fallback

Volvo отнема газта и намалява музиката на младите шофьори

Шведите предлагат специален "червен ключ", ако дадете колата си на някой неопитен

Volvo предлага специална система „Червен ключ”, която ще ограничава представянето на автомобила, когато зад волана е млад и неопитен шофьор. 

Ключът, който наистина е червен, може да се поръчва като екстра за моделите S90, V90 и XC90. Идеята е, че когато собственикът на автомобила го даде на млад шофьор, тази система ограничава рисковете и налага разумно поведение на пътя. „Червеният ключ” налага максималната скорост на автомобила да е 120 км/ч, адаптивният круиз контрол поддържа максимално разстояние от предната кола, а освен това силата на звука на аудиосистемата също се ограничава. С други думи, младите и неопитни шофьори се лишават от любимите им изживявания зад волана – висока скорост и силна музика. Освен това, активирането на „Червения ключ” включва всички системи за безопасност на борда, включително и тези, които следят за наличието на кола в мъртвата зона, за това дали шофьорът е уморен, както и за това дали трафикът е по-натоварен от обичайното – последната система дава предупреждение при евентуален челен удар и разпознава пътните знаци и помага на водача. Засега в Европа системата „Червен ключ” се предлага във Великобритания, като цената е символична – 110 лири. Снимка: Volvo

Тагове: Volvo red key
fallback
  • #9
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    pe6lemeto dali ne sabira ve4e paricki za da ide da hakne kliu4a...tova si e ni6a za tuneri-muneri-duneri...hakeri-makeri...kakto ima remap na ECU, taka 6te ima i na red key...
  • #8
    Край ( преди 7 години )
    Да ти продават кола която вдига 250, а да ти забраняват да я караш над 140 е двулично. Просто всички коли трябва да са блокирани и да не могат да вдигнат над 150. Сега обществото вика на човека - НАРУШАВАЙ закона и гледай да не те хванем. И човека така и прави после 600 убити в Българи за 1г. Зад това обаче стоят интересите на автомобилната индустрия и свързаните с нея десетки други промишлености. Вече баничарките дигат по 200 и нагоре. Това не е прогрес експлоатация на човешката лакомия и глупо
  • #7
    Triforce ( преди 7 години )
    Абе те всичко са се сетили, ама вие пишете, но не мислите!Как ще си продават автомобилите, ако са ограничени до 150 км/ч? Защо? В Германия няма ограничения по аутобаните. да си караш Поршето със 150 км/ч. ли? Че мен ме изпревари Смарт, докато карах БМВ 525 със 140 км/ч., вие какво говорите бе хора? Всичко може и всичко го има. Просто хората ще са недоволни и всеки ще си извади старата антика от гаража или веднага ще си потърси стара кола.Тогава ще има БУМ на старите коли, без такива чипове.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    как не са сетили до сега от кат да слагат и тахошайби и на автомобилите или гпс да е вързан онлайн с кат
  • #5
    Кайзер Созе ( преди 7 години )
    Много умно ! Това е добър вариант. Ако може да се измисли начин GPS да следи и контролира автомобила при превишаване на скоростта с над 10 км. от ограниченията в градски условия ще спаси много животи.
  • #4
    хаха ( преди 7 години )
    Е това е логиката, нека да забраним всичко над 1.6 :) щото велликите тиганаджии от изтока не могат да направят нещо серийно дето да поддържа 250 км.Евала на размаха на мислене. Утре ферари 1.3 , БМВ М 1.0 че да могат ей така акордаджиите да се кефят като дигне 150 :) Яко повредени мозъци..
  • #3
    Край ( преди 7 години )
    много умна идея. Още по добре ще е друг ключ въобще да няма. При законни 140 км./час автомобилите трябва да са фиксирани до 150 км/час. *** искаш да караш с 300 - е там на пистата плати си и карай. Това ще обезсмисли и без това безсмислените "премиуми".
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    то такъв ключ на волво-драйверите по подразбиране не им трябва защото волвото повече от 120 не вдига
  • #1
    р ( преди 7 години )
    Напълно подкрепям Волво Големи. Това трябва да се отнася за всеки един бъдещ автомобил и със навършване на повече стаж-години изминати км. софтуера да ти освобождава *** на газта.
fallback
Последни