fallback

Renault-Nissan разкара шефа си по двигателите

Ален Рапозо плаща цената за изоставащата синергия между двете марки

Групата Renault-Nissan ще смени шефа на отдела за разработка на двигатели и скоростни кутии заради изоставането във въвеждането на обща архитектура за двете марки. Ален Рапозо остава в ролята на съветник, а наследникът му ще бъде обявен до края на тази седмица, съобщава Automotive News, позовавайки се на няколко добре осведомени източника от компанията. Говорителят на алианса отказа коментар.

Тагове: nissan renault
fallback
  • #14
    fermera ( преди 7 години )
    Предния месец карах Субару на тест-драйв със дизеловия двигател и ЦВТ трансмисия.Добре върви колата,но не и достига мощност след 140 и е малко шумна шумна.Нисан имат ЦВТ за още по голяма мощност като при Максима достига 300 к.с.а при други модели има и комбинация с ел.двигател.При навлизането на системите за упление в трафик няма как да управлява колата с ръчни скорости,а от следващата година ще има на пазара система на Нисан само за 1800 евро.Аз мисля да и се доверя ;)
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    За големите возила не знам но съм карал Микра с ЦВТ и е пълен смях - нито икономия нито динамика дори е малко по-тежка спрямо ръчката. Единствено дето е горе-долу комфортно в градски условия.Като гледам при турбо двигателите поне разхода изравнява (поне на книга)А за това че е проста и евтина защо не я слагат на дачия а правиха роботизиран съединител от нулата
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Бай Дизел карал си ти на баба си шортите си карал.Значи кво викаш RX като го настъпиш и не върви. Абе ти в ред ли си да пишеш такива глупости. Интересно ми е каква нафтова печка бИгачка издухана караш че Лексуса да ти е слаб.А мога да ти кажа че точно хибридите на Тойота те лепят на седалката защото елктромотора веднага от 0 оборота действа с пълна сила.Качи се първо и тогава обяснявай че ставаш смешен с твърденията си.
  • #11
    Психодиспансер ( преди 7 години )
    Има нещо гнило в Рено- Нисан. А този изглежда на шушляк ;)))
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    Бай Дизел, не се газирай !!!Аз карам само ръчна кутия, там за мен е удоволствието от шофиране.Който си харесва авт., или cvt кутия да си я купи, и лек път.Ни сЪ набирай, нищо лошо не съм ти казал, просто съвет.
  • #9
    Бай Дизел ( преди 7 години )
    Защо да сменям прякора (nick->nickname=прякор), след като точно след години новият ми дизелов автомобил ще ми стои в колекцията и ще бъде уникален? Какъв е проблема? А ти нямаше ли какво умно да напишеш по темата или невероятните СВТ кутии, ами се лепна за прякора ми? Колко коли с СВТ си карал? Като дадеш газ и трябва да си залепен за седалката, защо не се усеща това ускорение?
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    @Бай Дизел, сменяй Ника, защото от 2025год., щА забранят навсякъде!Андистенд ми ?????
  • #7
    Бай Дизел ( преди 7 години )
    И аз не харесвам CVT кутиите. Карал съм Lexus LS600H, RX400H и бензинов RX300 от 2000-та година и да ви кажа, само на LS600 не се усещаше това как да го нарека... абе натискаш *** до край, колата ръмжи, а пък не усещаш ускорение, което е равно на натискането на ***. Казват, че Субару са успели да решат този проблем по някакъв начин. Да се учат от тях, след като искат да ползват CVT. Може да е евтина, но за мен най-добрата кутия е на ZF.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Единственното хубаво Рено, е Дачия !!!!
  • #5
    не съм Дошо ( преди 7 години )
    Пример.Нисан Примера, с бензинов 1.8л. 5500лв.Рено Лагуна, същата год., с 1.9dci 3000лв.Усещаш ли *** кО ти казвам ????
fallback
Последни