fallback

Maserati Biturbo: голям срам или успех за счетоводителите?

Това е колата, която унищожи имиджа на италианската марка в края на 80-те, но я приближи до масите

fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    А ти бре "капацитет" кое по-точно му е суперкарското на мерцедес 200 Д или Бмв 316?!
  • #9
    До по-долния ( преди 7 години )
    мазератито боли "супер кар" а Мерц и БМВ "масовки"!!? WTF?Или Боже прибери си версиите ...
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ама са красиви. Не че и немците не правят красиви - Е21 е вечна класика като външен вид, въпреки куците мотори. Мечтая си да карам един ден БМВ 1 купе или 2-ка, но най-вероятно ще е нещо като Ситроен С2. Та поне дано ми провърви в любовта и с жените. :P
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тази статия е писана от абсолютен дилетант! Сравняват се несравними неща. Мазерати имиджово винаги е била стъпало по-високо от масовки като Мерцедес и БМВ със статут на суперкар. Да не говорим пък за годините преди 80-те когато имджът им релно спада. Дизайн като на е30, та то няма база за сравнение, нестига ,че 30ката излиза по-късно тя няма общ стилистичен език с битурбо. Въобще не мога да повярвам ,че се пишат такива глупости.
  • #6
    до "до долния&q ( преди 7 години )
    Не ме интересува особено коя колко е бърза.Всички са различен вид бавни.Просто казвам,че имайки такава няма да можеш да и се радваш дълго време защото ръждясва.Трябва да я държиш в голям гараж с климатик и почти след всяко излизане да я миеш старателно (най-вече отдолу) и да я подсушаваш.След това да я съхраняваш все едно съхраняваш пури- с определена влажност,температура и тн.Не,че немските не ръждясват.Но ръждясват по-бавно и много по-късно.Иначе си купи каквото желаеш :)
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Между другото забелязвате ли каква пропаганда вкарват комедиантите.Пускат статии ЗАКЛЮЧЕНИ за VW колко са добри и в стила на Аутобилд използват гръмки лозунги, като "немско качество", много "без компромис" и т.н., които не носят смисъл или сравнение с конк**рентите им, защото просто няма с какво да изпъкнат.В същото време пускат статии, които представляват чисто субективни анализи с твърдения от типа "не е най-нарифинираната от онова време".Ама имала добри продажби ама била лоша... Смешници
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    На твоя приятел баща му сигурно е бил Тодор Живков, защото мазерати през тия години на комунизма в България и на картинка не са виждали...А относно ръждата, незнам как маса делта интегралета са без грам ръжда от тия години и струват 10 пъти повече от мерцедесите от същите години.Изобщо говоренето на изуст и "попринцип", само показва колко глупав е човека, който говори.Време е да осъзнаете, че с плюене по другите вашия к*рник не става по-добър.
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    такава е била рецептата за бързина на италианците тогава - тънки ламарини, ниска маса, добро ускорение. и естествено ръжда. и не само мазерати - и лана и алфа и фиат.... лично мен това не ме кефи.
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Карал съм два фиата - какво да ви обяснявам.... Ама даже бяха супер здрави в сравнения с алфата на един приятел. Тая кола беше изпитание за нервите. Оня ден тръгва от нас половината светлини не светеха, но след малко тръгнаха. Колко пъти съм го прибирал от пътищата само аз си знам. Италианска кола вече не.
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Освен това ръждясва ужасно.На един приятел баща му имаше такова-бяха дали цяло състояние на времето за тая играчка всичко беше супер само дето ръждясва със скороста на емайлиран бойлер -3,4 години и почват дупките.Италиански коли-винаги са си били такива.Това което един мерцедес го прави след 20-25 години "италиянките" го правят след 5
fallback
Последни