fallback

Land Rover Range Rover/Ленд Ровер Рейндж Ровер

+ добро пространствено оформление, стабилен и мощен двигател, добра приложимост на трудни терени- недобра надеждност, много висок разход на гориво, нестабилно шаси, сложно управление

История на модела 06/1970 - представяне на първия, луксозен офроудър, разполагащ с 3,5-литров V8-двигател, 99 kW/135 к.с. 09/1981 – започва производството на модела с 5-врати 05/1986 – 2,4-литров, турбодизелов двигател (от VM) с 82 kW/112 к.с., същият е модифициран и от 10/1993 е с 83 kW и 113 к.с. 09/1993 – смяна на моделите, нови двигатели: 4,0-литров V8 със 140 kW/190 к.с.; 4,6 -литров -V8 със 165 kW/224 к.с. и 2,5-литров турбодизелов мотор със 100 kW/ 136 к.с. 04/2002 – модификации на моделите, поява на 4,4-литровия бензинов двигател, 210 kW/ 286 к.с и на 3,0-литровия TD със 130 kW/177 к.с. Ленд Ровер Рейндж Ровер – кола като английско имение: солидна, комфортна и невъзможна за поддръжка В нашето забързано ежедневие изглежда почти невероятно, но Ровер е произвеждал първия модел на Рейндж Ровер цели 24 години. Промените, настипили през целия този период са сравнително скромни: по-забележителните от тях са някои модификации по 3,5-литровия ( в последствие стигнал до 4,2 литра) алуминиев V8-двигател. Имаше и един дизел, но на когото му се налага да го кара обикновено не е особено щастлив. Малко са и новостите по шасито, което се състои от две фиксирани, колесни оси. Въздушното окачване, въведено през 1992 г., беше запазено и при новия модел от 1994 г. Той предлага видимо повече лукс, повече пространство, но и повече проблематична електроника. Въпреки кубатурата от 4,6 литра, старият V8 е тотално пренапрегнат. Не е по-добро положението и с дизела, който може единствено да капитулира пред 2200-килограмовото туловище на Рейндж Ровера. 4,0-литровите 8-цилиндрови V8 са добре балансирани и сравнително надеждни в комбинация с 4-степенната автоматична скоростна кутия на ZF. Скоростите, произведени от Ровер имат склонността да създават проблеми. Същото може да се каже и за въздушното окачване, които могат да ви изнервят със скъпоструващи повреди. Най-често срещани повреди: Мотор: изгоряла гарнитура на цилиндровите глави, пукнатини в моторния блок (4,6-литровия двигател), дефектиращи ангренажни ремъци ( дизел) Охладителна система: недостатъчно уплътнени охладителни и отоплителни маркучи. Електричество: много често дефектни имобилайзери, дефектиращо дистанционно на централното заключване, изхабени батерии. Повиквания в сервизите на компанията: дефектна сервопомпа ( 1995 г.), ABS ( 1995 и 1998 г.), задна ос ( 1996 г.), дефектен еърбег на мястото на шофьора (1998 г.), лошо уплътнени охладителни маркучи ( 1998 г.), ремъчна шайба на сервопомпата ( 1999 г.)Ако имате опит с Range Rover, коментирайте съдържанието на публикацията!
Тагове:
fallback
  • #10
    Jamesnug ( преди 6 години )
    Заказать оптимизацию сайта раскрутка продвижение сайтов seo По всем возникшим вопросам Вы можете обратиться в скайп логин SEO PRO1 мы с удовольствием ответим на все интересующие вас вопросы...Анализ вашего интернет-проекта бесплатно
  • #9
    a ( преди 15 години )
    karah 2godini okolo 35000km range rover 1996g mnogo e zdrav teglil sam ifa 5 tona padal sam v kanavka s 70 km niama mu ni6to.gori ot10 do 16 l 100 km predi tragvane e hubavo da zagree na miasto5 min i pri spirane 1 min.problemi praviat vazdu6nite vazglavnici prosto se smeniat i zabravia6 za tiah ima 4udovi6na prohodimost i mnogo goliam bagajnik.vozi mnogo meko i komfortno pri visoka skorost liaga nisko i e mnogo stabilen vazdu6noto oka4vane ima 4 rejima koito se regulirat ra4no i avtomati4no.gazil sam voda okolo 0,9m .mnogo e tejak ako se kara offroud gumi 265 70 16 za da ne potava v kalta.
  • #8
    emil ( преди 16 години )
    Nai-goliam protsent ot VSICHKI prozvedeni do momenta se dvigat oshte po putishtata...(ot suzdavaneto na firmata)!
  • #7
    georgi ( преди 16 години )
    zdrasti na vsi4ki,iskam da si vzema skoro range rover no se 4udq koi shte e po dobriq variant-toq ot 89/90/91 ili po noviq variqnt ot 98 naprimer...imat izvestna razlika v zenata..)))no vuprosa e 4e kolata shte mi trqbva za naistina trudni tereni,koq shte mi izleze po evtino??4uvam 4e ot dizelite se oplakvat a te sa mai s nai- malkite dvigateli ,a ne mi trqbva nqkoi s pove4e ot 2,5 litra-mnogo shte har4i?
  • #6
    MMM ( преди 16 години )
    Karam takyv,kupen 2007g.Dvigatel 2700ccm i mostnost 190ps.Mnogo dobre se dyrji na pytq,mnogo manevren i bezshumen.Ima dosta golqm vyrtqst moment i uskorqva strahotno,no za po-byrzo karane,trqbva da se izpolzva,zadyljitelno,rychno prevkluychvane na skorostite.Skorostnata kutiq e avtomaticna,sheststepenna i dobre se raboti s neq.No se okazva,che modela dava strahoten defekt:do 30000 km. dva pyti gyrmq nagnetatelnata pompa,a tq ne e evtina! Dobre,4e be v garanciq...........
  • #5
    gogo ( преди 16 години )
    господа не сквернете боговете
  • #4
    RRF ( преди 16 години )
    Не знам автора на тази статия от къде е почерпил тези знания но най-малкото е тъпо да коментираш и показваш ниво на знания за Range Rover а пък да показваш показваш Range Rover Sport, което е съвсем различен модел. Още повече да даваш безумни мнения за модел отпреди 15 години,при положение, че в момента се движи 3то поколение а модела Range Rover е вече на 38 а не на 28 години. И факт това е колата създала SUV сегмента, на галено наричана "the Emperor", и въпреки няколкото опита на конкуренти да създадат кола достойна да го конкурира, все още е признат за най-съвършения и луксозен SUV в света.
  • #3
    Stojan ( преди 16 години )
    Aбе хора , много ви моля , напишете ми нещо по обнадеждаващо за тоя Range Rover /МОДЕЛ ДО 2002 Г./ Запалил съм се много яко по тоя модел , но не познавам никой с такъв( За новия модел пък не мога и да си помисля. Ама всички ме плашат - много скъпа поддръжка, големи разходи , особено с това окачване...
  • #2
    qnko41 ( преди 16 години )
    ахахахаааа да.Две по 3.5 волта
  • #1
    тиг ( преди 17 години )
    Изхабени батерии? Ама това на БАТЕРИИ ли е?
fallback
Последни