огромен концерн, в който влизат производители на скъпи, бързи и луксозни автомобили. Пиех можеше да избира между марки като Lamborghini, Bentley, Porsche или Audi, но той предпочете да си купи хибрида Ferrari LaFerrari, който излезе в ограничена серия.Любовта на немеца към колите от Маранело явно е голяма, тъй като той си е купил и F12berlinetta. Както се изясни по-късно, автомобилите на бившия шеф на Volkswagen AG могат лесно да бъдат разпознати, тъй като на регистрационния им номер винаги има името SULA.Илон Маск (Tesla Motors) – Audi Q7 и Porsche 911През 2012 г. компанията Tesla пусна на пазара автомобил, за който започна да говори цял свят – лифтбека Model S. Това всъщност бе вторият модел на компанията, която стартира с роудстъра с оригинално име Roadster. Това обаче не пречи на собственика на компанията Илон Мъск да си купи Audi Q7. Твърди се, че именно този автомобил е вдъхновил Мъск да измисли вратите тип „крила на сокол”, които се появиха при Tesla Model X. С тях се цели по-лесното излизане на пътниците, разположени на третия ред седалки.В годината на дебюта на Model S босът на Tesla става собственик и на още един впечатляващ автомобил – Porsche 911. Колата е забелязана в гаража на къщата на бизнесмена от екип на списание Forbs, който гостува на Мъск. На каква модификация на спортната кола е заложил милионерът, не се съобщава.Дейвид Удхаус (Lincoln) – Tesla Model XПрез април 2016 г. главният дизайнер на Lincoln отива на работа с електрическия кросоувър Tesla Model X и така изненадва мнозина. Оказва се, че автомобилът е купен от концерна Ford, който поръчва една от първите бройки, като предплаща 55 000 долара. Така и не става ясно защо във Ford са се решили на подобно нещо, още повече, че електрическия кросоувър на Lincoln не се предвижда през близките няколко години.Снимки: Ferrari, Audi, Porsche, Tesla 

Тагове:
fallback
  • #15
    пацо ( преди 7 години )
    Всеки знае че Ферари са машините. После е Порше, после Мерц. Всичко друго са или бутикови истории или средностатистически кошове......А аз отдавна говоря че Мъск е и-д-е-о-т, ама Ит-тата му се връзват, направил коли кошари и си взел още по голям бидон, да си слага зеле....хахаха
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    По принцип Порше е еталона. Да има Пагани,Ферари,Ламборджини, все супер бегачки ама на Нюрбургринг рекорда е на Порше. А 911 ката си е класика в жанра, кой не иска или в даден етап от живота си не е искал такава? Най-доброто от най-доброто. Кю седмака, няма какво да го коментирам, красив джип, но нищо особенно, явно му върши работа. Все пак побира доста багаж, един от най-големите джипове на пазара. Абсолютно еднакви като габарит с GL на Мерцедес. Х5 и МЛ са доста по-малки.
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    Швабен вместо да остроумничиш по форимуте и да "рецитираш" неща които си прочел или някой ти е казал, да се правиш на много "веЩ" по всички въпроси...направи бизнес модел и прави нещо, що не отидеш в Тойота да работиш?! Те като разберат колко знаеш...ще те "позлатят"!
  • #12
    Абе ( преди 7 години )
    защо никой не налита на "качествените" жълти "премиуми"?
  • #11
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Устойчив бизнес модел е този на Тойота - най-модерните технологии, най-качествения и надежден продукт, най-доволните клиенти и най-големите печалби. Нулев бюджет за платени партенки на полуграмотни автоджурналя. И всичко това в дългосрочен план. Ето така се прави бизнес.
  • #10
    re ( преди 7 години )
    Ето нали казахме, очевидно имаш сериозни компетенции в тази област. Покажи ни как трябва да се прави.
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    За какви "злоба и простотия" ми говорите? Мъск и начина му на правене на бизнес са идеален пример за това как НЕ ТРЯБВА да се прави устойчив бизнес. При него всичко е въздух под налягане, пропагандни партенки и продукт с качество много под средното. Краткосрочен фурор и неизбежен фалит в дългосрочен план и хиляди ограбени "пишман" инвеститори. Цялата световна икономика върви към дъното заради такива като Мъск.
  • #8
    re ( преди 7 години )
    RICEr, kогато създадеш и ти компания за милиарди ще бъдем първите, които ще те критикуваме, бъди сигурен.
  • #7
    Русия ( преди 7 години )
    Всичко е тт , хората трябва да познават конглокенцията.
  • #6
    Italian Stallion ( преди 7 години )
    Vdahnovenieto na E . Musk da vnedri gull-wing doors v TESLA Model X , mozhe da bade edinstveno ot MercedesBenz 300 SL .
fallback
Последни