fallback

Peugeot ще подмени повечето модели на Opel

Следващата Corsa ще ползва архитектурата на Peugeot 2008 и Citroen C3

Ако сделката за Opel стане факт, френската група PSA планира светкавично да препроектира основните модели на германците със свои собствени инженерни технологии. Източници от Peugeot-Citroen потвърдиха това пред Reuters. Следващата Corsa ще е с френска архитектура, ако сделката между PSA и GM стане факт. Така например следващото поколение на суперминито Corsa трябва да ползва същата архитектура като Peugeot 208 и Citroen C3. Срокът за промяната не е никак дълъг - след две години настъпва времето за обновяване на Corsa. Според запознати главният изпълнителен директор на PSA Карлос Таварес е представил този план пред борда на компанията в сряда. Целта е да се намалят драстично развойните и производствените разходи. Той е посочил и целта на обединената компания за близкото бъдеще - да започне да продава над 5 милиона автомобила годишно. През 2016 PSA и Opel/Vauxhall пласираха общо 4.3 милиона. PSA и GM вече се опитаха веднъж да разработват съвместно малките си модели покрай т.нар. "стратегически алианс", представен през 2012. Но тогава преговорите не потръгнаха и в крайна сметка компаниите в момента имат само три съвместни проекта вместо обсъжданите близо 40. Според технологичния шеф на PSA Жил Льо Борнье съвместната Corsa тогава е пропаднала, защото от GM предпочели да потърсят начин за орязване на разходите чрез собствена архитектура, споделяна с Chevrolet.  "Сега ще е глупаво да пропуснем още един цикъл", казва Льо Борнье, цитиран от AN Europe. Преди няколко дни PSA представи резултатите от още една година на старателно оптимизиране на разходите - оперативната печалба на компанията за 2016 година се повиши с още 18% на фона на рекордната 2015, а маржът е вече 6%, най-високият показател в историята на Peugeot. Снимка: КОЛЕЛА 

Тагове: opel psa peugeot. cotroen corsa
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тоя "експерт ", отдолу е писал неграмотните си коментари към 2 часа и явно е бил на глава.Не му обръщайте внимание на "ужастът"!
  • #18
    Ужаст ( преди 7 години )
    Имаме служебни, пежа, всичко е страшен скрап, чупат се яко. Имаме и корсички товарни, не са мръднали. Имаме и шкоди - най стари като години, не са мръднали. Сега ще сменяме познайте кои, не най старите а Пежата защото са ***. А шефа е изчаткал и ще взима Фордове че пакет и с джип Волво му прават цена....но от колеги знам че и Форда е як. тия баракудници френсктие само обра-те-няги ги харесват
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    ПСА трябва да са *** да не сложат Опел една крачка пред Мачката.
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    206 седан мисля че се сглобява в туркиш ,ама не съм сигурен
  • #15
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пежо имат едни от най-хубавите роботизирани кутии. От няколко коли все пежа с роботиццзирани караме, ръчните им наистина трудно превключват, но роботизираните са дуракоустойчиви. Иначе естествено мечтата ми е БМВ, но нямам нищо против френските и ме кефи и Франция като държава.
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    От вчера новината е, че Дачия са се включили в наддаването.
  • #13
    До този с пежата ( преди 7 години )
    Като собственик на 208 мога да отбележа,че пластмасите в интериора са добри,проблеми със скоростите няма и доколкото знам се произвеждат само в Франция и Словакия.Сравнявайки ги със старите им модели новите са дръпнали много напред във всяко отношение.
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    до колкото знам пежо в турция правят лекотоварни автомобили, та ми е интересно за каква поръчка от не турция бълнуваш и колко точно нагоре в йерархията на фирмата ти си, че да знаеш кой как и какво е формулирал в договора за доставка/ поръчката
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Наистина са служебни и не виждам смисъл от сарказъм, не са карат отвсички а всяка е зачислена и се кара само от един човек. И само да вметна, че са поръчка от завода във Франция а не са турските сглобки, които се продават в магазините на Пежо у нас. Изрично бяха поръчани от Франция, защото турските били още по-зле. А 99% от Пежата купени нови у нас са именно терската сглобка. Това го знам от механика, който ни обслужва колите, той ми е казал, ти ако видиш турските, изобщо няма да се оплакваш.
  • #10
    Учуден ( преди 7 години )
    Подкрепям за смотаните скорости. Карах преди време едно 307 и между 2-ра и 3-та все едно липсваше предавка. По равното беше добре, но в дефиле с бавни завои беше много дразнещо.А новите пежа не искам изобщо да ги коментирам. От вън нямам оплаквания, но от вътре - няма такова недоразумение. Таблото е ужасно - малко, не се вижда, далече е, абе ужас. Карах едно чисто ново Пежо 2008. Беше автоматик и за него хич няма да разправям каква трагедия е.Бях обективен, но не можаха да ме грабнат от Пежо.
fallback
Последни