fallback

Новата Toyota Corolla ще получи мотор от BMW

Най-популярният модел в света преминава на ново шаси

Това, че BMW и Toyota от години са свързани и активно си сътрудничат в различни направления, отдавна не е тайна. Германците и японците разработват ново спортно купе, което ще се продава и от двете марки. Партньорството им обаче ще засегне и най-популярния автомобил на планетата – Toyota Corolla.Според иформация на изданието Indianautosblog, BMW ще запоне да произвежда своите компактни 4-цилиндрови двигатели в заводите на Toyota, след което те ще се появят под капака на моделите на японците. Първият от тях ще бъде новото поколение на Corolla, което ще излезе през 2018 г.Автомобилът ще бъде изграден на новото шаси TNGA, като ще получи 1,5-литров атмосферен двигател, както и хибриден силов агрегат, в чиято основа ще бъде същия мотор. За следващата Corolla са предвидени още новият 1,2-литров турбомотор от кросовъра C-HR, както и провереният от времето атмосферен 2ZR-FAE с обем 1,8 литра и мощност 140 к.с.Японците обаче искат да засилят позициите на автомобила на световните пазари, като за целта смятат да го оборудват и с по-мощни мотори. И тъй като не разполагат с такива, те ще се обърнат за помощ към BMW.Снимка: Toyota

Тагове: toyota corolla
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хахаха, някакви блогъри сътворили някаква новина и търсачите на сензации решили да е разпространят, за да станат по-интересни на някои.Те Тойота направили ново шаси за новите си двигатели и изведнъж решават, че няма да слагат нови двигатели, а ще слагат на БМВ. И то двигатели, които са за задно, а не за предно предаване. Абе това наистина трябва да си много зле с главата, за да го повярваш.А между другото ZR двигателите на Тойота са легендарни. Слагат се от много години на много модели.
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    Карал съм БМВ Е46 318 2000 бензин 143 коня, 5 скорости. Железен двигател, без да блести с нищо. Работи средно шумно и средно лакомо. Евтин за подръжка и издържа, поне в моя случай безпроблемна експлоатация над 450 000 кмКарал съм и Корола Е150 бензин 132 коня 1600 кубика 6 скоростна. Взех я на 200 000 и е карана до 400 000. Малко по-икономична от БМВ-то много малко по-безшумна, но като цяло аз между двете коли, като практичност и функционалност не откривам драматична разлика.
  • #17
    безсмислено е ( преди 7 години )
    Дори и с двигател на БНВ,това си остава леген!
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    Качете се в Авенсис и после в 3-та серия и ще разберете коя е по-добрата фирма. Тойотата просто е шумна. Вятарът се чува много силно от вратите. А не са евтини. По мое мнение тойотите имат много трески за дялане.
  • #15
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да, имат плюсове и минуси, но при Тойота са много. Наистина механично са им издържливи колите, но салона е ужасно евтин за цената и возията е ужасна.
  • #14
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Тойота щели да произвеждат двигатели на БМВ според някакъв си блог? Ха-ха, и то при положение че съвсем наскоро представиха цяло ново поколение TNGA двигатели.. Хора, не се хващайте на подобни безумия.
  • #13
    Triforce ( преди 7 години )
    BMW ще запоне да произвежда своите компактни 4-цилиндрови двигатели в заводите на Toyota, след което те ще се появят под капака на моделите на японците.Прочетете го отново и много ВНИМАТЕЛНО и се замислете, че всяка от двете фирми си има плюсове и минуси. Сега какво правим? Махаме минусите на едната, махаме минусите и на другата и накрая купувачите и на двете марки са доволни!Добре, че и двете марки се усетиха накъде духа вятъра.Аз лично се кефя на БМВ, но в случая плюсовете са и за двете!
  • #12
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Излагат се Тойота - трябваше отдавна да са се отказали от канцерогенните тракалници. И без това си имат перфектни хибриди. А ДВГ на БМВ в Лексус едва ли някога ще видим - изискванията за шум, вибрации и рафинираност са недостижими за БМВ.
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Най-накрая и Тойота ще станат бъркалки на масло и вода!Даже може да направят революция като водата за по-лесно ще се налива направо в картера!В крайна сметка така и така ще отиват на едно и също място:))))
  • #10
    2втек ( преди 7 години )
    *** не четат, че японците ще правят двигателите на БМВ в техните си заводи, щото немците не ги бива в качеството и в компактните двигатели...
fallback
Последни