fallback

Ferrari минава изцяло на хибриди

Промяната е необходима, за да позволи на компанията да продава над 10 000 коли годишно

От 2019 година нататък всички модели на Ferrari ще се задвижват от хибридни системи, обяви главният изпълнителен директор на компанията Серджо Маркионе. Това е единственият начин италианците да изпълнят целите си от над 10 000 продажби годишно. Производителят на суперавтомобили увеличава продажбите си вече седма година поред и през 2016 по прогнози ще достави над 8 000 автомобила. Ако прехвърли границата от 10 000 обаче, компанията ще попадне под обхвата на по-строгите европейски регулации за средни емисии на гамата, които в момента не може да покрие. Маркионе направи изявлението, след като представи неочаквано добрите резултати за третото тримесечие. Приходите на компанията са нараснали с 8% и печалбата й преди данъци вероятно ще надхвърли 850 милиона евро, вместо заложените в предварителните прогнози 800 милиона. Предстои "фундаментална промяна" в производството на Ferrari, подчерта Маркионе. Освен сега съществуващите хибридни технологии, тя ще включва и "комбинация от вътрешно горене и електричество" - което повечето анализатори тълкуват като знак, че италианците подготвят Plug-in хибриди. “Ferrari вече има хибридни модели - като например представеното в Париж през октомври LaFerrari Aperta - с 6-литров V12, 120-киловатов електромотор и цена от 2 млн. долара 

Тагове: ferrari
fallback
  • #10
    primorack ( преди 7 години )
    За да оцелеят трябва да правят компромиси. Отнася се за всички марки това. ..
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ферари винаги са можели да продават големи количества но за да запазят имиджа си тряваше да се ограничи достъпа до коли ферари. Тоя плъх Маркионе нищо не е направил, а просто се възползва от натрупания имидж на марката през годините за да прави пари. Няма да се учудя да пусна и някакъв масов фиат произведен в турция под марката ферари.
  • #8
    пена ( преди 7 години )
    Тия същите до съвсем скоро се подиграваха на хибридите и електричките. А сега 99% от моделите им са по-бавни от електрическия автомобил на ентусиаста от силициевата долина...
  • #7
    Enzo ( преди 7 години )
    Кое точно наричаш прав път? Непрекъснатото балтаене на японци, американци, французи и италианци наляво-надясно в пазарните сегменти, в дизайн, в технологии... Немски са шест от най-големите и най-известни автомобилни производители в света, като четири от тях произвеждат САМО премиум автомобили - т.е. такива на средни цени от около 100 хил.евро. И четирите заемат съответно първите четири места по продажби в премиум сегмента в Света. Тойота има най-много продажби, ама на средна цена от 15 хил.евро
  • #6
    112 ( преди 7 години )
    Ще влязат в правият път.
  • #5
    Striker ( преди 7 години )
    Кое му е жалкото? Бъдещето е електрическо - дали водородно, хибридно, на батерии или каквото измислят, това е. Ако иска да съществува и след 20 години, всяка марка трябва да се развива.
  • #4
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хибридите са бъдещето. Японците го осъзнаха през 90-те, американците - през 00-те, италианците - сега, за немците надежда няма, те все още и развиват канцерогенните тракалници. Кой колкото си може.
  • #3
    Germany ( преди 7 години )
    Много жалко ...
  • #2
    Лоренцо ( преди 7 години )
    Тези си изкопаха трапа,остава да напишат само надгробната плоча. Заразата плъзна из всичките компаниии....
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това означава краят на една спортна легенда при автомобилите
fallback
Последни