fallback

Най-добрите модели на новия дизайнер на BMW

Освен Bugatti Veyron, Йозеф Кабан оформи и гамата на Skoda

Назначаването на Йозеф Кабан за главен дизайнер на BMW може да се окаже най-важната новина за годината за баварската компания. Кабан ще отговаря за леките автомобили на марката и ще наследи на този пост Карим Хабиб. Кабан натрупа слава с дизайна на Bugatti Veyron, но това далеч не е единственият му впечатляващ проект. И тъй като по-голямата част от кариерата му досега премина в Skoda, то е нормално той да е оказал силно влияние върху развитието на моделите на чешката марка на Volkswagen. Нека хвърлим един бърз поглед на най-интересните „творби” на Кабан досега. Както стана дума, Кабан е свършил много работа за Skoda, а сред най-успешните му проекти се нарежда актуалното поколение на бестселъра Fabia. Тази генерация на модела се произвежда от 2014 и вече е ясно, че ще се развива само като хечбек и комби, тъй като версията седан беше заместена от Rapid. Фейслифтът на успешния модел Octavia е може би първото дизайнерско решение на Skoda, което не беше прието еднозначно от специалистите и медиите. Основно заради разделянето на фаровете на две и приликите с E-класата на Mercedes. Последното поколение на модела е дело на Кабан, а от компанията правят уточнението, че началото на фейслифта също е стартирало под негово ръководство. От друга страна, големият SUV на Skoda – Kodiaq, който беше представен официално на 1 септември миналата година в Берлин, беше приет възторжено и специалистите му предричат бляскаво пазарно бъдеще. Силен съперник на Kodiaq по отношение на изискания стил и класическите форми е последното поколение на Superb, което дебютира през 2015 година. Този дизайнерски език, наложен от Кабан, получи високи оценки още при премиерата на концепта VisionC. Като се върнем назад в годините и стигаме до един от първите сериозни проекти на Кабан – суперкомпактният хечбек Lupo, произвеждан от 1998 до 2005 година. Също така трябва да прибавим и SEAT Arosa – това е първият голям проект на Кабан, тъй като продажбите на модела започват през 1996 година. И естествено, автомобилът, който направи Кабан звезда – Bugatti Veyron.

fallback
  • #12
    Неграмотници ( преди 7 години )
    Лелеле-е-е-е, тук като гледам само пичове с последни модели на БМВ, ама и с претенции. Леле, Боже!А грамотността им като за 3-ти клас. Научете се бе, пикльовци, че тогава пишете!НЕ се пише отделно от глагола! Няма незнам или неможе, има на знам, не може и т.н.Хайде, лягайте си, че утре рано сте на училище!
  • #11
    Triforce ( преди 7 години )
    До този, който кара БМВ, а не е фен и не ги харесва:Карам последното F10, с диодни фарове, 4х4, всички екстри без телевизори на седалките и нощно виждане.Няма такава кола! Никога не съм карал такава кола! А за визията - че то по-красиво от F10 БМВ има ли? Да, 6-цата последната е по-красива, но не гран купето. Само двувратката. F10 се нарежда след нея!И 3-ките също да много хубави, но са ми теснички на мен.Та не говори за дизайн, след като просто имаш различен вкус.Всеки си има вкус!
  • #10
    STOYO ( преди 7 години )
    4AKA6 RS VERSIQ NA KODIAQ? AZ 4AKAM ROLLS ROYCE PICKUP.
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    итересночовек който не е фен на бмв кара бмвобясни мотива поради каква причина сядаш зад волана на автомобилна икона относно м4 жтс "никак не радва" окото
  • #8
    Pinko ( преди 7 години )
    Дизайнът на всички коли от снимките НЕ ми харесва!
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз не съм фен на бмв но карам БМВ. Незнам защо трябва някой да си слага край на живота, предишния дизайнер беше лош. Последните модели на БМВ никак не радваха. Надяваме се този човек да направи нещо добро. Това че е бил на шкода дизайнер не значи, че неможе да прави дизайн на премиум марки. Напротив, сега няма да бъде ограничаван от това дизайна да е евтин.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    след тази новина колко ли бмв фенове си сложиха край на живота
  • #5
    Бръм ( преди 7 години )
    За мен Октавия 3 FL си е жив провал и копи пейст от Мерцедес....
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Именно дизайна на Шкода Сюпърб ме отказа да я купя.
  • #3
    zoom in ( преди 7 години )
    хахахахаха тука нещата са станали наистина много тежки - то човек вече да не смее да напише нищо
fallback
Последни